quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef golfer het volgende:[..]
Nee hoor, lees maar even terug. Ik heb het nergens over zijn baard of uiterlijk. Dat is iets waarop ik mensen niet beoordeel, in tegenstelling tot de door jou zo bewonderde Salam, die wel op grond van het uiterlijk (minirok) een oordeel velt.
Ik had het over Middeleeuwse ideeën.
[..]
Hij wenst niet geconfronteerd te worden met zulks bloot. Dat is zijn goed recht. Hij verbiedt de persoon die er zo bij rondloopt echter niet om zulke korte rokken te dragen. Op geen enkele wijze beperkt hij daarmee het recht van een ander. Hij besluit echter om zichzelf te verwijderen, hij heeft de keuze en de vrijheid om dat te doen. Als iemand in een discotheek staat en er wordt ineens R &B gedraagd en de persoon in kwestie loopt de zaal uit, beoordeelt en benadeelt hij de mensen die wel graag R& B luisteren en erop dansen dan?
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef golfer het volgende:[..]Maar weigert het wel in lessen te gebruiken of bespreekbaar te maken op die 'school' van hem.
![]()
Hij vertelt ze dat geweld tegen wie dan ook niet toegestaan is. Hij heeft het niet specifiek over homo's e.d.
Ik vind dat eigenlijk een beter uitgangspunt.
Homo dit, homo dat. Slaat nergens op. Het geweld is de issue en dat is hetgene wat je moet aanpakken. Of iemand toevallig homo is moet niet het punt van discussie zijn. Niet homoseksualiteit, maar het geweld op zich moet het kernpunt zijn. Dat is wat Salam zei (of probeerde te zeggen).
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.