Ik denk niet dat Arsenal dezelfde fout maakt dan Ajax. Daarnaast is Arsenal toch van een ander (lees beter) dan Ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:17 schreef fanneke het volgende:
Een beetje een saaie poule met die Oosteuropeanen.
Moet te doen zijn voor Arsenal (en Sevilla), al moet je Slavia natuurlijk niet onderschatten.
Dat hebben ze in Amsterdam al gedaan.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:15 schreef Radegast het volgende:
Sevilla en Arsenal halen dit makkelijk, Steaua zal wel 3de worden.
Ik heb meer vertrouwen in de technische staf en de spelers van Arsenal dan in die van Ajax.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:32 schreef mcyodogg het volgende:
Moet Arsenal ze er natuurlijk wel inrammen, iets wat Ajax naliet
Ik voorzie geen problemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:32 schreef mcyodogg het volgende:
Moet Arsenal ze er natuurlijk wel inrammen, iets wat Ajax naliet
Ik wacht al op je in het stadion in Praag.quote:
Ik ook niet, onvoorstelbaar dat een matig ploegje zoals Slavia het heeft kunnen halen.quote:
Lichtelijk ongepast als je het ook over Sevilla hebtquote:Op maandag 17 september 2007 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Arsenal - Sevilla
Slavia - Steaua
Arsenal - Sevilla wordt een leuke pot, die andere twee mogen beiden doodvallen.
Hup hupquote:
Ja want die speelden al jaren bij Sevilla.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Het ontbreken van Alex en Cocu is duidelijk te merken op CL niveau. Godskolere he
te laatquote:
Van dichtbij redelijk makkelijke intikker met links, hoog in het doel.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Doelpunt gemist van Van PersieZat ie er lekker in?
![]()
Van dichtbij tegen het dak van de goal in getikt. Beetje matig verdedigd verder.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Als altijd, vrije trap van Cesc een paar meter voor de cornervlag, in het dak van het doel getrapt, van vlak voor de goal.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Ik ook maar op een paar schietkansen na was het niet veel, vond Arsenal absoluut niet ijzersterk maar een zeer nette overwinning.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:41 schreef WeebI het volgende:
Sevilla speelde echt van 'wauw, dus dit is nu de Champions League', terwijl Arsenal gewoon eroverheen denderde. Toch vreemd opzich, want Sevilla is normaal niet een ploeg die snel ergens van onder de indruk is.
Had een 3-0 niet verwacht, eerder een 1-0 of 2-1.
'Voetbal gaat om de 3 punten, niet om de schoonheid' zei ooit iemand.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ook maar op een paar schietkansen na was het niet veel, vond Arsenal absoluut niet ijzersterk maar een zeer nette overwinning.
Absoluut, dacht al, weer een Fransman maar als ze zo spelen zijn ze zeker welkom, hij is afgelopen seizoen ook uitgeroepen tot verdediger van het seizoen.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:36 schreef tong_poh het volgende:
Sagna is voor mij een revelatie. Ik had er vrij weinig van gehoord voordat hij naar Arsenal ging. Ik volg ook best weinig van het franse voetbal.
ze hebben net 2 competitiepotjes gespeeld.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef DIGGER het volgende:
dat nog gewoon zonder puntverlies in de competitie draait en veel scoort.
Dat wist ik niet, dat hij uitgeroepen was tot verdediger van het seizoen. Maar als ik hem zo zie spelen verbaast het mij niks. Ik dacht al dat er niemand beter was dan Eboué, maar Sagna is toch ietsjes beter. Eboué kan nu mooi rechtshalf spelen als hij weer fit is en eventueel Sagna vervangen indien nodig. Eindelijk begint er weer diepgan in het alftal te komen. Ik krijg het gevoel dat er zelfs met meerdere blessures nog steeds een topelftal met een redelijk bank op het wedstrijdformulier kan staan.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut, dacht al, weer een Fransman maar als ze zo spelen zijn ze zeker welkom, hij is afgelopen seizoen ook uitgeroepen tot verdediger van het seizoen.
Gaan ze voor de prijzen dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:59 schreef DIGGER het volgende:
Uiteraard, maar 3-0 komt best aan als je met 6 uit 2 en doelsaldo 8-2 aan de competitie bent begonnen en voor de prijzen gaat.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:25 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal scoort maar niemand ziet het
Goed zo, maak dat kut Slavia maar lekker afquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
4-1 Sevilla.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |