Sneijder overschat?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:31 schreef Blawh het volgende:
Mag aannemen dat Seedorf nu wel hoger in de pikorde staat dan de overschatte Sneijder?
Rofl de Poflquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:31 schreef Blawh het volgende:
Mag aannemen dat Seedorf nu wel hoger in de pikorde staat dan de overschatte Sneijder?
Nee, dat zeg ik al jaren en heb het wel in meer topics aangegeven (ook toen hij het goed deed bij Ajax en Madrid in het begin). Buiten zijn schot en tweebenigheid vind ik hem stukken minder dan Seedorf. Zijn aanname, omschakeling, overzicht en fysiek zijn niet goed genoeg voor de wereldtop.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sneijder overschat?En dat baseer je op zijn iets wat ongelukkige wedstrijden de laaste weken?
![]()
Sneijder is weldegelijk overschat, hij heeft veel talent maar de nieuwe drager van Real is hij gewoon niet, iets wat Seedorf bij Milan wel is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sneijder overschat?En dat baseer je op zijn iets wat ongelukkige wedstrijden de laaste weken?
![]()
Wie beweert dat dan ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sneijder is weldegelijk overschat, hij heeft veel talent maar de nieuwe drager van Real is hij gewoon niet, iets wat Seedorf bij Milan wel is.
Heb je de berichtten niet gelezen destijds over dat Sneijder de nieuwe held in madrid was geworden?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wie beweert dat dan ?
Ik vind trouwens Pirlo meer een dragende speler dan Seedorf.
Laat hem eerst maar dit seizoen bij Real Madrid afronden voordat je zulke voorbarige conclusies trekt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:46 schreef Blawh het volgende:
Ik heb ook altijd gezegd dat ik Sneijder een goede voetballer vind trouwens, moge dat duidelijk zijn. Maar wereldtop is hij bij lange na niet en zal hij vrees ik ook nooit worden.
Ja, van Marca enzo.. maarja dat is net zoiets als Der Kicker serieus nemen, of DAM.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je de berichtten niet gelezen destijds over dat Sneijder de nieuwe held in madrid was geworden?
Overigens is Pirlo een meer controlerende speler die met zijn inzicht en geniale passes veel gedaan kan krijgen maar Seedorf acht ik toch hoger in qua spelintelligentie, fysiek, scorend vermogen en techniek.
Wie trekt er nu voorbarige conclusies? Ik roep het al sinds zijn tijd bij Ajax en iedere wedstrijd van het Nederlands elftal. Jullie hebben eerder voorbarige conclusies getrokken door hem de hemel in te prijzen zonder dat hij een reeks wedstrijden op topniveau heeft gespeeld.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar dit seizoen bij Real Madrid afronden voordat je zulke voorbarige conclusies trekt.
Ja je vergelijkt een 23 jarige speler ook meteen met iemand die je gerust een clubicoon mag noemen. Beetje kut op Dirk dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sneijder is weldegelijk overschat, hij heeft veel talent maar de nieuwe drager van Real is hij gewoon niet, iets wat Seedorf bij Milan wel is.
Die verdediger bij Gila was dramatisch. Die dacht er met alleen flink vasthouden wel te komen. Nou helemaal bij de 2-0 is de voorzet van Seedorf zo perfect op het voorhoofd van Gilardino, dat ie feitelijk niks hoeft te doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:00 schreef borisz het volgende:
Milan 2-0 Gilardino
Niemand ontkomt de CL-vloek!quote:Op woensdag 7 november 2007 00:54 schreef Henkmanz het volgende:
Pippo doet het weer he.
Dit jaar pakken we de CL gewoon weer.
Dat iemand hem 2x op rij wint, alleen we zijn pas een jaar of 15 bezigquote:
Wedstrijdje of 10 mag ik hopen.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:15 schreef fanneke het volgende:
Die aanslag van Binya...
http://www.youtube.com/watch?v=z5VlynKhygM&eurl=http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=42519
Ben benieuwd hoelang de UEFA hem gaat schorsen.
WHATquote:Op woensdag 7 november 2007 18:15 schreef fanneke het volgende:
Die aanslag van Binya...
http://www.youtube.com/watch?v=z5VlynKhygM
Ben benieuwd hoelang de UEFA hem gaat schorsen.
Hier gelukkig geen last van gehad.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef fanneke het volgende:
Prachtige beelden na de wedstrijd op Celtic Park, breekt Sport1 de uitzending plotseling af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |