Ja als je ze nooit draagt gaan ze uiteraard jaren mee, dat telt nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarom gaan mijn merkloze goedkopere polo's dan wel jarenlang mee? Ik wil best betalen voor kwaliteit dat is het probleem niet. Maar zodra meer dan 90 % van de prijs naar het merk gaat, dan pas ik. Ik heb geen bezwaar tegen merkkleding ik vind het alleen belachelijk dat je er een vermogen voor betaald omdat er toevallig Nike of Lacoste op staat.
Ha ha erg bij de hand. Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat ik ze wel degelijk draag en redelijk intensief ook. Aangezien we met 2 mannen hier in huis zijn worden die dingen aardig gebruikt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:06 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Ja als je ze nooit draagt gaan ze uiteraard jaren mee, dat telt niet
stervendehoerenkankerkachel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef retuow82 het volgende:
St*rv*nd* h**r*n k*nk*rk*ch*l!
Heel goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had laatst een zwarte Lacoste polo gepast.
Hij zat wel mooi enzo ... maarja ik vond hem niet super speciaal dus hebk hem maar laten hangen
Je komt over als een gefrustreerde kleuter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:59 schreef RoelRoel het volgende:
achterlijk simpel kut stom sukkel simpel kut.
brrr echt niet, het katoen dat ralph lauren gebruikt lijkt wel op karton, daarnaast is het amerikaans. En amerikaanse producten staan per definitie niet voor kwaliteit (dat verklaart ook het trade deficit dat amerika al 150 jaar heeft).quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:01 schreef Stylez het volgende:
Ralph Lauren > Lacoste
Ieder zijn keuze dan maar, jij hebt er veel geld voor over, ik niet. Zolang we allebei tevreden zijn is er dus geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:02 schreef Dauthi het volgende:
@ karr-1: als ik zie hoe bij vrienden van na 2 jaar de gaten in hun polo's vallen en slecht het katoen zich verder houdt (polo's van C&A en H&M), nou geef mijn portie dan maar aan fikkie. Ik hou het lekker bij europees gemaakte merkkleding.
preciesquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ieder zijn keuze dan maar, jij hebt er veel geld voor over, ik niet. Zolang we allebei tevreden zijn is er dus geen enkel probleem.
Jij snapt het......quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:57 schreef Jelle_81 het volgende:
mensen die dure kleren kopen om erbij te horen![]()
ik koop gewoon wat ik leuk vind, vind het zo meeloperig. Ook bijna iedereen loopt met G-star. Ik heb helemaal niks van dat merk en ik voel me er echt niet minder om. Wat zeggen kleren nu over hoe iemand is?
Daar prik je toch zo doorheen![]()
Verschil moet er wezen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:27 schreef RoelRoel het volgende:
Kijk mij met mijn kangoeroeleren schoenen! Die kan jij niet betalen hè, nee hè! Ikke lekker wel nananananana! prrrrr
Pradaquote:
Neem er nog maar even 1quote:Op zondag 2 september 2007 22:18 schreef Pragmatisch het volgende:
Lacoste is voor die bazen! showen in de club en die prilaataas playen man!
Juist niet, mijn Quick-schoenen gingen het langst mee van al mijn schoenen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En zijn na 2 maanden versleten.
pasvorm is beter, en dat schuurpapier verhaal is toevallig jou overkomen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
Heel aardig merk. De polo'tjes blijven lekker zitten na het wassen, die van Ralph Lauren worden zo hard als een stuk schuurpapier.
die van mij ookquote:Op zondag 2 september 2007 23:32 schreef Firenzo het volgende:
[..]
pasvorm is beter, en dat schuurpapier verhaal is toevallig jou overkomen.
Mijn Rl'n zijn prima zacht&soepel
quote:Op maandag 3 september 2007 08:53 schreef Jo0Lz het volgende:Merkkleding.
Overrated man. Koop gewoon een shirt bij de zeeman voor 3 euro!.
Ja kut is dat, Lacoste is verdomme alleen voor de blanke medemensch!quote:Op maandag 3 september 2007 09:31 schreef -Muse- het volgende:
Van die mocro tjappies die Lacoste goedkoop laten lijken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |