Nou was wel de enige overeenkomst tussen de popster en de bier- (en whisky!) kenner dat ze er allebei niet zo gezond meer uitzagen de laatste tijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Idd... volgens mij heeft God de verkeerde Michael Jackson ontzield.
Belg???quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:58 schreef Flyingdutchman het volgende:
Had ik mooi de haakneus in gedacht i.p.v. deze onbekende belg
![]()
Misschien heb ik 'm wel eens aan de bar gehad, ik vrijwillig altijd op het bockbierfestival en er lopen tal van dat soort mannetjes rond.. de meeste zijn wel deskundig, maar natuurlijk niet zo deskundig dat ze ook een boek kunnen schrijvenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:58 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Ziet er echt uit als een professor in de bier-o-logie.
Het was een Brit en bepaald niet onbekend. Zijn boeken zijn in vele landen uitgegeven en hij had zelfs een eigen programma op Discovery Channel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:58 schreef Flyingdutchman het volgende:
![]()
Je snapt er werkelijk niets van. Ga weg.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:58 schreef Flyingdutchman het volgende:
![]()
of je rot lekker opquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:58 schreef Flyingdutchman het volgende:
![]()
Stond je er ook toen hij het festival opende? Want toen was hij amper te missenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien heb ik 'm wel eens aan de bar gehad, ik vrijwillig altijd op het bockbierfestival en er lopen tal van dat soort mannetjes rond.. de meeste zijn wel deskundig, maar natuurlijk niet zo deskundig dat ze ook een boek kunnen schrijven
Ja, of je post die foto gewoon nog een keer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:58 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Ziet er echt uit als een professor in de bier-o-logie.
Volgens z'n eigen woorden was het parkinson: http://www.brookstonbeerb(...)tle-with-parkinsons/quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:21 schreef Aoristus het volgende:
De laatste jaren was ie behoorlijk aan de zuip, niets geen autoriteit meer in de bierwereld. God hebbe zijn verdronken ziel
[afbeelding]
Feh drinke duh no een
Meestal op zaterdag, vrijdag giet ik mezelf meestal vol. Zaterdag ook, maar de vrijdag is zeg maar vrij van verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stond je er ook toen hij het festival opende? Want toen was hij amper te missen
Als je zoveel zuipt, dan tril je sowieso elke ochtend. Laten we Michael geen Superman noemenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgens z'n eigen woorden was het parkinson: http://www.brookstonbeerb(...)tle-with-parkinsons/
De schok is te groot voor Drugshondquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, of je post die foto gewoon nog een keer.
Jij bent een echte fanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:25 schreef Bron het volgende:
Wat een kankertopic, ik schrik me de tiefus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |