Wat ben jij een ongelofelijk onwetende teringdebiel zeg.quote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Prada![]()
De prada die gedragen wordt door de jeugd is alleen maar het goedkoopste van het goedkoopste van prada, maartoch moeten ze het hebben om te laten zien dat ze prada hebben.![]()
ik zie ze de winkel al binnenlopen ''Wat is het goedkoopste pradashirtje wat u heeft? ''
wat een lelijk paupermerk is dat zeg![]()
Ik heb het over die petjes die je op de straathoeken ziet hangen, niet elke allochtoon. Maargoed van die linkse rakkers als jij snappen dat toch niet.quote:Op maandag 3 september 2007 09:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja kut is dat, Lacoste is verdomme alleen voor de blanke medemensch!![]()
Van wat ik in mijn omgeving zie van prada, klopt mijn post wel hoorquote:Op maandag 3 september 2007 10:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijk onwetende teringdebiel zeg.![]()
En dan het liefst kleding met een uitvergroot logo van het merk, zodat iedereen kan zien dat ze prada oid dragenquote:Op maandag 3 september 2007 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van wat ik in mijn omgeving zie van prada, klopt mijn post wel hoor![]()
Inderdaad, met lettertype 1000000 PRADA of LOUIS VUITTON erop.quote:Op maandag 3 september 2007 10:24 schreef -Muse- het volgende:
[..]
En dan het liefst kleding met een uitvergroot logo van het merk, zodat iedereen kan zien dat ze prada oid dragen
Of Armani onderbroeken![]()
Leg uit? Een allochtoon met Lacoste die NIET op een straathoek hangt is wel oke?quote:Op maandag 3 september 2007 10:17 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik heb het over die petjes die je op de straathoeken ziet hangen, niet elke allochtoon. Maargoed van die linkse rakkers als jij snappen dat toch niet.
Met zo'n beperkt denkverogen als jij hebt bespaar ik mijzelf de moeite om het uit te leggen.quote:Op maandag 3 september 2007 10:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Leg uit? Een allochtoon met Lacoste die NIET op een straathoek hangt is wel oke?
Omdat je het niet kan?quote:Op maandag 3 september 2007 10:54 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Met zo'n beperkt denkverogen als jij hebt bespaar ik mijzelf de moeite om het uit te leggen.
Wat ben jij domquote:Op maandag 3 september 2007 11:06 schreef MaxPower het volgende:
Tja, racistische kreten roepen is makkelijk, onderbouwen met argumenten een stuk moeilijker
Als je dat schelden noemt, ben je best wel een mietjequote:Op maandag 3 september 2007 11:48 schreef MaxPower het volgende:
Ja, de slimmere medemens gaat gelijk schelden, dan kom je er namelijk wel
klopt, het is meer een belediging, kankerlijer die je bent.quote:Op maandag 3 september 2007 14:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je dat schelden noemt, ben je best wel een mietje![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 16:54 schreef MaxPower het volgende:
[..]
klopt, het is meer een belediging, kankerlijer die je bent.![]()
Het is juist dom om iemand meteen dom te noemen zonder argumenten. Dus wie is hier dom.quote:Op maandag 3 september 2007 11:19 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Wat ben jij domLukt het een beetje om mee te komen in de samenleving? Zal wel lastig voor je zijn
waarom niet?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom word Lacoste gedragen door korpsballen ?
Iig soms dan hepriceless !
G-Star RAWquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |