abonnement Unibet Coolblue
pi_56653964
Pffff, dat wordt morgenochtend op werk weer het net afspeuren naar footage...
pi_56654230
Over speuren gesproken... Heb je ook al naar GdG data gespeurd toevallig?
pi_56661767
Nog niet, maar vriendlief is aangenomen bij Sony, dus dat horen we hopelijk volgende week ergens...

Hoe dan ook; Johns performance met Alicia gisteren was weer fijn... Moet wel zeggen dat ik Alicia steeds meer vindt blèren ipv zingen..
pi_56686321
Hm, eindelijk komt de aap uit de mouw: John heeft zich neergelegd bij het feit dat hij waarschijnlijk nooit een superster in Europa zal worden, en dus ook maar nauwelijks meer komt optreden...

grmbl
pi_56687104
Na vele topics lurken zal ik ook 's wat posten.

Namelijk dat ik ook echt BAAL van die uitspraken van hem tijdens de Q&A op de MayerCraft.
Las vandaag ook op TryJM over zijn Europa-haat...

Was er in de Melkweg bij, toen ie eindelijk eens naar Nederland kwam en het was een geniaal concert! Ik had alleen niet verwacht dat hij nooit meer terug zou komen. Er waren steeds geruchten en hij had op 3FM toen ook gezegd dat hij terug zou komen en ik heb constant alle concertagenda's bijgehouden hopend op een aankondiging. Maar nu dit... Sjonnie wat doe je!

Valt me toch erg tegen van Mr. Mayer. Ik moet de laatste tijd helaas aanzien hoe hij steeds meer verandert in de aandachtsgeile 'artiest', compleet met Borat-String.
Waar is die grappige, muzikale, bescheiden gitaarvirtuoos gebleven? Ik lees alleen maar over gekke samenwerkingen met Kanye West, Alicia Keys en Ne-Yo of wie dan ook.

Maar ach, wat maakt het uiteindelijk ook uit. Als hij er binnenkort maar met een nieuw album uitkomt . En dan hopelijk wel in het straatje van Try! en Continuum en zonder collaborations met gangsta-rappers.

Fantastische gitarist, heerlijke stem, geniale artiest... maar laat alsjeblief weer 's wat goeds van je horen!

Gr.
Ietwat gefrustreerde Mayer-fan
pi_56687970
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:52 schreef Tom89 het volgende:
Na vele topics lurken zal ik ook 's wat posten.

Namelijk dat ik ook echt BAAL van die uitspraken van hem tijdens de Q&A op de MayerCraft.
Las vandaag ook op TryJM over zijn Europa-haat...

Was er in de Melkweg bij, toen ie eindelijk eens naar Nederland kwam en het was een geniaal concert! Ik had alleen niet verwacht dat hij nooit meer terug zou komen. Er waren steeds geruchten en hij had op 3FM toen ook gezegd dat hij terug zou komen en ik heb constant alle concertagenda's bijgehouden hopend op een aankondiging. Maar nu dit... Sjonnie wat doe je!

Valt me toch erg tegen van Mr. Mayer. Ik moet de laatste tijd helaas aanzien hoe hij steeds meer verandert in de aandachtsgeile 'artiest', compleet met Borat-String.
Waar is die grappige, muzikale, bescheiden gitaarvirtuoos gebleven? Ik lees alleen maar over gekke samenwerkingen met Kanye West, Alicia Keys en Ne-Yo of wie dan ook.

Maar ach, wat maakt het uiteindelijk ook uit. Als hij er binnenkort maar met een nieuw album uitkomt . En dan hopelijk wel in het straatje van Try! en Continuum en zonder collaborations met gangsta-rappers.

Fantastische gitarist, heerlijke stem, geniale artiest... maar laat alsjeblief weer 's wat goeds van je horen!

Gr.
Ietwat gefrustreerde Mayer-fan
Z'n samenwerking met Alicia vond ik niet eens zo slecht. Het is inderdaad alleen minder dat hij zich liever richt op touren op de plekken waar het grote geld is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tesss op 12-02-2008 20:00:41 ]
I'm an assassin and I had a job to do
pi_56688515
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:52 schreef Tom89 het volgende:
Na vele topics lurken zal ik ook 's wat posten.

Namelijk dat ik ook echt BAAL van die uitspraken van hem tijdens de Q&A op de MayerCraft.
Las vandaag ook op TryJM over zijn Europa-haat...

Was er in de Melkweg bij, toen ie eindelijk eens naar Nederland kwam en het was een geniaal concert! Ik had alleen niet verwacht dat hij nooit meer terug zou komen. Er waren steeds geruchten en hij had op 3FM toen ook gezegd dat hij terug zou komen en ik heb constant alle concertagenda's bijgehouden hopend op een aankondiging. Maar nu dit... Sjonnie wat doe je!

Valt me toch erg tegen van Mr. Mayer. Ik moet de laatste tijd helaas aanzien hoe hij steeds meer verandert in de aandachtsgeile 'artiest', compleet met Borat-String.
Waar is die grappige, muzikale, bescheiden gitaarvirtuoos gebleven? Ik lees alleen maar over gekke samenwerkingen met Kanye West, Alicia Keys en Ne-Yo of wie dan ook.

Maar ach, wat maakt het uiteindelijk ook uit. Als hij er binnenkort maar met een nieuw album uitkomt . En dan hopelijk wel in het straatje van Try! en Continuum en zonder collaborations met gangsta-rappers.

Fantastische gitarist, heerlijke stem, geniale artiest... maar laat alsjeblief weer 's wat goeds van je horen!

Gr.
Ietwat gefrustreerde Mayer-fan
Ben het niet helemaal met je eens maar ik snap je frustratie. Wat John zegt is dat hij gewoon het op heeft gegeven en zich neer heeft gelegd bij het feit dat hij hier geen superster gaat zijn. Tenminste, niet de ster die hij in de VS is. Allemaal prima so far, want eerlijk gezegd hoeft hij van mij ook helemaal niet zo'n ster te worden hier. Wat me wel steekt is vervolgens zijn conclusie: liever het grote amerikaanse geld / sterrendom ipv muziek spelen voor de mensen die komen voor hem zijnde de artiest die hij is (of pretendeert te zijn).

Al moet ik zeggen dat ik er wel vrede mee zou hebben als hij eens in de twee/drie jaar of zo zou komen; dan blijft het nog speciaal voor ons als fans...
pi_56689002
Ik vind het echt te zielig voor woorden! Hij verdient het hele jaar door al het grote geld voor stadions vol met gillende bakvissen en cruiseships vol met Amerikaanse getrouwde vrouwen met kilo's en geld te veel. Gezien het feit dat ie Londen met gemak de Royal Albert Hall vol krijgt (toch?) en hier makkelijk een paar keer Melkweg danwel 013 kan doen.. is het dan zo'n opoffering om eens paar jaar 1 weekje hier door te brengen? Sjezus wat een etter. Had niet verwacht dat ie ooit van het type zou worden dat alleen daar speelt waar het makkelijke geld voor het grijpen ligt, geeft dus weinig om zijn Europese fans, altijd fijn om te weten. Ondanks dat ik 'm wel aan voelde komen daalt ie toch aanzienlijk in mijn achting.
pi_56689311
edit: foutje

[ Bericht 50% gewijzigd door Tesss op 12-02-2008 19:58:22 (verkeerde knopje :')) ]
I'm an assassin and I had a job to do
pi_56690547
Ik vind het ook wel jammer ja, beetje makkelijk gedacht ook.

Hij wordt hier geen superster, oke, zit wat in. Al is hij toch populair en zou hij makkelijk een HMH vol krijgen denk ik. Maar hoe groot wil je dan worden? En daarom dus maar gelijk helemaal Europa overslaan en op het makkelijke snelle geld gaan, terwijl je hier ook fans hebt? Dat hij daar makkelijk scoort moet niet betekenen dat je de andere kant van de je fans afvlakt of tekort doet.

Dat hij buiten zijn zingen om het leuk vindt om mediageil te worden en in een Boratstring over boord loopt boeit me niks. Als zijn album maar goed wordt. En als ik af ga op Say maak ik me daar wel zorgen over.
pi_56694475
Wat was de uitspraak dan?
......Signature-loos......
pi_56708085
Hier een linkje naar de (Duitse) blogger die berichtte over John's uitspraken (stond ook op TryJM).

http://feelingthemoment.b(...)hn-mayer-europe.html

Maarruh... laten we niet te lang in de negatieve sferen te blijven...
Het gaat uiteindelijk om de muziek en niet de persoon

Die Grammy-performance was best leuk, alhoewel ik Numbie gelijk geef in het geval van Alicia Key's blèrneigingen... Jammer dat 'ie de Grammy voor Belief niet binnen heeft kunnen slepen.

Hopen dat ie volgende keer weer voor een award mee kan dingen...
pi_56708294
De muziek krijgt voor mij een hele andere betekenis als ik weet dat zijn fans hem gewoon geen hol interesseren en dat ik hem daarom dus heel waarschijnlijk niet meer live zal zien zo 1,2,3.
pi_56714589
Sjees ik moet echt mijn rijtje favo artiesten eens gaan opschonen. Heb het echt helemaal gehad met die "Nee hoor we doen het echt voor de muziek, maar we treden niet op in Europa want daar valt niets te halen"- mentaliteit. Na matchbox twenty, nu dus ook JM duidelijk op mijn niet-lief-lijst. Moeten ze heel wat voor doen om daar weer af te komen
pi_56716817
Eén voordeel, de topics zullen in ieder geval niet meer erg hard gaan vol onzin over Johnnyboy
pi_56718206
Of juist alleen maar dat soort nieuws, bij gebrek aan fatsoenlijk nieuws

[ Bericht 6% gewijzigd door Gosjke op 14-02-2008 00:29:43 ]
pi_56722034
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:23 schreef Gosjke het volgende:
Of juist alleen maar dat soort nieuws, bij gebrek aan fatsoenlijk nieuws
Very True!
pi_56722200
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:23 schreef Gosjke het volgende:
Of juist alleen maar dat soort nieuws, bij gebrek aan fatsoenlijk nieuws


Next up in Johnny-gate; is John dating britney??

pi_56726886
quote:
En als ik af ga op Say maak ik me daar wel zorgen over.
Say is speciaal geschreven voor de soundtrack van een film. Is dus niet echt een goede graadmeter voor de kwaliteit van zn volgende cd. Denk dat het daar wel weer goed mee zal zitten. Ik hoop het iig
pi_56728316
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

Say is speciaal geschreven voor de soundtrack van een film. Is dus niet echt een goede graadmeter voor de kwaliteit van zn volgende cd. Denk dat het daar wel weer goed mee zal zitten. Ik hoop het iig
Dat hoeft toch niet te betekenen dat ie geen dikke bluestune voor een film kan schrijven . Ik vind Say ook best een leuk nummer, maar wel errug poppy.

Voor Cars heeft hij ook een nummer voor de soundtrack opgenomen en toen koos hij (of werd 'ie gevraagd) voor Chuck Berry's Route 66. Zeker de extended version daarvan is erg lekker met een paar minuten gitaargejam extra!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 18:15:21 #296
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_56774296
Het ziet er dus uit dat als we Johnny nog van dichtbij willen zijn we met z'n alle naar Londen moeten deze zomer. Ik heb mijn vader (en zijn portomonee) toen straks al proberen te strikken met: 'Is het niet weer tijd voor een vader-dochter-activiteit?' Ik was er dicht bij, maar het mocht niet baten.
pi_56775479
Mijn vader houdt van muziek maar haat optredens. Dodelijke combinatie voor het uitlokken van vader-dochter-activiteiten. Hij roept al 4 jaar dat we naar Bospop gaan (mijn ouders wonen in de buurt van Weert), maar als puntje bij paaltje komt...
*zucht*
pi_56809668
Hm, minder... Ik wil wel naar Londen, maar zie de bui nu al hangen. Ben ik de week na de show weer 700 euro armer...
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:21:17 #299
206679 Laertes
Everybody lies
pi_56861327
Hoera! Hoera!

Vandaag de kaarten binnengekregen voor 2 dagen Hyde Park Hardrock Calling, ik ga de grote held live zien!

Een aanrader voor alle fans die een beetje het vertrouwen in Mayer kwijt zijn geraakt is zijn performance @ Austin City Limits '07. Hij fixt bij elk nummer extra delen zoals funky intro's, fluitsolo's, extra text etc.
Ik heb hem nog nooit beter gitaar horen spelen dan daar, echt heel goed.

YouTube staat trouwens vol met filmpjes van de Mayercraft en het ziet er echt mega relaxed uit.
Het idee alleen al dat je gewoon in een club staat met THE Mayer naast je, en dan die half bezopen voor JM begrippen slordige uitvoeringen van al z'n vroegere nummers
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_56864672
Goede performances of niet, 't feit dat meneer een geldzuigende gemakzuchtige ietwat ongeinteresseerde vent is blijft...
Heb overigens het geld ook niet over voor die optredens in Hyde Park. Kijk ik liever thuis een DVD.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')