Toen je ging twijfelen, ging ik ook twijfelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
Ah, oke. Soms heb ik dat soort dingen, te veel nadenken over een woord...daar word je een beetje gek van.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ga even een koude douche nemen.![]()
Welkom weer terug ER,net op tijd voor een Yuri-vraagje, kon wel eens 80-jarige oorlog wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Slaat dat op mij??
Het was een spannende aflevering, de aflevering na het ongeluk met de veerboot, en Meredith is nu dood. Maar ze zal wel weer tot leven komen volgende week
De buiten in de regen scénequote:
Tnx Qonmann, daar weet ik niks vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
Welkom weer terug ER,net op tijd voor een Yuri-vraagje, kon wel eens 80-jarige oorlog worden![]()
Ha, zwak punt gevondenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:08 schreef ElizabethR het volgende:
Tnx Qonmann, daar weet ik niks van
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
James Earl Jones.
Dat grey's anatomy is net zo spannend als drogende verfquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Slaat dat op mij??
Het was een spannende aflevering, de aflevering na het ongeluk met de veerboot, en Meredith is nu dood. Maar ze zal wel weer tot leven komen volgende week
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:12 schreef qonmann het volgende:
Quelle vitesse d'Angle Wiquide...
Heel goed!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
lijkt op die prof uit jurassic park
So Strong !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:18 schreef wyccie het volgende:
Ik ken 'm. Weet zijn naam alleen niet meer. Maar ik ga toch slapen. Trusten
Veel bekender als regisseur.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:19 schreef ElizabethR het volgende:
Richard Attenborough
ah is hij datquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:19 schreef ElizabethR het volgende:
Richard Attenborough
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |