Ik zou het niet weten, ik ben van mijn leven niet op een markt geweest. Heb je tips voor me?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dan zijn ze op de markt vast wel bli met je![]()
Helaas niet, ik koop mijn kleren in de winkel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben van mijn leven niet op een markt geweest. Heb je tips voor me?
Net als ik dus....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Helaas niet, ik koop mijn kleren in de winkel.![]()
all stars droeg ik vroeger al toen ik nog kleuter wasquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee joh, all-stars![]()
Alleen jammer dat steeds meer mensen die dingen gaan dragen![]()
Net als vans.
hebben ze geen underwear van lacoste dat jij er niet mee loopt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef Maikuuul het volgende:
Die Lacoste schoenen wat iedereen draagt
Zo sad is dat als iedereen met hetzelfde loopt
Niet waar dat waren neppers ! Ik noemde die vroeger altijd "Smartie schoenen"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:50 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
all stars droeg ik vroeger al toen ik nog kleuter was
al die merken bestaan al tig jaar hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet waar dat waren neppers ! Ik noemde die vroeger altijd "Smartie schoenen"
Want die kreeg je toen bij de Schoenen Reus
En zo is hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:46 schreef Dauthi het volgende:
Ze kosten maar 75e en als je 2 weken geleden in de opruiming had gekeken waren ze slechts 56 euro. Daarnaast betaal je voor polo's die letterlijk 20 jaar meegaan, mits je om kan gaan met een wasmachine en een strijkijzer. De kwaliteit van het katoen is zo veel beter dan alle merkloze polo's, aangezien ze niet door blinde kinderen in china worden gemaakt, maar gewoon uit frankrijk komen.
H&M ofzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:43 schreef mijnietbellen het volgende:
[..]
En zo is het![]()
Vraag me trouwens serieus af waar je voor minder dan 20 euro een polo haalt?![]()
Als jij er voor wil betalen, ga vooral je gang. Ik loop wel 20 jaar rond in mijn perfecte en vooral merkloze polo's.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:46 schreef Dauthi het volgende:
Ze kosten maar 75e en als je 2 weken geleden in de opruiming had gekeken waren ze slechts 56 euro. Daarnaast betaal je voor polo's die letterlijk 20 jaar meegaan, mits je om kan gaan met een wasmachine en een strijkijzer. De kwaliteit van het katoen is zo veel beter dan alle merkloze polo's, aangezien ze niet door blinde kinderen in china worden gemaakt, maar gewoon uit frankrijk komen.
Dat zegt natuurlijk niks, heb er hier 1 liggen, zwart met rood en wit gestreepte, heeft ook 3 knoopjes. Maar dat is niet zo'n standaard effen polo he.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:46 schreef fathank het volgende:
[..]
En ze hebben 3 knoopjes ipv 2 knoopjes(meestal)
Niet al je de exclusieve eruit haalt. Ik heb nou Lacoste schoenen die van kangoeroeleer gemaakt zijn. Nog nooit iemand mee gezien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef Maikuuul het volgende:
Die Lacoste schoenen wat iedereen draagt
Zo sad is dat als iedereen met hetzelfde loopt
Van die goedkope polo's gaan echt geen 20 jaar mee hoor. Daarnaast, waarom zou je niet een beetje meer betalen voor kwaliteit? Tuurlijk lap je ook x aantal euro bij voor het merk, maar wat is daar mis mee. Of wil je perse geen merk kleding hebben zodat je heel stoer bentquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als jij er voor wil betalen, ga vooral je gang. Ik loop wel 20 jaar rond in mijn perfecte en vooral merkloze polo's.![]()
Dat kosten ze ook nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:36 schreef RoelRoel het volgende:
Om zoiets simpels een beetje kwalitatief te maken hoeft het echt geen 120 euro te kosten.
Waarom gaan mijn merkloze goedkopere polo's dan wel jarenlang mee? Ik wil best betalen voor kwaliteit dat is het probleem niet. Maar zodra meer dan 90 % van de prijs naar het merk gaat, dan pas ik. Ik heb geen bezwaar tegen merkkleding ik vind het alleen belachelijk dat je er een vermogen voor betaald omdat er toevallig Nike of Lacoste op staat.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:29 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Van die goedkope polo's gaan echt geen 20 jaar mee hoor. Daarnaast, waarom zou je niet een beetje meer betalen voor kwaliteit? Tuurlijk lap je ook x aantal euro bij voor het merk, maar wat is daar mis mee. Of wil je perse geen merk kleding hebben zodat je heel stoer bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |