Ik steel m wel evenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:10 schreef arneaux het volgende:
Breng 'm naar het asiel.
Misdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
http://www.meldmisdaadanoniem.nl/
Ja, en dan meld ik jou misdaad anoniem.quote:
Sexy.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, en dan meld ik jou misdaad anoniem.
Dank u.quote:
Tank.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:20 schreef Snakey het volgende:
Politie, dierenambulance? Ik zeg maar wat heur.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tank.
Vol eroverheen.![]()
En nog 1x in z'n achteruit eroverheen.
Hihi.![]()
Moderne politie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ja nou hoor. Ik dacht zo van je hebt voor van alles sub dingen enzo, en de gewone politie gaat zich toch niet bezig houden met een kutkeffer. Enzo..
Maar ik ga de politie mailen. Eens kijken wat ze zeggen
Iets te drastischquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tank.
Vol eroverheen.![]()
En nog 1x in z'n achteruit eroverheen.
Hihi.![]()
Je bent toch al een kut asociaal als je je hond altijd buiten laat die de godganze dag de buurt bij elkaar blaft, daar verwacht ik al niet teveel vanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef BasRuiter het volgende:
Je kan beter eerst zelf de eigenaar benaderen met de vraag of 'ie ze kutkeffer ff wil laten dimmen. Als je politie op 'm afroept is 'ie waarschijnlijk niet blij, en dan kan je in de toekomst ook niet meer rekenen op zijn medewerking.
Schijtirritant zulke mensen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent toch al een kut asociaal als je je hond altijd buiten laat die de godganze dag de buurt bij elkaar blaft, daar verwacht ik al niet teveel van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |