Zeker, mooie aanval, mooi schot in de kruising.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lekker hoor Robin, mooi doelpunt?
dat doek hangt er altijd als ik er ben. maar nu ook nog ff iets voor Robin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:58 schreef BonJovi het volgende:
Misschien kom je weer op tv met je doek Aanvoerder
Snap dat ze bij Slavia een hekel hebben aan een speler die ze de nek gaat omdraaien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:
misschien een antie-v Persie doekje maken bij Slavia-Arsenal.
vind van Persie gewoon een eikel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Snap dat ze bij Slavia een hekel hebben aan een speler die ze de nek gaat omdraaien.
Lekker is dat he, nog even wat pounten pakken tegen Slavia en dan kan Sevilla uit je gewoon geen ruk interesseren, kun je je focussen op belangrijkere zaken.quote:
Slavia thuis is 3 punten, uit mag je die Tsjechen een puntje gunnen en je bent door.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Lekker is dat he, nog even wat pounten pakken tegen Slavia en dan kan Sevilla uit je gewoon geen ruk interesseren, kun je je focussen op belangrijkere zaken.
Theoretisch dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:27 schreef DutchGooner het volgende:
Tuurlijk willen ze 1e worden.
Als je 1e wordt ben je in het voordeel bij de loting voor de 2e ronde.
Gallery playquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:32 schreef fanneke het volgende:
Die actie van Eboué vlak voor rust.![]()
Zou d'r nog bijna invliegen ook.
Van Monaco.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:57 schreef mcyodogg het volgende:
Wat is het record qua grootste uitslag? die 8-3 van Lyon?
Nee, ik bedoelde 7-2. Maar 8-3 is natuurlijk ook eens voorgekomen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Van Monaco.
FOK! is weer veel te traag
ja want ajax heeft ook het materiaal van arsenalquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:04 schreef Gunner het volgende:
Zou henk ten cate ook meekijken hoe het had gemoeten?
Zat er helaas niet meer in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nog maar 1!
Dat gaat me wat te ver.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens Bert zijn we trouwens een van de grote CL-favorieten![]()
![]()
Wij zullen niet winnen in Sevilla maar wij worden gewoon groepswinnaar, zie Sevilla ons namelijk niet met minimaal 3-0 verslaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:35 schreef jojomen4 het volgende:
Ik verwacht nog puntenverlies van Arsenal. Het is voor mij best belangrijk dat Sevilla eerste eindigd.Hopelijk vanvond omdat de toppertjes niet mee doen.
Vamos!![]()
Dat zie ik Sevilla ook niet doen, daarom hoop ik op een gelijk spel of verlies ergens voordat Arsenal naar Sevilla vertrekt.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wij zullen niet winnen in Sevilla maar wij worden gewoon groepswinnaar, zie Sevilla ons namelijk niet met minimaal 3-0 verslaan.
En de laatste 2 wedstrijden gewoon nog wat jonge gasten erin.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:38 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een bagger
Maar goed, geplaatst en zonder kleerscheuren deze wedstrijd overleeft.
Ik denk het wel eerlijk gezegd maar als ik naar vorig seizoen kijk hoeft 1e worden in de polue helemaal niets te zeggen mbt je tegenstander in de 2e ronde.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef jojomen4 het volgende:
Prima resultaat zo vanavond. Hopelijk spelen er over 3 weken weer veel "2de rang" spelertjes bij Arsenal.
Hoeft het ook niet, maar Ik zou maar uitkijken met mogelijkheden als Madrid, Milan, Barca, Inter. Maar Arsenal zal dan wel Porto ofzo krijgenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk het wel eerlijk gezegd maar als ik naar vorig seizoen kijk hoeft 1e worden in de polue helemaal niets te zeggen mbt je tegenstander in de 2e ronde.
Ben ik met je eens. Ik denk ook dat Sevilla die ervaring niet heeft (al zullen ze vast TV kijken en de CL hebben gevolgd de afgelopen jaren) en dus echt voor de eerste plek wil gaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk het wel eerlijk gezegd maar als ik naar vorig seizoen kijk hoeft 1e worden in de polue helemaal niets te zeggen mbt je tegenstander in de 2e ronde.
Kan je nagaan wat Slavia voor zootje is.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Hehe, Arsenal. Falers. Was wel een B-team, maar dan nog.
Hoef je ook niet bang voor te zijn, maar Arsenal zit in een zware titelrace, plus nog allerlei bekercompetities, en zo'n grote geslepen ploeg vraagt denk ik over 180 minuten wat meer kracht en concentratie.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:56 schreef jojomen4 het volgende:
Ach, mcyodogg, het blijft een Tombola. De ene keer win je de volgende ronde van "het sterkste team" en het jaar daarop verlies je van een mindere.
Als je die cup wilt moet je van iedereen winnen. Dus om daaraan te denken vind ik zo slap. Alsof je voor Madrid, Milan en Inter op dit moment bang moet zijn als Arsenal dat in redelijk goeie vorm is.
bron: http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/7110708.stmquote:Qualification
Sevilla can progress to the next round if they beat Arsenal, who have already qualified. If Slavia fail to beat Steaua, the Spaniards are through regardless of their own result.
Head-to-heads
Arsenal's 3-0 win against Sevilla in the reverse fixture of this group was the first ever meeting between these clubs.
European history
Sevilla have won the Uefa Cup in the past two seasons. No club has won European trophies in three successive seasons since Liverpool won the 1976 Uefa Cup and the 1977 and 1978 Champions Cups.
Sevilla are in their 12th season of European football; the Gunners are making their 10th successive appearance in the CL main competition.
Current European form
Sevilla have only lost one of their 37 home fixtures in Europe; the Uefa Cup group match against AZ on 14 December 2006 (1-2). They have won their last three CL matches.
Arsenal are still undefeated in Group H, picking up 10 points from four matches. Including their CL qualifying matches against Sparta Prague, the north Londoners have kept six consecutive clean sheets in all European competitions. Their 7-0 win against Slavia Prague was the joint biggest victory in CL history at the time. Since then, Liverpool have beaten the record by thrashing Besiktas 8-0.
Player and disciplinary info
Sevilla's Seydou Keita and Adriano Correia will be suspended if they receive a yellow card. Emmanuel Adebayor (Arsenal) will be suspended if he receives a yellow card.
If selected, Sevilla's Alexander Kerzhakov will be playing on his 25th birthday.
Other miscellaneous facts
Arsenal beat Wigan Athletic, 2-0 on Saturday and are three points clear of Manchester United at the top of the Barclays Premier League.
Sevilla lost 1-2 to RCD Mallorca, and have 15 points in the Primera Division, 14 points behind leaders Real Madrid.
Definitions of terms used:-
Champions League (CL) - only group phase matches and beyond of this competition which began in 1992-93. Champions Cup/Champions League - all matches played since it began in 1955-56 including qualification matches.
European matches - all matches played in the major European tournaments (Fairs Cup, Uefa Cup, Cup Winners' Cup, Champions Cup, Champions League).
Uefa Super Cups, Intertoto Cups and the old Intercontinental Cup competition are excluded.
Big Match Stats source: Infostrada Sports
Stond van het weekend in het programmaboekje dat deze jongen voor anderhalf jaar een stadionverbod heeft gehad voor dit feit.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:10 schreef Aanvoerder het volgende:
. Arsenal fans zaten tijdens de wedstrijd nog vuurpijlen af te steken.
voor hetzelfde geld vliegen die pijlen richting de spelers. Spel was volop in gang.quote:Op maandag 26 november 2007 22:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Stond van het weekend in het programmaboekje dat deze jongen voor anderhalf jaar een stadionverbod heeft gehad voor dit feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |