abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3337080
Het kan ook zo zijn dat omdat nu voor de 2e keer dat queen kwam dat het met herhaling heeft te maken. Karen en Kerstin 2x met elkaar een aparte opdracht bijvoorbeeld.
  donderdag 28 februari 2002 @ 17:18:40 #202
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_3339103
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 00:31 schreef CJ het volgende:

[..]

Ik hoop dat John de mol is. Hij blijft lekker om naar te kijken.

Maar afgezien daarvan zijn er inderdaad vrij veel dingen die zijn richting op wijzen... maar ja, dan zul je net zien dat hij de volgende is die moet afvallen...

Ik hoop voor je dat 'ie nog ff blijft. Enne... als er morgen geen opdracht met schapen voorbijkomt, dan kun je met een gerust hart naar de executie kijken.

Nog een 'John is de Mol'-aanwijzing: Ik bekeek de eerste aflevering nog eens gisteren en het viel me op dat toen Angela zei 'Pas op, want 1 van jullie is de Mol', John als enige van de groep (die in beeld was) een beetje lachend het ravijn in keek. De rest stond allemaal aandachtig naar Angela te kijken.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_3352797
Joepieeee vanavond weer kijken.
Wie zijn filmpje zou er over vandaag gaan en wie zijn filmpje over vorige week.
Ik vind het allemaal wel grappig,we zien overal aanwijzingen in.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 1 maart 2002 @ 18:16:36 #204
7732 Politieagentje
Gnagna it is :P
pi_3352924
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 15:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het kan ook zo zijn dat omdat nu voor de 2e keer dat queen kwam dat het met herhaling heeft te maken. Karen en Kerstin 2x met elkaar een aparte opdracht bijvoorbeeld.
In de eerste aflevering met de port-opdracht waren Karen en Kerstin toch samen? Net als bij het druivenstampen/plukken
pi_3355463
Niemand weg.....
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
  vrijdag 1 maart 2002 @ 22:31:21 #206
7732 Politieagentje
pi_3355477
Het 'raadsel' van de extra aflevering is opgelost: niemand is exit. Degene die er uit moest heeft dus een vrijstelling gehad.
  vrijdag 1 maart 2002 @ 22:32:24 #207
7732 Politieagentje
pi_3355492
Mijn verdachten van deze aflevering: John en Prince. Ze zijn me nog steeds te sneaky bezig. Zoals Ellen zei
pi_3355533
Dankzij de voorfilmpjes was ik eigenlijk tot de voorbarige conclusie gekomen dat Prince of Karen weg moest, want hun voorfilmpjes waren al geweest en de rest nog niet. Volgende week is het de beurt van Jantien (in het voorfilmpje kreeg ze applaus terwijl ze voor een band stond).

Dus volgende week weg:
- Karen
- Prince
- Jantien
- of eventueel nog iemand anders waarvan het voorfilmpje wordt vertoond.

En geen schapen dit keer, dus John zit er nog in!

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_3355541
We weten nu dus ook hoe het zit met die 11 afleveringen. Er komt niemand terug, maar er gaat 1 aflevering dus niemand weg. Heel slim.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_3355554
Bij mij staat John nu toch echt met stip bovenaan. Hij zei tegen de rest dat ze moesten luisteren of ze een mobieltje hoorden. Toen ze die hoorden gingen ze nog snel op zoek, terwijl hij dus dondersgoed wist dat ze eerder hadden moeten zijn en zelf hadden moeten bellen. Verder, als je het slim aanpakt is ddie opdracht op de touwbrug erg makkelijk te halen dus om dan op 5 personen in te zetten vind ik een beetje dom.
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 1 maart 2002 @ 23:06:23 #211
1986 Jane
pi_3355930
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 22:35 schreef CJ het volgende:
Dankzij de voorfilmpjes was ik eigenlijk tot de voorbarige conclusie gekomen dat Prince of Karen weg moest, want hun voorfilmpjes waren al geweest en de rest nog niet. Volgende week is het de beurt van Jantien (in het voorfilmpje kreeg ze applaus terwijl ze voor een band stond).

Dus volgende week weg:
- Karen
- Prince
- Jantien
- of eventueel nog iemand anders waarvan het voorfilmpje wordt vertoond.

En geen schapen dit keer, dus John zit er nog in!

Gefeliciteerd, CJ!

Ik denk dat de opdracht die we Kerstin in het voorfilmpje zien doen ook volgende week aan de beurt komt. Ze lijkt daar opgesloten te zitten. Ik de aankondiging zaten momenten waarvan ik de indruk kreeg dat er een soortgelijke opdracht aankomt als in de Belgische Mol 2, waar Hugo ergens gevangen werd gezet en de groep hem moest bevrijden. Er lagen echter wel 'scherpschutters' op de loer die de bevrijders konden uitschakelen.
Let wel op! Hugo kon toen een vrijstelling bemachtigen door, nadat hij bevrijd was, zijn bevrijders neer te schieten. Hij deed dat, tot grote ontsteltenis van de groep. En.... Hugo bleek achteraf de Mol te zijn!
Overigens hoop ik niet dat Kerstin de Mol blijkt te zijn, want ik begin een hekel aan haar te krijgen en dan zitten we dus nog al die weken met haar opgescheept.
* Nee , dan liever John. Die begin ik wel steeds geiniger te vinden.
Van mij mogen John, Prince en Harry er nog heel lang in blijven, maar daar heb ik helaas niks over te zeggen.

Is het jullie ook opgevallen dat in de aankondiging vóór de reclame iets opmerkelijks zat? Tenminste... het viel mij op:
Angela zeg iets van "De winnaar is degene die antwoord kan geven op de vraag..." Op dat moment komt George in beeld(!), en dan gaat ze verder "...wie is de Mol." Als ik het zo neerschrijf lijkt het niet zo opmerkelijk, maar ik dacht echt gelijk 'Hee, is dit een aanwijzing?!'

Wat een geweldig hufterige opdracht met die bagage! Als je er zo naar kijkt kan je niet begrijpen dat Ellen en Harry er maar gewoon aan meededen. Ik kreeg niet de indruk dat ze doorhadden dat het niet de echte rugzakken waren of dat ze zich dat ook maar één moment hebben afgevraagd. En de vragen die Angela stelde waren toch ook niet zo makkelijk dat ze wel zeker konden zijn dat de antwoorden goed waren! Kennelijk gaan mensen zo op in het spel (of zijn zo verblind door het geld?) dat ze het maar doen? Ellen vond ik nog het ergste, eigenlijk. Harry leek het nog wel enigzins schokkend te vinden. Ellen vond het geloof ik wel een goeie mop.

Volgens mij was Kerstin bij het 'touwlopen' erg opvallend bezig de opdracht te laten mislukken. De eerste keer begon ze al met een veel te lage hartslag (terwijl Karen toch een goeie methode aan de hand had gedaan) en als ze stil moest staan stond ze de hele tijd op en neer te wippen.

Wie denken jullie dat er eigenlijk uit had gemoeten? Ik ben er nog niet uit...

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 01-03-2002 23:33]

vrijdag 1 maart 2002 @ 23:23:09 #212
1986 Jane
pi_3356164
Het stemgedrag op een rijtje:
code:
Naam     Afl. 1       Afl. 2       Afl.3         Afl.4

John     Karen        Karen        Karen         Karen
Kerstin  Karen        Karen        Karen         Karen
Harry    Karen        Karen        Karen         Karen
Prince   Karen        George       Ellen         Ellen
Karen    Erik         Jantien      Jantien       Jantien
Jantien  Ellen        Ellen        Ellen         Ellen
Ellen    John         John         John          John
George   John         Karen/Ellen  Karen/Jantien Jantien/Prince
Dick     Ellen        George/Karen vrouw(exit)
Paméla   John/Prince  ?(exit)
Erik     Ellen(exit)

In zijn exit-filmpje, zegt Dick echter dat hij alledrie de keren op een vrouw heeft gestemd, en dat dat elke keer een andere was. Dit houdt dus in dat hij de tweede keer op Karen gestemd heeft en de derde keer op Jantien of Kerstin (en dan denk ik persoonlijk dat het Jantien was, maar dit terzijde). We kunnen de lijst daarom denk ik ook wel aanpassen in de onderstaande:
code:
Naam     Afl. 1     Afl. 2     Afl.3       Afl.4

John     Karen      Karen      Karen       Karen
Kerstin  Karen      Karen      Karen       Karen
Harry    Karen      Karen      Karen       Karen
Prince   Karen      George     Ellen       Ellen
Karen    Erik       Jantien    Jantien     Jantien
Jantien  Ellen      Ellen      Ellen       Ellen
Ellen    John       John       John        John
George   John       Kar./Ell.  Kar./Jant.  Jant./Prin.
Dick     Ellen      Karen      Jant./Kers.(exit)
Paméla   John/Prin. ?(exit)
Erik     Ellen(exit)

De exit-filmpjes van Pamela en Dick staan overigens hier:

mms://media.omroep.nl/avro/widm/interv_pamela.wmv

mms://media.omroep.nl/avro/widm/interv_dick.wmv

zaterdag 2 maart 2002 @ 01:25:02 #213
7732 Politieagentje
pi_3357817
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 23:06 schreef Jane het volgende:

In de aankondiging zaten momenten waarvan ik de indruk kreeg dat er een soortgelijke opdracht aankomt als in de Belgische Mol 2, waar Hugo ergens gevangen werd gezet en de groep hem moest bevrijden. Er lagen echter wel 'scherpschutters' op de loer die de bevrijders konden uitschakelen.
Let wel op! Hugo kon toen een vrijstelling bemachtigen door, nadat hij bevrijd was, zijn bevrijders neer te schieten. Hij deed dat, tot grote ontsteltenis van de groep. En.... Hugo bleek achteraf de Mol te zijn!

Dit heb ik destijds gezien, dat was echt lachen. Hij komt binnen lopen en 'dood'. Zoooo simpel
quote:
Van mij mogen John, Prince en Harry er nog heel lang in blijven, maar daar heb ik helaas niks over te zeggen.
Naast Ellen zijn dit wel de 4 die ik bij de laatste uitzending wil hebben
quote:
Wat een geweldig hufterige opdracht met die bagage!
Jammer dat we Angela's uitleg niet hebben gezien en we het met Prince moesten doen.
Deze opdracht was gewoon 'te gek'
quote:
Volgens mij was Kerstin bij het 'touwlopen' erg opvallend bezig de opdracht te laten mislukken. De eerste keer begon ze al met een veel te lage hartslag (terwijl Karen toch een goeie methode aan de hand had gedaan) en als ze stil moest staan stond ze de hele tijd op en neer te wippen.
Dat zei ze ook: ze gaat voor de vrijstelling en niet voor het geld.
quote:
Wie denken jullie dat er eigenlijk uit had gemoeten? Ik ben er nog niet uit...
Kerstin en Karen. Dat zijn 2 mensen die geen mol zijn (i hope ).

Verder was de uitspraak van Karen na de bagagetoestand "dan stap ik op en hebben ze maar geen mol" goed genoeg om haar niet te nomineren als Mol.

Vandaag was Jantien niet zo aanwezig (vergeleken met de vorige keren). Zou zij voor de vrijstelling gaan en daardoor stiekum wat vernielingen aan hebben gebracht?

pi_3361053
hoi ,
even de groeten doen aan knutje , en kan je vonne mee nemen .
Bad girls roel
pi_3364256
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 22:39 schreef Tom_Tom-:
De mol weet altijd alles van tevoren dus ook hoelaat die bal zou vallen.
De Mol weet toch niet wat er gaat gebeuren?

Ok, de afgelopen 2 afleveringen achter elkaar op de band gekeken. Wat het lastig en ondoorzichtig maakte was vooral het feit dat een aantal mensen naar het geheime tel.nummer hebben gebeld en dus ook allemaal een mollen-streek konden uithalen.

Ik ga even alle kandidaten langs:

Ellen

Niet echt een Mol-type en ook weinig verdacht. Het feit dat haar naam op het wegdek stond kan een afleiding zijn t.o.v. de echte Mol. Anders is het wel heel doorzichtig. En wie zegt ons dat er niet meer namen op het wegdek stonden? Dat hebben wij niet kunnen zien.
Verder zegt Jantien dat Ellen af en toe verdwijnt en zich soms vreemd gedraagt, maar wie zegt dat Jantien dat niet verzint? En dan nog: misschien wil ze af en toe alleen zijn? Maar ja, de Mol in de vorige serie lag ook niet direct als verdacht in het oog, dat kwam later ook pas. Alhoewel, is het makkelijk om een fietsketting eraf te laten lopen? En waarom controleerde ze de bagage niet voor ze het liet ontploffen?

Karen

Wel een hoogst verdacht typje. Al vanaf het begin.
Ze zag de geldwagen niet terwijl hij voor d'r neus reed en er levensgroot 'De Mol' op stond.
Dat ze geen kontakt kreeg door die portofoon kan zijn, dat kunnen we aan de hand van de beelden ook niet echt controleren. En aangezien er meerdere mensen waren die naar het geheime nummer hadden gebeld en dus vrijstelling konden krijgen door een Mollenstreek, kan het heel goed zijn dat niet Karen, maar Jantien of Kerstin de portofoon bezet hielden.
Dat Karen riep dat ze de Mol was ("Dan doen ze het maar zonder Mol" n.a.v. het rugzakken-gedoe) is of de waarheid van Karen of haar 'Mollenstreek' n.a.v. het telefoonnummer-gebeuren.

Kerstin

Is op mijn Mol-verdachtenlijst komen te staan. En wel om de volgende redenen:
1) Kerstin had ook naar het geheime tel.nummer gebeld. Er werd duidelijk gezegd dat als ze die opdracht aannamen, dat er NIET over gesproken mocht worden. Want dan zou je de vrijstelling verliezen. Kerstin stelde heel duidelijk dat ze de opdracht aan zou nemen. Wat schetst mijn verbazing: Kerstin stelde NA het portofoon-gedoe toch aan het groepje de vraag of iemand een vrijstelling aangeboden had gekregen. Daarmee is ze dus al de vrijstelling kwijt! Deed ze dat omdat ze de Mol is en toch wel weet dat ze blijft en die hele vrijstelling dus niet nodig heeft en er dus op deze manier voor kan zorgen dat iemand die haar antwoord geeft (en er dus ook over praat) die vrijstelling dus wel verliest?
2) Kerstin beweert dat ze elke zomer in Nederland minstens 60 km. per dag kan fietsen. Nu hield ze het nauwelijks vol.
3) Kerstin vond de hele opwinding van Karen en de rest van de groep omtrend de rugzakken maar 'show'. Zei ze dat zo duidelijk omdat ze de verdenking pertinent op een ander (Karen ) wil leggen? Ze geeft steeds zo duidelijk aan dat zij denkt dat karen de Mol is, waarom dan zeggen dat die opmerking 'show' is?
4) Ze heeft makkelijk 1 van de klemmen van de accu af kunnen trekken in het donker. Het was wissel van de wacht. 1 onbewaakt ogenblikje en klem eraf: accu leeg, bal vangen.

John

Ook nog niet zo verdacht, vind ik. Zegt niks natuurlijk. Maar ik heb hem nog niets zien uithalen waarvan ik denk dat het een Mollenstreek is. Ook niet een streek n.a.v. het geheime telefoonnummer dat hij ook gebeld heeft. Wel vond ik dat hij het fietsen erg snel op gaf.

Jantien

Vind ik ook nog verdacht. Had ook geen communicatie met het portofoongebeuren. Ze vertelde een heel verhaal over dat Prince niet op haar reageerde terwijl hij nog binnen gehoorsafstand was en deed zo Prince verdacht voorkomen. Maar we kunnen niet controleren of dat waar is. Misschien heeft Prince haar niet gehoord omdat ze domweg niet geroepen heeft? Het is gek, maar ik vind Jantien een typisch Mol-figuur. Met haar vriendelijke glimlach kan ze je zo in de maling nemen. Duidelijke aanwijzingen zoals bij Kerstin heb ik niet. Wellicht alleen bij de geld-wagen-opdracht: toen was ze wel heel raar aan het doen, maar het WAS een lastige opdracht en wellicht heeft de Mol toen helemaal niks kunnen doen om de boel te frusteren. Wel stuurde ze John steeds de verkeerde kant op en gaf noch George noch Harry de juiste instructies.

Prince

Er lagen wat verdenkingen op Prince, maar ik kan nog niet echt iets aanwijzen waarom hij de Mol zou zijn. Als we Jantien moeten geloven dat hij niet op haar reageerde bij de portofoonopdracht kunnen we ook stellen dat dat zijn 'mollenstreek' was t.a.v. het geheime tel.nummer-gebeuren.

Harry

Is in mijn ogen echt het minst verdacht. Of is dat juist een afleidingsmanoeuvre? Hij is de laatste afleveringen wel bijzonder voordelig in beeld gebracht steeds.
En ook hij controleerde de bagage niet.

George

Ja George.... Nog steeds op mijn verdachtenlijst.
1) Bij de geldwagenopdracht gaf hij aan maar weinig instructies te hebben ontvangen van Jantien. Maar hij had wel het geld.
2) Hij had een vrij steady hartslag bij het paralellen, terwijl hij al meerdere malen aangegeven had als de dood te zijn bij grote hoogtes. En bij de stuwdam-afdaling was hij praktisch in een staat van paniek. Maar ja, zoiets is ook heel onduidelijk. Je kan mij in de hoogste achtbanen stoppen ter wereld, me afschieten de lucht in: geen problemen, maar in een reuzenrad schijt ik in mijn broek. Dus OF de paniek bij de stuwdam was echt en was hij bij het paralellen niet bang OF hij had de paniek bij de stuwdam overdreven om een andere opdracht op grote hoogte (zoals het paralellen) opeens op zijn gemak te doen en zo dus de rest op een dwaalspoor brengen (er van uitgaande dat hij de Mol zou zijn).
3) Waarom hield George zo vast aan die telefoonlijnen als snijpunt?
4) Op elke foto staat George met zijn handen op zijn heupen, daarmee een M makend.
5) Last BUT NOT LEAST! Van George is (als enige!) niet genoemd dat hij het geheime tel.nummer gebeld zou hebben. Ervan uitgaande dat hij dat dus ook niet gedaan heeft, waarom heeft hij dat niet gedaan? Is hij de Mol en heeft hij dus geen enkele reden om te bellen?
Heeft hij wel gebeld en is dat niet genoemd? Heeft hij dus net als de rest een telefoon-mollenstreek uitgehaald om een vrijstelling te verdienen? We weten het niet...

En nog wat algemene opmerkingen:

Ze konden met het fietsen 5 belminuten winnen naar Nederland. Maar dat slaat toch als een tang op een varken? Ze waren wel allemaal in staat om een telefoon te vinden om naar het geheime tel.nummer te bellen, waarom dan niet een foon vinden om naar huis te bellen?

Waarom deed niemand bij het paralellen Karen na om de hartslag eerst wat op te krikken. Heel vreemd.

Mijn belangrijkste verdachten zijn dus Kerstin, Karen, Jantien en George.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 02-03-2002 22:21]

zaterdag 2 maart 2002 @ 22:10:12 #216
22637 Sweej
TiepMiep
pi_3364558
Wel balen als een stekker dat er niemand uitging. Had ik het opgenomen, vanochtend gelijk de video aangezet en maar wachten op het moment dat er iemand uitgaat... niemand dus!

Dompur!

Nou ja ach, volgende week kijk ik gewoon weer!!
En wie de mol is? Het blijft giswerk. Maar Karen is het niet, dat is gewoon te duidelijk! Dat zou ik ook niet leuk vinden.

De mol weet trouwens wel van tevoren wat er gaat gebeuren, dat las ik een keer in het dagboek van de mol op de site. Het is btw ook wel grappig om de schrijfstijlen van de deelnemers en de mol te vergelijken. Ik vond bijv. het verslagje van Ellen en het dagboek van de Mol helemaal niet op elkaar lijken.. maar daar kan ook weer mee gesjoemeld zijn......

pi_3364586
Ik heb net de aflevering op video gezien. Maar uit deze aflevering kan je dus geen een aanwijzing halen: er zijn 4 mensen die iig mol hebben gespeeld, want er was een vrijstelling. Dus daar kan je niets mee.
Maar toen ik (met m'n ouders) de video zat te kijken had ik m stil gezet bij die vingerafdruk. Je ziet er eerst een waar nog voor staat, Wie is de Mol, dan komt er een licht iets en dan zie je heel even een hele afdruk. Als je dan de video stop zet dan zie je daar duidelijk ogen en een neus in. Maar wij zagen er met z'n drieen 2 hoofden in. Een met de neus naar de rechterkant van de TV en een met de neus naar de linkerkant.
Wij kwamen bij Kerstin en/of Jantien. Dat zou dus kunnen betekenen Kerstin mol Jantien winnares (of andersom)
Kan iemand daar een cap van maken en die hier neerzetten?
  zondag 3 maart 2002 @ 12:04:02 #218
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3369068
Wat een ontzetend mooie aflevering was dit zeg.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 3 maart 2002 @ 13:01:08 #219
7732 Politieagentje
pi_3369380
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar toen ik (met m'n ouders) de video zat te kijken had ik m stil gezet bij die vingerafdruk. Je ziet er eerst een waar nog voor staat, Wie is de Mol, dan komt er een licht iets en dan zie je heel even een hele afdruk. Als je dan de video stop zet dan zie je daar duidelijk ogen en een neus in. Maar wij zagen er met z'n drieen 2 hoofden in. Een met de neus naar de rechterkant van de TV en een met de neus naar de linkerkant.
Wij kwamen bij Kerstin en/of Jantien. Dat zou dus kunnen betekenen Kerstin mol Jantien winnares (of andersom)
Kan iemand daar een cap van maken en die hier neerzetten?
Dat idee heb ik ook al een tijd, mede doordat je toch de letters 'T I P' op z'n kop leest.
Ik ben er nog niet echt achter (ook geen capture, sorry).
pi_3369578
t zou me nix verbazen als de schiffers-hint 'even aan mn moeder vragen' zou zijn... zo niet deze week maar dan de volgende...
pi_3369642
quote:
Op zondag 03 maart 2002 13:33 schreef karoltje het volgende:
t zou me nix verbazen als de schiffers-hint 'even aan mn moeder vragen' zou zijn... zo niet deze week maar dan de volgende...
leg uit................
  zondag 3 maart 2002 @ 14:49:57 #222
1986 Jane
pi_3370092
quote:
Op zondag 03 maart 2002 13:43 schreef Grumpy het volgende:

[..]

leg uit................

Dat horen we Jantien zingen in het voorstukje van volgende week. Ze moet het muziekgezelschap waarschijnlijk leren het nummer te spelen en dan moet een ander groepje het raden o.i.d..
  zondag 3 maart 2002 @ 15:03:33 #223
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_3370223
Twee zaken die mij montage-gewijs opvielen afgelopen uitzending:

Het stukje waar Karen zegt dat ze opstapt en 'dan doen ze het maar zonder mol' wordt iets later (bij de test) herhaals, alleen is het geluid dan anders gemonteerd.
Oorspronkelijk zegt Karen iets van '...dan ga ik weg', vervolgens staat ze op en zegt ze: 'Dan doen ze het maar zonder mol'. Als het herhaald wordt zegt ze: '...dan ga ik weg... Dan doen ze het maar zonder mol.' en DAN staat ze pas op.

Bij de executie viel op dat aan het begin John voor Ellen zit, en even later zit Ellen voor John.

Of die twee dingen iets te betekenen hebben weet ik niet, ze vielen me alleen op.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 3 maart 2002 @ 16:53:21 #224
1986 Jane
pi_3371202
Scherp opgelet, Verbal!

Die wisseling van Ellen en John heeft denk ik niet zoveel te betekenen. Bij het eerste shot (als Ellen dus achter zit), is ze bijna niet te zien. Ik vermoed dat de cameramensen/regie ze gewoon gevraagd hebben om van plek te wisselen. Maar ja, voor hetzelfde geld blijkt het achteraf een aanwijzing te zijn.

Ik heb het allemaal nog eens bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat Ellen en Harry er beiden niet op konden rekenen dat ze een vrijstelling verdiend hadden. Want zeg nou zelf, die brandende tonnen opdracht had toch veel makkelijker te saboteren geweest door het simpelweg te weigeren? Had niemand vreemd gevonden en nu hebben ze alsnog 3000 Euro verdiend! Die opdracht was n.m.m. niet echt mislukt.
Dus hadden ze hun parallel-oversteek moeten saboteren, maar daar gingen ze allebei ook als een speer naar de overkant.
Waren ze er zo van overtuigd dat ze de vrijstelling niet nodig hadden? Of vonden ze het gewoon niet sportief om daarvoor te gaan? Of is één van hen de Mol?

De driehoeksopdracht kan door allemaal verpest zijn. Iedereen (behalve Kerstin?) klaagde over de gebrekkige communicatie, maar dat kan ook door iedereen veroorzaakt zijn.

pi_3371383
Maar Kerstin stond ook ontzettend te wippen op die touwen bij dat parallellen, zodat haar hartslag omhoog ging. Of ze dat deed als mol, of als vrijstelling-mol, dat weet ik niet. Daarom kun je ook nix met deze aflevering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')