Nope.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef Radegast het volgende:
Kunnen clubs uit hetzelfde land elkaar morgen loten voor de eerste ronde? Nee zeker...
Het zou toch wat zijn als Ajax morgen Kopenhagen loot!![]()
![]()
Hun coëfficienten (gebaseerd op hun Europese resultaten de afgelopen vijf jaar, met ook een klein deeltje de resultaten van het land als geheel).quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat betekenen die waarden achter de clubs?
nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef Radegast het volgende:
Kunnen clubs uit hetzelfde land elkaar morgen loten voor de eerste ronde? Nee zeker...
Het zou toch wat zijn als Ajax morgen Kopenhagen loot!![]()
![]()
AIK Solna, lijkt me toch. Is voorstad van Stockholm.quote:73 AIK Stockholm * Swe 4.478
Exactquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:49 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
AIK Solna, lijkt me toch. Is voorstad van Stockholm.
FC Groningen heeft meer punten dan Twente. Zijn die verdiend door de 1-0 thuiszege op Partizan vorig jaar?
Zou idd geweldig zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Groningen kanFiorentina
dus loten, zou prachtig zijn...
Liever tegen Fiorentina eruit dan er uit vliegen tegen een of ander bagger stug oostblok team...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou idd geweldig zijn.![]()
Al ben ik bang dat we er dan wel direct weer uitvliegen..
Zwaar wordt het sowieso, wie je ook loot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Liever tegen Fiorentina eruit dan er uit vliegen tegen een of ander bagger stug oostblok team...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:09 schreef MaxPower het volgende:
Aberdeen!![]()
Belenenses!![]()
Helsingborg![]()
Bergen![]()
Toulouse![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Mlada Boleslav, dan kan ik er nog bij zijn.... Maar heb er ff geen zin meer in.
Ik neem aan op Eurosport.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:02 schreef Cerubo het volgende:
Komt die loting ergens op TV?
Het komt op eurosport2quote:
Bestaat dat? Ben overigens toch op werk, dus zal het niet zien.quote:
Ja, maar ik heb hem nietquote:
Standard ligt er nu al uit. Al die ploegen zijn veel te sterk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:38 schreef Heero87 het volgende:
Bah wat een kutloting dreigt dat te worden voor Club Brugge. En Standard krijgt het ook bijzonder zwaar.![]()
Weet ik, maar ik kijk toch liever op mn tv.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:34 schreef venomsnake het volgende:
Kan het ook online kijken
http://www.uefa.com/video/drawvideo_ucup.html
Zuurpruim ..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:34 schreef Urquhart het volgende:
Nou joepie...het kan me eigenlijk niks schelen. .
oeee wat klinkt dat zuurquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:34 schreef Urquhart het volgende:
Nou joepie...het kan me eigenlijk niks schelen. Ik hoop op die Griekse ploeg.
Heb je al zovaak gezegd Weebl, digitale tv nemen met Sport1quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:35 schreef WeebI het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kijk toch liever op mn tv.
Fiorentina.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Op welke tegenstander hoop jij als Groningen-supporter?
Ja dat moet eigenlijk wel gebeurenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb je al zovaak gezegd Weebl, digitale tv nemen met Sport1![]()
Ook een zeer mooie tegenstander inderdaad..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:38 schreef Dos37 het volgende:
Getafe is ook wel leuk.
Ik vrees dat je hier sowieso een boel dubbelposts gaat krijgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:06 schreef Kriebbel het volgende:
Wie houd ons hier even op de hoogte?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:08 schreef Glenn-Micra het volgende:
Toch is die beker wel mooi!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |