Als ik jou nu mijn hond geef, mag ik dan Mr Grey?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:29 schreef Greys het volgende:
Heel ff, ik haal ze straks wel weer weg, anonimiteit is soms wel fijner
Maar deze kan ik jullie niet onthouden.... Meneer Greys heeft toestemming gegeven
Meneer Greys en Bink luieren samen:
[afbeelding]
En zijn weer wakker....
[afbeelding]
That's my girl.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik jou nu mijn hond geef, mag ik dan Mr Grey?
Oh, dan wil ik die ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer Greys lijkt op meneer Ingetje!![]()
![]()
En voila, weer een bijzonder goed idee! Top van je, Chipsie!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb misschien een idee
Ik weet niet of FOK!user Alexxxxx misschien ook kan rijden? Hij houdt van rijden![]()
Volgens mij heeft hij zelfs een vrachtwagen rijbewijs ook nog, als hij daar nou ook even aan kan komen!
Edit;
Heb hem even gePM-ed of hij even hier wil kijken ed.
Ik geef mn hond echt niet wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:43 schreef Greys het volgende:
Zien! Zien! Zien! Ingetje!
(Meneer Greys is zeer gevleid, Hara! Je hond vast iets minder...)
Merci, Merci *bows*quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En voila, weer een bijzonder goed idee! Top van je, Chipsie!![]()
Wow!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:20 schreef Greys het volgende:
DAMES EN HEREN, WE ZIJN OVER DE 500,-- GRENS GEGAAN VANDAAG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd gemist. Ik kijk minstens elke dag wel even maar ze gaan nogal snel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:50 schreef Greys het volgende:
Had de mailtjes hier en daar al in de topics gekopieerd, maar kan me voorstellen dat je het niet allemaal kunt bijhouden allemaal en alles kunt lezen!
Ik zal ophouden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:52 schreef Greys het volgende:
Oh en dames... Meneer Greys raakt helemaal op stoom hierHij roept: "Laat ze maar op me bieden, voor het asiel!"
Maar ik geloof dat ik hem toch liever zelf hou
Dan stort ik mijn bijdrage nog wel op de rekening bij
(Maar zijn avond is weer helemaal goed haha!)
Die gaat straks met een big smile een paar uur in bad zitten wekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:52 schreef Greys het volgende:
Oh en dames... Meneer Greys raakt helemaal op stoom hierHij roept: "Laat ze maar op me bieden, voor het asiel!"
Maar ik geloof dat ik hem toch liever zelf hou
Dan stort ik mijn bijdrage nog wel op de rekening bij
(Maar zijn avond is weer helemaal goed haha!)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb meneer Greys op schijf staan!![]()
Pssst....heet ie toevallig Stefan?
Meneer Ingetje ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |