is dit serieus?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Shayndel het volgende:
Nada kan misschien zwanger zijn.
Ik snap het niet. Ze slik de pil en heeft een spiraaltje tegelijk?
Misschien heeft ze die twee verwisseldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Shayndel het volgende:
Nada kan misschien zwanger zijn.
Ik snap het niet. Ze slik de pil en heeft een spiraaltje tegelijk?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
mag ik nog even herposten, post bijna nooit meer en was nu de laatste in de vorige cos
[..]
Misschien heeft ze die twee verwisseld
Nee, de latste post in de vorige COS was meer dan 5 minuten gelden. En niemand maakte een COS. Dan mag je een COS maken zonder uitgebreide OP.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Moet deze COS binnen 5 minuten VOL?
Ik wil wel even meedoen met speedposten!
Voor de volle 100%. 5 maal 20.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:42 schreef riri het volgende:
allemaal 100% maar niemand van dat clubje van 5 durft iets...stelletje lafaards
ik denk dat jaap iets verrast gaat doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:42 schreef Zora01 het volgende:
ben heeeeel benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik kan me niet voorstellen dat Huub Lieke laat gaan, of andersom.... Japie kunnen ze echt niet op vertrouwen kwa back up.
Wel denk ik dat als het wel gebeurd, Japie zich bij de overblijver aansluit. Eindelijk niet met een stelletje opgescheept zitten heeft ook wel wat. En hij vind hen de sterkste spelers.
Ik zou zo graag Nix zijn jurk willen zien als Japie hem keihard laat vallen
geloof me, er gebeurt weer helemaal niets vanavondquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:42 schreef Zora01 het volgende:
ben heeeeel benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik kan me niet voorstellen dat Huub Lieke laat gaan, of andersom.... Japie kunnen ze echt niet op vertrouwen kwa back up.
Wel denk ik dat als het wel gebeurd, Japie zich bij de overblijver aansluit. Eindelijk niet met een stelletje opgescheept zitten heeft ook wel wat. En hij vind hen de sterkste spelers.
Ik zou zo graag Nix zijn jurk willen zien als Japie hem keihard laat vallen
Weet iemand hoe laat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Hoe laat is die stemming?
Ja, want ze beschermen allebei tegen zwangerschap. Dus hoef je maar 1 van de 2 te gebruiken.quote:
konijnen is tv die normaal ook al op rtl te zien is, het ja dan nee beslissen over een abortus omdat je te stom bent geweest om een condoom te gebruiken is natuurlijk iets heel andersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
Dus. Het feit dat Nadia onveilige seks heeft met Dennis is RTL-onwaardig en wordt gepareerd met een streamlock. Maar op RTL5 wordt het konijnen van die twee al tijden uitgemolken.
Schiet mij maar lek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |