Idd.. Onze grote vriend Nix.. Ha ha ha, wat een goeie grap Nix.. Dennix bestaat al niet meer, je heet ondertussen NIX!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:24 schreef cobain94 het volgende:
Denni(s/x) moet straks na de kooi de forums maar eens lezen..
hoe weet huub dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:24 schreef carpediem23 het volgende:
Tot 16 September kan je je opgeven als nieuwe miljonair, er komt nog iemand bij! Daarom zei Huub dat.
Och, mij leek het er van afdruipen dat hij het een nutteloze bezigheid vindt, deze ontslagronde.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:21 schreef tutjehola het volgende:
En Brian speelt weer de schijnheil
die redactie is net zo gehandicapt als de bewoners zelf!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:24 schreef rooie3 het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe weer.Zal de redactie hier nu trots op zijn.
Dat wisten we toch al. Ik blijf erbij dat Jaap met Dennix moet bonden van de FEBO en er eigenlijk van baalt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
Jaap is dus blijkbaar verschrikkelijk dom![]()
Maar hij heeft toch iets uit zijn zak getoverd als ik Nadia moet gelovenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd.. Onze grote vriend Nix.. Ha ha ha, wat een goeie grap Nix.. Dennix bestaat al niet meer, je heet ondertussen NIX!!
Huub is cool..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hupert baalt als tien stekkers, hij vind dit helemaal niet leuk
Ik snap er ook weinig van... DIe jongen is een beetje de weg kwijt geraakt.. Eerst bijna huilen en 3 dagen chagrijning als hij het slecht doet in de popo en nu kiezen voor de meest kansloze idioten in het huisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:25 schreef SIRA het volgende:
Jaap gaat zakken in de popupoll
heeft ie niet echt over nagedacht
Ze mogen per persoon nog een paar minuutjes Huub bashen.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:25 schreef PumaStreamer het volgende:
Dit was het weer dus...niemand er uit...??
Jah wat een mega loser is hij dan joh....vieze homofiel...niks tegen homo's ..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd.. Onze grote vriend Nix.. Ha ha ha, wat een goeie grap Nix.. Dennix bestaat al niet meer, je heet ondertussen NIX!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |