Fraai doelpunt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:10 schreef the_undertaker het volgende:
Topgoal van keita! 1-1
[ afbeelding ]
Hoyte had geluk om geen rood te krijgen maar het inkomen van Adriano was ook niet al te fris.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:30 schreef the_undertaker het volgende:
Smerige overtreding...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:30 schreef the_undertaker het volgende:
Smerige overtreding...
[ afbeelding ]
Zover wil ik niet gaan maar het is wel zo dat als Hoyte hem niet ontwijkt we weer een blessure erbij hebben dus rood voor beide had ik zeker kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:35 schreef fanneke het volgende:
jammer dat die Adriano weer opstond.
Wat mij altijd irriteert bij Spanjaarden (en meeste zuideuropeanen) is dat ze zelf veel te laat zijn met hun tackles (in dit geval Adriano en bij die andere gele kaart voor sevilla) maar als ze zelf amper geraakt worden ze gaan liggen alsof ze zijn neergeschoten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan maar het is wel zo dat als Hoyte hem niet ontwijkt we weer een blessure erbij hebben dus rood voor beide had ik zeker kunnen begrijpen.
Die grote sterke negers van Arsenal hadden daar de eerste helft ook beetje last van, vind je niet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat mij altijd irriteert bij Spanjaarden (en meeste zuideuropeanen) is dat ze zelf veel te laat zijn met hun tackles (in dit geval Adriano en bij die andere gele kaart voor sevilla) maar als ze zelf amper geraakt worden ze gaan liggen alsof ze zijn neergeschoten.
Bij dat soort spelers vind ik het niet erg als daar eens wat noppen in hun lichaam gezet worden.
Hij is consequent in dat opzicht, Arsenal had recht nu op een corner mag gaf hem nu.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:28 schreef tong_poh het volgende:
Ik vind Braamhaar toch een potje bagger fluiten vandaag. Geen verschil dus met de nederlandse competitie.
Ik zeg niet, dat we gewonnen hadden, maar met een beter scheids hadden we een ander (leuker?) wedstrijd gezien.quote:
Helaas gelijk gekregen zeer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
Sevilla zie ik overigens de poule winnen.
Doe dan maar Real, herhaling van 2006quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:33 schreef DutchGooner het volgende:
en een terechte nederlaag, leek wel of ze het wel best vonden vandaag.
Laat Barca, Real, Inter, Milan ofzo maar komen
Die 1e nederlaag moest een keer komen. Dan liever in een wedstrijd 'om des keizers baard' zoals vandaag.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:33 schreef DutchGooner het volgende:
en een terechte nederlaag, leek wel of ze het wel best vonden vandaag.
Van mij mag het en dan het liefst Horseface in de 1e minuut al brak schoppenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doe dan maar Real, herhaling van 2006.
Nou ja, die verlies je vandaag niet zozeer. Meer in Praag.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Helaas gelijk gekregen zeer waarschijnlijk
Dat sowieso, eigen schuld dus.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ja, die verlies je vandaag niet zozeer. Meer in Praag.
Yep.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:34 schreef Gunner het volgende:
Lehmann in de goal vanavond
Lehmann and Van Persie look set to return
Is ook mijn gedachte.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef VoreG het volgende:
Vind ik een behoorlijk risico om Van Persie nu al op te stellen. Ik had hem begin 2e helft of later pas laten voetballen.
En de ban is gebroken.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Slavia heeft nog geen wedstrijd verloren waar ik bij was, dus vanavond minimaal een punt tegen Sevilla.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |