Gewoon mooie Quick schoenen kopenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind dat logo echt zoooooooo lelijk
Dat kan je toch gewoon niet mooi vinden?
K-swiss heeft tenminste nog een logo wat geenneigingen bij mij oproept.
Niet dat die schoenen er wel goed uitzien maar toch...
Nee joh, all-starsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Gewoon mooie Quick schoenen kopen. Vooral de winterschoenen zijn schön imo. Sportief doch zakelijk. En ze lopen heerlijk.
En zijn na 2 maanden versleten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Gewoon mooie Quick schoenen kopen. Vooral de winterschoenen zijn schön imo. Sportief doch zakelijk. En ze lopen heerlijk.
daar moet jeje over heen leren zetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee joh, all-stars![]()
Alleen jammer dat steeds meer mensen die dingen gaan dragen![]()
Net als vans.
Eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:03 schreef Erotica_ het volgende:
Een Lacoste polotje kun je altijd wel rocken, alleen die schoenen enzo bij de Foot Locker. Echt van die kampshit![]()
Jij hebt geen 100 euro?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef Cahir het volgende:
Gaan alle Marrokanen/Turken beetje Lacoste stelen, of gestolen Lacoste's voor 5 euro overkppen. Of kopen ze gewoon vet neppe
Gaat er een heuze menigte kaaskoppen achteraan die het gewoon kopen voor 100+ euro en denken dat ze erbij horenGeloof je het zelf dat ze het kunnen betalen? Terwijl hun huis erbij staat alsof Kees Kankerkachel er heeft gewoond.
Zitten heus nog wel fatsoenlijke tussen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:03 schreef Erotica_ het volgende:
Een Lacoste polotje kun je altijd wel rocken, alleen die schoenen enzo bij de Foot Locker. Echt van die kampshit![]()
Voor een shirtje? Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:07 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jij hebt geen 100 euro?
Dan doe jij iets verkeerdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En zijn na 2 maanden versleten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
Op die Turkse shirts staat het toch altijd geschreven als "Lakoste"?
Waar moet dat volgens jou dan op staan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
En duizenden Nederlanders kopen hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
ROT OP MET ALLSTARS. HET IS CONVERSE !quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee joh, all-stars![]()
Alleen jammer dat steeds meer mensen die dingen gaan dragen![]()
Net als vans.
Dan moet je afvallen, papzak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Lacoste polo's hebben een kutpasvorm
Ik heb een dik gespierd lichaam jwtz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dan moet je afvallen, papzak.
Ge-haaaay!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Lacoste polo's hebben een kutpasvorm
Mod! Mod!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sterf![]()
Ze zitten veel te wijd in vergelijking met ralph lauren polo's.
Ja of je betaald voor kwaliteit. Ik heb ook ooit een pauper polo gehad, nou die zat minder lekker dan mn ralph polo en tevens was ie sneller kapot. Tuurlijk betaal je ook voor het merk, maar de kwaliteit is ook echt wel beduidend beter!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:54 schreef karr-1 het volgende:
Iedereen die meer dan 20 euro neertelt voor een T-shirt/polo is niet helemaal goed bij zijn hoofd. Alleen omdat er een merk op staat betaal je er een vermogen voor. Nee dank je wel.
Bij het merk betaal je voor het merk, niet kwaliteitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:58 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Ja of je betaald voor kwaliteit. Ik heb ook ooit een pauper polo gehad, nou die zat minder lekker dan mn ralph polo en tevens was ie sneller kapot. Tuurlijk betaal je ook voor het merk, maar de kwaliteit is ook echt wel beduidend beter!
Mee eenschquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sterf![]()
Ze zitten veel te wijd in vergelijking met ralph lauren polo's.
Dat zou ik mezelf ook steeds voorhouden als ik 't niet kon betalenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bij het merk betaal je voor het merk, niet kwaliteit
Ik kan het wel betalen, maar ik wil het niet betalen. En ik weet niet waar jij je shirts koopt, maar kwaliteit is echt wel voor minder dan 100 euro te koop.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat zou ik mezelf ook steeds voorhouden als ik 't niet kon betalen![]()
Ze maken er echt wel veel dikke winst op, hoe denk je anders dat die Lacoste-only winkels er zo luxe uitzien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat zou ik mezelf ook steeds voorhouden als ik 't niet kon betalen![]()
Daarom betaal ik ook 79,95 voor mn RL'squote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik kan het wel betalen, maar ik wil het niet betalen. En ik weet niet waar jij je shirts koopt, maar kwaliteit is echt wel voor minder dan 100 euro te koop.
Zelfs dat is nog veel te veel. Zoals ik al zei, meer dan 20 euro betaal ik er no way voor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Daarom betaal ik ook 79,95 voor mn RL's![]()
En ze hebben 3 knoopjes ipv 2 knoopjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zijn ze op de markt vast wel bli met jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog veel te veel. Zoals ik al zei, meer dan 20 euro betaal ik er no way voor.
Ik zou het niet weten, ik ben van mijn leven niet op een markt geweest. Heb je tips voor me?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dan zijn ze op de markt vast wel bli met je![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |