Die achterlijke febo heeft Lieke nooit de kans gegeven om dat 'aanrandingsverhaal' te verwerken... te schandalig voor woorden... Sterker nog ze toleren dat Lieke weer in zo'n situatie terrecht komt.... Ik kan voorstellen dat di wel eens t eveel psychische schade aan iemand kan toebrengen. Ik vind het zelfs onverantwoordelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:26 schreef tipsch het volgende:
Ik zie dat Lieke dit echt eng vindt
jaap als ene laatste mischien heeel mischien ...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:30 schreef Zora01 het volgende:
dennis moet als eerste! hahaha... daar was ie zo bang voor!
Ieuwquote:
Ik zie hem nu ook niet echt vrolijk kijkne.. Het gaat allemaal zo ongemotiveerd.. Hij doet wel, maar van binnen lijkt het slechtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:29 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie inmiddels zichzelf overtuigd van zijn keuze.
Is helemaal niet gek als je ziet wat dat voor een soort mensen zijn, de leeghoofdigenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:29 schreef coldstar het volgende:
Het is een keer helemaal niet erg dat Huub eens op zijn plaats gezet wordt. Toch gek dat de mensen waar Huub mee in het huis zit en die de hele dag met hem op trekken, Huuppie niet zo heel erg aardig vinden.
Ik hoop niet dat hij flipt. Bij Brian zie ik daarop een grote kans, heb liever dat die flipt.quote:
Hmm was dat ook niet zo in de tweede wereld oorlog?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:32 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik zie hem nu ook niet echt vrolijk kijkne.. Het gaat allemaal zo ongemotiveerd.. Hij doet wel, maar van binnen lijkt het slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |