abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 februari 2002 @ 22:38:41 #1
6399 DaBarMan
> FOK-Reisleider/Politieage
pi_3180288
Vrijdag 15 februari, aflevering 2.

Paméla is vertrokken.

JaBa[b]DaBa[/b]Dooooooooooooooooooooooooooooooooooooo[b]BamBam[/b]
pi_3180303
Ja, george is wel verdacht..
karen ligt er te dik bovenop??
en wrm verdenken mensen ellen?
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2002 @ 22:40:06 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3180304
Eigenlijk wel jammer. Ik mocht haar wel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_3180320
Of het een aanwijzing was weet ik niet, maar toen Kerstin bij de laatste test op de naam van Karen klikte werden alle nummers zwart behalve de één, deze bleef lichtgekleurd. De één hoorde bij Dick.
Iemand anders dit ook opgevallen??
A mind with a heart of it's own
pi_3180328
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 22:41 schreef DrMarten het volgende:
Of het een aanwijzing was weet ik niet, maar toen Kerstin bij de laatste test op de naam van Karen klikte werden alle nummers zwart behalve de één, deze bleef lichtgekleurd. De één hoorde bij Dick.
Dat viel mij ook op...
Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 15 februari 2002 @ 22:42:48 #6
6399 DaBarMan
pi_3180339
quote:
Gezien. Geen idee wat ik ervan moet denken. Foutje? Of misschien de persoon die ze de dag ervoor had gestemd

[Dit bericht is gewijzigd door DaBarMan op 15-02-2002 22:43]

pi_3180341
Maar wat me ook opviel...

Pamela had als enige een stukje voorfilm uit de aflevering van vorige week. De rest hadden nieuwe voorfilmpjes... Was dit een teken dat ze er uit zou vliegen? En volgens mij had er ook een iemand een stukje voorfilm wat nog niet was geweest. Ik zal het zo even weer terug kijken op video.

pi_3180342
quote:
Of het een aanwijzing was weet ik niet, maar toen Kerstin bij de laatste test op de naam van Karen klikte werden alle nummers zwart behalve de é©®, deze bleef lichtgekleurd. De é©® hoorde bij Dick.
ja idd.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_3180363
Ik heb het niet gezien, maar mijn hubbie zei dat hij het volgende zag. Weet niet meer bij wie, maar de namen van alle deelnemers waren in beeld. Diegene die achter het scherm zat ( dick was dat niet) linkte een naam ( d.m. een keuzehokje)en alle hokjes werden donker donker behalve die van Dick die bleef wit. En diegene linkte niet het hokje van Dick aan. Dus Dick is de mol (volgens hubbie dan)Heeft nog iemand dit gezien en anders nog iemand het opgenomen die het kan controleren?
Ik zelf denk nog steeds Jantien de mol is. Houd zich afzeiding en doet quasi onverschillig.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 15 februari 2002 @ 22:44:36 #10
6399 DaBarMan
pi_3180371
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 22:42 schreef CJ het volgende:
Maar wat me ook opviel...

Pamela had als enige een stukje voorfilm uit de aflevering van vorige week. De rest hadden nieuwe voorfilmpjes... Was dit een teken dat ze er uit zou vliegen? En volgens mij had er ook een iemand een stukje voorfilm wat nog niet was geweest. Ik zal het zo even weer terug kijken op video.

Ik zag die krullebol met bril in een jeep en Prince was aan het fietsen. Beide niet in deze aflevering geweest. Tenzij ik me vergis.
pi_3180384
Lol heeft hubbie het dus goed gezien
Het voelt heerlijk!!!!
pi_3180388
Ja, mijn idee dat Pamela het was is nu ook compleet in gruzelementen gevallen. Zelfs deze aflevering dacht ik het nog. Damn.
Is het nu onze interim manager?
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2002 @ 22:47:00 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3180405
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 22:42 schreef CJ het volgende:
Dat viel mij ook op...
Mij ook!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_3180437
OK, deze aflevering

opdracht 1. Een beetje vaag maar ok.
Denkers: Jantien, Karen en George
Doeners: John, Prince en Harry
Dromers: Dick, Paméla, Kerstin en Ellen

Denkers: George riep meteen koptelefoon. Bijna zonder na te denken. Iedereen nam het klakkeloos aan. Karen en Jantien deden volgens mij heel erg goed hun best. Karen is zowizo de mol niet volgens mij, maar daar kom ik later misschien wel op terug

Doeners: Hun moesten kopen. Dat wiel vond ik ook een redelijk moldaad. Ze moesten een fiets kopen en kochten een wiel. Misschien dacht de mol dat door dat wiel de opdracht zou worden afgekeurd. Maar ik verdenk geen van die 3 als mol

Dromers: Het viel me op dat er een soort van grijns om Ellen's gezicht was toen er zo'n plaatje (fiets, gitaar, tafel) was te zien. Verder was er in die groep ook niet echt iets.

Opdracht 2:
2A. Kerstin en Karen moeten (alweer samen) een aparte opdracht doen: ze moeten zich vermommen als druivenpluksters. Opzich niet echt bijzonder. Ze werden allebei herkend. Wel opvallend dat George bij het herkennen van Kerstin aandrong om van Kerstin Karen te maken.

2B. Mensen moeten zo ver mogelijk op de rivier komen en Dick zo snel mogelijk terug naar het beginpunt. Het leek op de boot alsof er iets bloeide tussen Prince & Paméla. Maar dit geheel terzijde. Toen Jantien in het water lag (in een soort bad dus) viel mij niets op over de gedaante van de mol. Ik vond trouwens wel dat Dick heel langzaam begon, maar dat was dus ook heel zwaar.

Exit:
Opvallend bij het computerprogramma: alle knopjes van namen werden vaag, behalve die van Dick.

Prince: George (als 3e ingetypt)
John: Karen (als 1e ingetypt)
Harry: Karen
George: Karen of Ellen (als 4e ingetypt)
Karen: Jantien (als 2e ingetypt)
Jantien: Ellen (als 5e ingetypt)
Dick: George of Karen
Paméla: geen idee (als 6e ingetypt --> EXIT)
Ellen: John
Kerstin: Karen

Opvallende dingen:
De pet van Karen: wat staat daar op? Iets met Cash
Kerstin moest

[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 15-02-2002 22:57]

pi_3180475
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 22:44 schreef DaBarMan het volgende:

[..]

Ik zag die krullebol met bril in een jeep en Prince was aan het fietsen. Beide niet in deze aflevering geweest. Tenzij ik me vergis.

Hmm.. klopt ik had het fout:

Dick - Fiets (volgende week)
Pamela - Afdaling stuwdam (vorige week)
John - Schapehoeder (?)
Prince - Kano tegen de stroom in (deze week)
Harry - Autobusje op de hei (?)
Ellen - Bovenop een vliegtuig (?)
Kerstin - Gevangen in een donkere cel (?)
George - Houthakken (?)
Karen - via walkie talkie op de hei? (?)
Jantien - voor een live band (?)

Dus er klopte niets van mijn theorie.

Maar... je kan hier wel uit afleiden wie er volgende week afvallen. Als John volgende week geen schapehoeder speelt, dan blijft hij er dus nog een weekje in zitten.

vrijdag 15 februari 2002 @ 22:52:21 #16
6399 DaBarMan
pi_3180476
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 22:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Opdracht 2:
Wel opvallend dat Ellen en/of Dick bij het herkennen van Kerstin aandrongen om van Kerstin Karen te maken.
Dit zei ook George (ter info)
pi_3180498
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 22:52 schreef DaBarMan het volgende:
Dit zei ook George (ter info)
Sorry. Dom van me.
pi_3180534
Misschien dat Prince er dan uitligt. Nu een filmpje van deze week en volgende week weer dit filmpje. Waarom heeft hij anders als enige een filmpje van deze week?
O wat een heerlijk programma dit
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 15 februari 2002 @ 22:56:44 #19
6399 DaBarMan
pi_3180546
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Sorry. Dom van me.

Geeft niet hoor
Samen komen we er wel achter. Idd, mijn verdachte is George nu dus ik let extra op hem
pi_3180556
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 22:56 schreef jessie het volgende:
Misschien dat Prince er dan uitligt. Nu een filmpje van deze week en volgende week weer dit filmpje. Waarom heeft hij anders als enige een filmpje van deze week?
O wat een heerlijk programma dit
Dat dacht ik dus ook... En dan is Dick de volgende die er daarna uit ligt, want zijn voorfilmpje is van volgende week...

Maar misschien hebben ze volgende week wel weer andere voorfilmpjes...

pi_3180575
op de site zie je een foto (tijdens de opdracht) van george met naast hem heel duidelijk dat betonnen ronde ding wat ze moesten vinden...maar hij zag het niet!
dat was jantien toch?
terwijl hij het bijna niet kan missen zo te zien
pi_3180585
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 22:57 schreef CJ het volgende:
Dat dacht ik dus ook... En dan is Dick de volgende die er daarna uit ligt, want zijn voorfilmpje is van volgende week...

Maar misschien hebben ze volgende week wel weer andere voorfilmpjes...

Dat was vorig jaar een hint: alle voorfilmpjes waren iedere week hetzelfde behalve die van Nico.
  vrijdag 15 februari 2002 @ 22:59:43 #23
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_3180591
Ja, dat de naam van Dick bleef staan was mij ook opgevallen. Kan bijna geen aanwijzing zijn, want dan zijn ze wel erg roekeloos bezig, zou je denken... Iedereen heeft het zowat gezien!

Buiten wat er al is gezegd, vielen me de volgende dingen op:
- bij het druivenplukken stond men inderdaad op het punt om te zeggen dat het Karen was. Prince was degene die er op aandrong dat het Kerstin was. Daarmee maakt P. zich minder verdacht.

- Ellen zei in haar uitleg waarom ze voor John koos, dat hij degene was die Karen uit de groep druivenstampers pikte.
Buiten dat dat misschien een vreemd argument is, is het een beetje vreemd dat zij dit zegt, want zij zat toch niet in diezelfde groep. Ze kan het misschien gehoord hebben, maar als je er niet zelf bij was, vraag ik me af of je dan op de verklaringen van anderen afgaat.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_3180598
[quote]Op vrijdag 15 februari 2002 22:57 schreef CJ het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook... En dan is Dick de volgende die er uit ligt, want zijn voorfilmpje is van volgende week...

Oh ja dat zou goed kunnen!
Maar dan is Dick de mol niet..... hellup gek programma

Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 15 februari 2002 @ 23:00:52 #25
6399 DaBarMan
pi_3180603
Van de officiële site een dagboek van Kerstin (1 van de druivenplukkers dus)
quote:
De anderen zijn inmiddels verwikkeld in een hevige regatta. Heel vreemd dat Jantien met al haar zeilervaring de enige is die de opdracht niet haalt...
Lijkt me dat ze best die boot had kunnen besturen of stilleggen op 1 of andere manier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')