Ik denk niet dat Schalke veel kans maakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:56 schreef Bos81 het volgende:
Chelsea en Valencia lijken inderdaad de favorieten om 1 en 2 te worden. Maar Schalke is niet te onderschatten. Rosenborg lijkt me wel kansloos in deze groep. Het is niet meer de geduchte tegenstander van vroeger, volgens mij.
Zal dus weer lastig worden om te scoren. Maar ja, zondag zullen ze harder nodig zijn.quote:Mon, 17th Sep 2007
José Mourinho has confirmed the continued absence of Frank Lampard and Didier Drogba for tomorrow's Champions League opener with Rosenborg.
The duo missed Saturday's draw with Blackburn and are also out of tomorrow's clash with thigh and knee injuries.
They join Claudio Pizarro (calf), Michael Ballack (ankle), Ricardo Carvalho (upper leg) and Wayne Bridge (hip) on the sidelines.
Mourinho's full preview to the game will follow shortly.
Deze elf moeten het dus maar doen tegenquote:1 Petr Cech
35 Juliano Belletti
33 Alex
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
10 Joe Cole
4 Claude Makelele
5 Michael Essien
15 Florent Malouda
21 Salomon Kalou
7 Andriy Shevchenko
quote:Hirschfeld; Strand, Basma, Koppinen, Dorsin; Sapara, Riseth, Tettey; Skjelbred, Koné, Traoré.
Wie had dat gedachtquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Eerste doelpunt in deze poule is van Rosenborg
Ik niet, ik hoopte op een Spaanse trefferquote:
Dacht je dat normaal gesproken alle vrienden van Abramovich op de Shed End en MH Stand zitten? Chelsea speelt tegenwoordig zoveel wedstrijden. Dat valt niet te betalen om naar elke wedstrijd te gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:20 schreef DutchGooner het volgende:
Wat schandalig veel lege plekken bij Chelsea
Je zou toch denken van wel met al die kopsterke verdedigers.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
Maar Chelsea kan gewoon geen standaardsituaties verdedigen.
Houd je toch vaak tegen die ploegen, dan lukt het zelf niet en dan maakt de ander 'm.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
Je zag zo'n shot van Abramovich na die goal en hij lag in een deuk, en dat was de situatie ook wel. Er is uiteraard 1 ploeg die voetbalt, 70% balbezit heeft, de tegenpartij krijgt 1 vrijetrap en hij hangt. Mooi uitgevoerd, dat wel.
Jammer dat het alleen geen vrije trap was. Maar Chelsea kan gewoon geen standaardsituaties verdedigen.
Wordt nog een lastig verhaal zo zonder Drogba en Lampard.
[..]
Dacht je dat normaal gesproken alle vrienden van Abramovich op de Shed End en MH Stand zitten? Chelsea speelt tegenwoordig zoveel wedstrijden. Dat valt niet te betalen om naar elke wedstrijd te gaan.
Zou je wel denken. Maar dit jaar hebben Birmingham, Reading, Villa en nu dus Rosenborg er al van geprofiteerd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je zou toch denken van wel met al die kopsterke verdedigers.
Chelsea is toch zo'n grote club?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
Dacht je dat normaal gesproken alle vrienden van Abramovich op de Shed End en MH Stand zitten? Chelsea speelt tegenwoordig zoveel wedstrijden. Dat valt niet te betalen om naar elke wedstrijd te gaan.
Wat supporters betreft is Arsenal ook een grotere club dan Chelsea. Is niet de eerste keer dat een CL-wedstrijd niet uitverkocht is bij Chelsea. Vind ik opzich wel jammer, maar ergens kan ik het ook wel begrijpen met die prijzen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Chelsea is toch zo'n grote club?
Arsenal verkoopt zelfs zijn nutteloze return wedstrijd uit tegen Praag.
Ja hoorquote:
En de commentators melden zojuist dat er minder dan 25.000 zijn en dat de ticketprijzen al verlaagd waren voor deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat supporters betreft is Arsenal ook een grotere club dan Chelsea. Is niet de eerste keer dat een CL-wedstrijd niet uitverkocht is bij Chelsea. Vind ik opzich wel jammer, maar ergens kan ik het ook wel begrijpen met die prijzen.
Dalijk tegen Valencia zit het gewoon vol verwacht ik. Soms moet je je wedstrijden uitkiezen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En de commentators melden zojuist dat er minder dan 25.000 zijn en dat de ticketprijzen al verlaagd waren voor deze wedstrijd.
Dat is wel heel matig idd.quote:And perhaps even more worrying for coach Jose Mourinho was a crowd of only 24,973 at Stamford Bridge, including a distinctly unimpressed owner Roman Abramovich - a miserable turn-out for a Champions League game.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |