Leg uitquote:
Jullie winnen gewoonquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:05 schreef mcyodogg het volgende:
Cruciale wedstrijd zal wel Valencia-Schalke worden.
Als ze beiden vanavond winnen komen ze op 6. Daarna moeten ze tegen elkaar, en een gelijkspel lijkt me dan al voldoende voor Schalke, aangezien de wedstrijd erop zij Rosenborg ontvangen, en Valencia naar Chelsea moet.
Maar Schalke heeft niet zomaar gewonnen vanavond natuurlijk, Valencia's kansen schat ik wat hoger in.
Persoonlijk teken ik voor een gelijkspel, maar gezien de huidige vorm zou Chelsea ook kunnen winnen, jaquote:
ik zit in het verkeerde topic te knooienquote:
Welke Nederlanders zitten er dan dat het uitgezonden zou moeten worden?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef zjroentje het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat de NOS niet Schalke - Chelsea uitzend.
Henk ten Cate natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Welke Nederlanders zitten er dan dat het uitgezonden zou moeten worden?
Eerder Liverpool dan nog.
Lijkt mij persoonlijk de meest interessante wedstrijd. Dat Nederlander-argument doet mij niet zo heel veel. Maar goed, kan me wel indenken dat de NOS wel zo redeneert, dus zo belachelijk is het dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dalijk wel natuurlijk Koeman vs. Ten Cate!quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:43 schreef dndiek het volgende:
Zat Koeman al op de bank eigenlijk?
Whehehequote:
Grote kans dat dat vanavond weer wordt herhaald. Moet zeker lukken toch?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:33 schreef mcyodogg het volgende:
Bedenk me net dat het 2 jaar geleden was dat Chelsea eens de 0 hield in een CL-uitwedstrijd
Alexquote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
0-3 Chelsea.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |