quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:24 schreef VoreG het volgende:
De eindplaatsen zijn al bepaald aand e hand van de loting. Mag geen problemen opleveren voor ManU en Roma.
Idd, altijd lastig die portugese ploegen, kiev zal wel klassiek stug wezen maar ik verwacht wel 2 leuke wedstrijden tegen Roma! Leuke poulequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:48 schreef Dos37 het volgende:
Het zal mij benieuwen, na het debacel van 2 jaar geleden zeg ik zeker niet dat het een makkie wordt.
Maar er liggen wel mogelijkheden.
Daar ben ik ook bang voor, maar zolang we niet met 7-1 verliezen zitten we wel goed.quote:Op maandag 17 september 2007 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kijk weer uit naar de ontmoetingen tussen United en Roma. Roma zal wel wraak willen tov vorig seizoen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:24 schreef Heero87 het volgende:
Hopen op een stunt van Sporting vandaag.
Sportief zeg, dat wil ik vanavond wel zien. Hoe juichte Ronaldo trouwens, ingetogen?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:12 schreef Heero87 het volgende:
Mooi hoe die Sporting-supporters applaudiseerden voor het doelpunt van Ronaldo.
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sportief zeg, dat wil ik vanavond wel zien. Hoe juichte Ronaldo trouwens, ingetogen?
Indedaad, en applaudiseerde ook terug.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sportief zeg, dat wil ik vanavond wel zien. Hoe juichte Ronaldo trouwens, ingetogen?
Heel ingetogen, hij maakte zelfs een soort excuusgebaar naar de Sporting aanhang.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef BonJovi het volgende:
Hoe vierde Ronaldo zijn doelpunt?
quote:
quote:'Vernederd Roma smeekte Ronaldo niet te dribbelen'
02/10/2007 15:31
Cristiano Ronaldo deinst er niet voor terug olie op het vuur te gooien. Waar zijn coach Alex Ferguson iedereen waarschuwt voor het op wraak beluste AS Roma, strooit de Portugese aanvaller van Manchester United nog eens zout in de wonden.
Ronaldo haalt in zijn boek Moments de 7-1 overwinning op Roma aan. 'Toen we 6-0 voor stonden, zei een van hun spelers tegen me: Dribbel alsjeblieft niet meer. Ik zal zijn naam niet vertellen. Zoiets zeg je niet in de voetbalwereld.'
Volgens de 22-jarige aanvaller komt het vaker voor dat zijn tegenstanders hem vragen een vernedering achterwege te laten. 'Anderen stellen voor dat ik naar de andere vleugel verhuis. En sommigen zijn minder humorvol en dreigen met fysieke maatregelen.'
Welke tactiek dan ook, Cristiano Ronaldo laat zich niet van de wijs brengen. 'Ze proberen me alleen maar bang te maken. Maar hun opmerkingen werken niet, ik blijf gewoon exact hetzelfde spelen.'
Manchester United schakelde AS Roma vorig seizoen uit in de kwartfinale van de Champions League. De Italianen begonnen met een 2-1 zege in Rome, maar kregen op Old Trafford, waar beide clubs vanavond opnieuw tegenover elkaar staan, met 7-1 op de broek.
Ik ben daar eigenlijk toch wel jaloers op hoorquote:
Niet normaal idd.quote:
Moet ie maar niet vastpakken en Vucinic uit z'n evenwicht brengen, net goed voor 'm.quote:
Het 1e wat je doet als je wordt vast gepakt is proberen je balans te houden en dat doe je dmv je armen. Dus gewoon dom dat Ronaldo het met 2 handen van achteren deed, dan loop je kans op een zwiep ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat ben je nou allemaal aan 't janken? Dus 't vastpakken van 'n shirt mag bestraft worden met 'n flinke elleboog tot bloedens toe?
En hoeft derhalve niet bestraft te worden ....?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het 1e wat je doet als je wordt vast gepakt is proberen je balans te houden en dat doe je dmv je armen. Dus gewoon dom dat Ronaldo het met 2 handen van achteren deed, dan loop je kans op een zwiep ja.
ze kriegt m an 't gatquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:43 schreef Dos37 het volgende:
Hup Man U graag met de volle 18 punten door.
gewoon nog 0-0.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
Is het nou al 1-0? Sport1 zegt van wel maar de site's zeggen van niet
Jammer, anders had Roma - SCUM nog om de koppositie gegaan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
2-1 Ronaldo, in blessuretijd.
Was Panucci, Vucinic kwam er (net) niet aan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
Vucinic al snel met de 0-1 voor Roma.
Eerst werd hij ook aan Panucci gegeven, maar ff later werd dit weer teruggedraaid. Toen geen zin meer om te editten.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Was Panucci, Vucinic kwam er (net) niet aan.
Wat een arrogante blik na dat doelpunt weer, notabene tegen zijn oude club. Schop hem nou eens doormidden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
2-1 Ronaldo, in blessuretijd.
2-0quote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef borisz het volgende:
Sporting ook op 1-0
quote:A British police authority chairman called last night for AS Roma to be thrown out of European football after trouble marred their Champions League match with United on Wednesday evening. The chairman of Cleveland Police Authority was in Italy when ten Middlesbrough supporters were stabbed, and after seven United fans were taken to hospital this week he wants to see action taken against Roma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |