abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:31:09 #26
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_52822643
7000 ja
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 21:32:25 #27
163650 Greys
pi_52822685
Ingetje.... Djiez... ik word echt dement geloof ik! Sorry, heb het aangepast
(Toch niet echt boos he? ) Ik word scheel van die dezelfde usericons en elke keer in jouw 'Who' van GuessWho... in je ondertitel... zie ik op de een of andere manier in de snelheid de 'wa' van Nokwanda! Vraag me niet waarom
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 21:34:40 #28
163650 Greys
pi_52822760
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:30 schreef Debsterr het volgende:
Mensen, vergeef me als ik doordraaf, maar ik heb het volgende idee (als het mag van jullie EN van m'n werk):

ik wil graag een A4tje met info over de actie etc. in de postvakjes van al mijn collega's leggen. Dat zijn er zo'n 500! Als dit niet mag van m'n werk, zal ik proberen de A4tjes zelf onder collega's te verspreiden. Als jullie het een idee vinden zal ik zo m'n ideebrief even mailen.
Ik vind het een superidee! Jullie moeten alleen even met me meedenken nu... stel dat veel mensen mee willen werken... hebben we dan straks niet teveel spullen? Dan krijgen we het nooit meer vervoerd misschien Misschien ons wat harder gaan richten op donaties ipv spullen, van mensen buiten Fok! zeg maar? Dus dat je daar de nadruk op legt in het briefje? Wat vinden jullie?

Hara, zie je PM!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:34:44 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52822765
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:30 schreef Debsterr het volgende:
Mensen, vergeef me als ik doordraaf, maar ik heb het volgende idee (als het mag van jullie EN van m'n werk):

ik wil graag een A4tje met info over de actie etc. in de postvakjes van al mijn collega's leggen. Dat zijn er zo'n 500! Als dit niet mag van m'n werk, zal ik proberen de A4tjes zelf onder collega's te verspreiden. Als jullie het een idee vinden zal ik zo m'n ideebrief even mailen.
Daar hebben we een brief voor ik zeg doen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_52822768
Idd 7000 euro...
Geweldig dat de medewerkers zich met hart en ziel inzetten en dat de beestjes behandelt gaan worden.
Ik zit hier gewoon ontroerd te wezen van die mevrouw die haar AOW van 1 maand had gedoneerd

Overigens walgelijk dat de gemeente hier dus zwaar verzaakt!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:35:47 #31
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52822812
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het een superidee! Jullie moeten alleen even met me meedenken nu... stel dat veel mensen mee willen werken... hebben we dan straks niet teveel spullen? Dan krijgen we het nooit meer vervoerd misschien Misschien ons wat harder gaan richten op donaties ipv spullen, van mensen buiten Fok! zeg maar? Dus dat je daar de nadruk op legt in het briefje? Wat vinden jullie?

Hara, zie je PM!
Ja, spullen. Dan kan er ook wat naar Zwolle

Hara
pi_52822830
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Hara, zie je PM!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien (maar daar reken ik al helemaal niet op) kan ik wel wat regelen met Transport Service Sliedrecht, het bedrijf dat alles van IKEA naar mensen toe brengt als ze dat willen. Al zal dat een kans van 0,01 zijn.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_52822846
Kan dit nog sneller gaan?! Ik houd jullie moeilijk bij.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:37:00 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52822867
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd 7000 euro...
Geweldig dat de medewerkers zich met hart en ziel inzetten en dat de beestjes behandelt gaan worden.
Ik zit hier gewoon ontroerd te wezen van die mevrouw die haar AOW van 1 maand had gedoneerd

Overigens walgelijk dat de gemeente hier dus zwaar verzaakt!
Ja belachelijk hè. Is ook al een topic over in FF
Die beesten zitten daar door ons heur, en wanneer t geld moet gaan kosten is t jammer maar helaas. .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:37:25 #35
52349 purplerose
pi_52822883
Waaaaaaaaaaaaaaaaa straks komen we om in de spullen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:38:36 #36
52349 purplerose
pi_52822936
De dierenbescherming zie je ook ineens niet meer he als er zoiets gebeurd.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 21:38:54 #37
163650 Greys
pi_52822951
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:36 schreef zarGon het volgende:
Kan dit nog sneller gaan?! Ik houd jullie moeilijk bij.
Maar dat is ook wel weer een goed teken, toch?
Je bent al fantastisch dat je het uberhaupt probeert om bij te houden (en om wat je al gedaan hebt!!!!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:40:21 #38
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52822990
Meh, mn zusje jankt al een jaar om een kat maar mn ouders zeiden No way. Hondenmensen . Maar sinds Minoes hier vaak is vinden ze het soms best leuk, en door mijn konijnen is mn zusje nog kwader dat zij geen kat mag Ik zie het dus gebeuren dat er een kat komt, ergo ga ik mn ouders zeggen "Die kat komt er toch wel jullie kennende, haal m dan uit Zwolle "

.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 21:42:01 #39
163650 Greys
pi_52823063
Debsterr, wil je de conceptbrief krijgen die we hier al eens gemaakt hebben? Dan mail ik je die even, kan je kijken wat je er mee kunt eventueel

Maar nog even mekkeren in het algemeen (sorry, Mien Praktisch) over het vervoerprobleem vanuit de verschillende punten in Nederland: we moeten wel gaan oppassen dat het nog wel in de auto's van Ziggy, ElisaB, moi en de andere rijders past straks... Anders gaat het straks niet meer lukken
Dus misschien ons toch meer richten op donaties nu verder, als we niet-Fok!kers gaan benaderen?

Of heeft iemand daar een ander idee voor?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52823081
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
Meh, mn zusje jankt al een jaar om een kat maar mn ouders zeiden No way. Hondenmensen . Maar sinds Minoes hier vaak is vinden ze het soms best leuk, en door mijn konijnen is mn zusje nog kwader dat zij geen kat mag Ik zie het dus gebeuren dat er een kat komt, ergo ga ik mn ouders zeggen "Die kat komt er toch wel jullie kennende, haal m dan uit Zwolle "

.
Iemand hier is geirriteerd door familieleden. .
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dat is ook wel weer een goed teken, toch?
Je bent al fantastisch dat je het uberhaupt probeert om bij te houden (en om wat je al gedaan hebt!!!!)
Het kan altijd beter.
pi_52823150
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef Greys het volgende:
Debsterr, wil je de conceptbrief krijgen die we hier al eens gemaakt hebben? Dan mail ik je die even, kan je kijken wat je er mee kunt eventueel

Maar nog even mekkeren in het algemeen (sorry, Mien Praktisch) over het vervoerprobleem vanuit de verschillende punten in Nederland: we moeten wel gaan oppassen dat het nog wel in de auto's van Ziggy, ElisaB, moi en de andere rijders past straks... Anders gaat het straks niet meer lukken
Dus misschien ons toch meer richten op donaties nu verder, als we niet-Fok!kers gaan benaderen?

Of heeft iemand daar een ander idee voor?
Die brief wil ik graag ja .

Nou, zoals ik al eerder opperde, kan ik voor regio Zuid-Holland (liefst rond IKEA Barendrecht heen) kijken of de TSS wat voor me kan betekenen. Die hebben vrachtwagentjes . Maar reken daar niet op.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:46:46 #42
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52823261
Nu ja, wij hebben wel een bus maar Rotterdam is een heeeel eind. Als het echt niet anders kan wil ik wel wat proberen maar als het niet echt nodig is zie ik het niet gebeuren.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 21:48:35 #43
163650 Greys
pi_52823348
Debsterr... We hebben vooral in de regio Noord-Holland en Veghel en Ede enzo rijders-tekort
Maar ik ga even die brief opzoeken en naar je mailen! Nu even een wellicht domme vraag... maar de brief die jij dan misschien kan uitdelen, is dat alleen in jouw regio/vestiging? Of ook op meerdere vestigingen? Als je het alleen in jouw regio doet, dan kan je de brief enigszins aanpassen door bv te vragen of ze 1 fleecedeken of handdoek willen kopen bij Ikea en willen doneren, of een gelddonatie te maken door naar asielactie@gmail.com te mailen voor info! Dan voorkomen we dat er veel grote spullen binnenkomen die we niet kunnen vervoeren! Ik kan in de regio Rotterdam enzo namelijk wel zorgen dat ik het bv bij je ophaal

Is dat een plan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52823444
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:48 schreef Greys het volgende:
Debsterr... We hebben vooral in de regio Noord-Holland en Veghel en Ede enzo rijders-tekort
Maar ik ga even die brief opzoeken en naar je mailen! Nu even een wellicht domme vraag... maar de brief die jij dan misschien kan uitdelen, is dat alleen in jouw regio/vestiging? Of ook op meerdere vestigingen? Als je het alleen in jouw regio doet, dan kan je de brief enigszins aanpassen door bv te vragen of ze 1 fleecedeken of handdoek willen kopen bij Ikea en willen doneren, of een gelddonatie te maken door naar asielactie@gmail.com te mailen voor info! Dan voorkomen we dat er veel grote spullen binnenkomen die we niet kunnen vervoeren! Ik kan in de regio Rotterdam enzo namelijk wel zorgen dat ik het bv bij je ophaal

Is dat een plan?
Het zou dan alleen om mijn vestiging gaan (ong. 500 medewerkers, waarvan ik er hopelijk 250 bereik d.m.v. die brief).
Dat is helemaal een goed idee! Al probeer ik eerst wel ff dekens etc. los te peuteren bij meneer IKEA Barendrecht zelf.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:55:43 #45
52349 purplerose
pi_52823623
Ik kan opzich mijn broer vragen of die zaterdag de 22ste kan rijden, hij heeft ook een busje
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 22:03:41 #46
163650 Greys
pi_52823977
Debsterr, je hebt mail Ik hoop dat je wat aan de brief hebt, heb hem al even aangepast voor je, kijk maar of je er iets mee kunt zo!

Purple, goed idee! In geval van nood kunnen we je broer vragen of we zijn busje misschien een eerder zaterdagje mogen lenen, of zondagje als hem dat beter uitkomt. Dan rij ik wel en dan gaan wij samen spullen ophalen uit plaatsen waar nog geen rijders voor zijn? Bv alvast die zwembadjes in Ede en Vianen? Of draaf ik nu door?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52824154
Mocht het in het Noorden uit de klauwtjes lopen, wil ik ook wel een dagje naar Rotterdam hoor.
Da's geen probleem.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:10:22 #48
52349 purplerose
pi_52824248
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:03 schreef Greys het volgende:
Debsterr, je hebt mail Ik hoop dat je wat aan de brief hebt, heb hem al even aangepast voor je, kijk maar of je er iets mee kunt zo!

Purple, goed idee! In geval van nood kunnen we je broer vragen of we zijn busje misschien een eerder zaterdagje mogen lenen, of zondagje als hem dat beter uitkomt. Dan rij ik wel en dan gaan wij samen spullen ophalen uit plaatsen waar nog geen rijders voor zijn? Bv alvast die zwembadjes in Ede en Vianen? Of draaf ik nu door?
Van mij niet hoor, dat dacht ik ook al
Zal denk wel flink moeten zeuren want me broer is beeeeeetje veranderd de laatste tijd maar I'll give my best shot! En dan gaan we door nederland crossen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 22:11:54 #49
163650 Greys
pi_52824301
Ingetje... Zo komen we er wel! We moeten rond 12 september, een dag of 10 voor de overdracht (wat klinkt dat fijn crimi-achtig he ) maar even een goed plan gaan maken over hoe en wat Dan gaan we even goed inventariseren wat waar allemaal ligt en hoe we dat gaan regelen. We moeten in elk geval voor 14 september die schelp/zwembadje ophalen in Vianen, maar ook dat gaan we oplossen

Ik ben zo trots op jullie allemaal
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 22:13:18 #50
163650 Greys
pi_52824347
Als je het wilt vragen Purple, dan zou dat super zijn!
Mocht het niet lukken, dan ga ik proberen een andere grote auto te regelen om ook wat spullen in op te kunnen halen (want met mijn Smart schiet het niet op) en anders ga ik eens kijken wat een busje huren kost
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')