Jeetje, als de volgende twee weken nou ook 500 wordt..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb weer goed nieuws, wat fijn om dat te mogen brengen!
We hebben weer een nieuwe mailer die zich gemeld heeft voor het rekeningnummer en.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAMES EN HEREN, WE ZIJN OVER DE 500,-- GRENS GEGAAN VANDAAG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd leuk, zo'n polonaisequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:39 schreef Greys het volgende:
Die beestjes ook hoor, zodra de zakken vreetwerk opengetrokken worden!
* Greys sluit aan in Ingetje-polonaise
Dat stelletje gekken van mij zijn gewoon bij hun moeder en die sabbelen zelfs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ze sabbelt puur en alleen aan mn hand en standaard s avonds laat en s ochtends als ik in bed liggeef wel een band op zich
rosa is ook gewoon lief
![]()
maargoed OT de actie gaat goed he?![]()
Misschien dat die vandaag al komt? Geen idee!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoest met de blije doos van Starink Greys? Of moet meneer Greys vandaag bij de brievenbus liggen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat die vandaag al komt? Geen idee!
Meneer Greys is ook op zijn werk vandaag, maar we hebben lieve buren die altijd wel pakketjes in ontvangst willen nemenDus ik ben benieuwd of er al iets is! Ik maak er een foto van, zodra ie binnen is
Op zaterdags idd wel ja want vrijdag avond/nacht is altijd goeie radio met Ekstra weekend om 19.00 en vanaf 1.00 Michiel Veenstra en om 4 uur Gerard Ekdomquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeiii, da's erg vroeg voor jou he? Volgens ga je dan normaal gesproken net op bed.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:24 schreef Greys het volgende:
We zullen je vanavond op tijd in bed jagen Purple!
Goed nieuws, we hebben weer een mailer! Ulreazj, je bent een topper!
Aaaaaaaaawwwquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
komen eraan
[afbeelding]
[afbeelding]
Vlak hiervoor was Rosa Jeckyll aant likken op dr koppie![]()
tis een kattentunnel volgens mij maar haar katten vinden het nixquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:42 schreef Greys het volgende:
Ohhh Purple, zo'n tunnel is echt superleuk voor op de hondenweide! Of is het zo'n kleinere kattentunnel?Hoe dan ook, superleuk!!!
* Greys snel Staatslot gaat kopen om er een auto bij te kunnen kopen met al die Purplespullen!
(Nee hoor, je woont best dichtbij, dan rijdt Meneer Greys ook maar mee naar jou)
Jij snapt um!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:57 schreef nokwanda het volgende:
Anders kon het vast ook geen echte meneer Greys zijn
Whehehehehequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar gaat het imago van meneer Greys!![]()
Maar we zullen niets zeggen hoor...
Meneer Ingetje is ook een dierenwatje en vindt deze actie ook leuk. Komt direct opdraven als ik um weer een reactie uit dit topic laat zien. En hij is helemaal blij nu blijkt dat Asiel Zwolle de dieren gaat behandelen.
Maar of ik um zover krijg dat hij mee gaat....vroeg opstaan heeft hij een gruwelijke hekel aan!
Goh Purple, als ik um zat ben, doneer ik hem wel aan jou!![]()
Nee hoor, Ingetje is blij met haar mannetje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |