WTF!quote:
Dit is mn eerste acc.quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
WTF!
Da wist ik heul nie!
Is Q-B je alter ego voor 's nachts ofzo?
Maar oke...mogguh Hara![]()
Is dat laatste positief of negatief bedoeld? (Van; Ooh, hij rijd ookal dus ik rijd niet meer mee? )quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb alleen rijbewijs voor personenwagen, een een verlopen rijbewijs voor heftrucks.
Wie wat waar wanneer moet er gereden worden?
edit: ik lees net dat ziggyziggyziggy ook al rijdt, en dat is zo ongeveer mn buurman.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dit is mn eerste acc.. Had m op slot maar nu weer terug
.
Morgen
Nou, het heeft weinig nut achter elkaar aante rijden denk ik? Maar geef eerst eens antwoord op de wie wat waar wanneer vraag?quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is dat laatste positief of negatief bedoeld? (Van; Ooh, hij rijd ookal dus ik rijd niet meer mee? )
Want we kunnen alsnog rijders gebruiken namelijk!
Jij verwerft mensen echt op een listige manier, hm? Vuige ronselaar.quote:Op zaterdag 1 september 2007 06:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb in de kroeg viltjes beschreven.. En die rond gespammed
!
Vamiddag neem ik nog contact op met een kroeg hier, de aangewezen persoon was niet aanwezig maar de persoon die ik sprak gaat iig een goed woordje doen.
22 september heb ik een afspraak in Amsterdam, dus helaas....quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Op 22 september moeten de verzamelde spullen (zie lijst in dit topic) bij de verschillende verzamelpunten worden opgehaald en afgeleverd worden bij het asiel in R'dam.
Vanuit Friesland rijden Ziggy en ik. Maar wie wat waar precies weg gaat halen is nog niet bekend.
We gaan over anderhalve week kijken hoe we het precies gaan doen.
Mocht je tijd en zin hebben om die zaterdag een dagje door NL te touren, hou dit topic dan ff in de gaten![]()
Duurde bij mij geloof ik 1 dagje...quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:43 schreef Ulreazj het volgende:
Heb het net overgemaakt, maar gaat van Rabobank naar Postbank, dus kan even duren geloof ik.
Same here! Vind het echt fantastisch dat we dit toch 'zomaar even' voor elkaar krijgen samen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:52 schreef zarGon het volgende:
Ik ben trots op ons. En iedereen die er aan meewerkt en aan meegeholpen heeft.
Top! Zie mijn edit, want bij mij komen er ook nog een aantal bij!quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Geeft niet, altijd leuk om het nog ff te horen!
Zusje vroeg gister ook naar het rek.nr. want ze had geen spulletjes om weg te doen (net gaan samenwonen en nemen binnenkort zelf een hondje). Dus die komt er iig ook nog bij!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |