-1 Invulling ofwel vooroordeelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent toch al een kut asociaal als je je hond altijd buiten laat die de godganze dag de buurt bij elkaar blaft, daar verwacht ik al niet teveel van
Vind je het gek dat die gast z'n hond buiten zet, wie wilt zo'n kutkeffer nou binnen hebben?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent toch al een kut asociaal als je je hond altijd buiten laat die de godganze dag de buurt bij elkaar blaft, daar verwacht ik al niet teveel van
baksteen erop zeg ik je !!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:48 schreef nattermann het volgende:
Hier bij ons achterom ook, elke nacht weer opnieuw![]()
![]()
![]()
Nee, gezond verstand. Je snapt zelf ook dat dat kutbeest overal te horen is. Ik heb zelf een hond, als hij net zo'n blaffend gezwel als deze was, dan zou ik wél aan de buurt denken en t beest binnen houden. Zo ook de mensen waar ik mee om ga.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef DuchessX het volgende:
[..]
-1 Invulling ofwel vooroordeel
Eigenaren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd, *moet ik die kuthond nou doodtrappen of de eigenaren?![]()
bij de eigenaar van de hond?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe doe je dat?.
Het betreft een hond die al weken hele dagen zit te blaffen. 3 huizen verderop maar ik hoor hem hier binnen..
Anyway, hoe en waar is dat te melden? En kan dat anoniem?.
"Als het zonder sirene kan!"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:28 schreef Poogie het volgende:
09008844
dat doen onze buren nu ook. een tijdje geleden hoorde je dat beest geregeld als je in bed ligtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, gezond verstand. Je snapt zelf ook dat dat kutbeest overal te horen is. Ik heb zelf een hond, als hij net zo'n blaffend gezwel als deze was, dan zou ik wél aan de buurt denken en t beest binnen houden. Zo ook de mensen waar ik mee om ga.
Stukje vlees aan die eigenaar zijn benen binden. Die eigenaar wordt opgevroten en de honden knal je dan af omdat ze een gevaar zijn voor de buurtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd, *moet ik die kuthond nou doodtrappen of de eigenaren?![]()
Bel gewoon effe de politie ofzo. Met mailtjes gaan ze je overal naartoe sturen, maar krijg je nooit antwoord.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee ik ga niet zelf langs. Want dalijk krijg je ruzies enzo. Of, mn ouders. Dus doe ik t gewoon sneaky.
.
Kreeg een mailtje terug dat het doorgestuurd was naar de politie hier, maar nog niets gehoord..
Jij leeft oock weer?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee ik ga niet zelf langs. Want dalijk krijg je ruzies enzo. Of, mn ouders. Dus doe ik t gewoon sneaky.
.
Kreeg een mailtje terug dat het doorgestuurd was naar de politie hier, maar nog niets gehoord..
Sherlock.quote:
Ga ik dat maandag even doenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bel gewoon effe de politie ofzo. Met mailtjes gaan ze je overal naartoe sturen, maar krijg je nooit antwoord.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sherlock..
[..]
Ga ik dat maandag even doen.
Ja, hier ook. Laatst een paar huizen verderop aan de andere kant ook ineens een kutkeffer. Als ik er langs liep met de hond dat beest helemaal lijp terwijl er een schutting tussen zat. Tijdje geduurd daarna nooit meer gehoord. Zelfde geldt voor t huis daar tegenover.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben een buurt vol met honden, alleen die 3 kleine tering kutkeffertjes zijn de herreischoppers hier.Die andere beesten hoor je nooit.
![]()
Dat is ronduit dom.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef justmattie het volgende:
stukje vlees geven, met gif erin![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |