alleen pc zeker? Mijn gamepc zit ergens in een container.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:55 schreef FJD het volgende:
Fifa 08 demo is uit.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
vananvond ateam filmpje schieten?![]()
* Checkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:45 schreef staticdata het volgende:
Wil fristi naar de bootlan?
quote:Further to the earlier posting, here’s a more in depth report on PlayTV, PlayStation 3’s new software that turns yours machine into the hub of your televisual experience. David Reeves, President of Sony Computer Entertainment Europe, is quoted as saying “PS3 already provides High Definition gaming, Blu-ray Disc movies, music, video, photo album, web browsing and PLAYSTATION Network support. With the introduction of PlayTV’s state of the art TV tuner and PVR functionality, PS3 is now the best choice of home entertainment hub for the whole family.” Good news for all PlayStation 3 owners. Release is scheduled for early 2008.
For the official Sony press release read on
Te vet ja... Ach komt wel een keer...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:13 schreef jpjedi het volgende:
PlayTV: View, Record & Rewind TV
[afbeelding]
[..]
![]()
Rudi..tijd om eens te gaan shoppen kerel!
Alsnog een Xdoos killer dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:13 schreef jpjedi het volgende:
PlayTV: View, Record & Rewind TV
[afbeelding]
[..]
![]()
Rudi..tijd om eens te gaan shoppen kerel!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Henk Ten Cate is een optimist ole ole . . .![]()
Henk ten Cate liet in een reactie op de loting voor de eerste ronde van de UEFA Cup weten wel mogelijkheden te zien in de strijd met de Kroatische lijstaanvoerder Dinamo Zagreb. "Ik denk dat Dinamo Zagreb wel de beste ploeg is van die vijf. Het Kroatische voetbal is van een redelijk hoog niveau: technisch verzorgd en soms ook hard. Ik kan nog niet al te diep ingaan op de specifieke kwaliteiten van het elftal van Zagreb. Daarvoor moeten we eerst een paar video’s bekijken en wedstrijden bezoeken. Maar mijn gevoel zegt dat we ons moeten kunnen plaatsen.”
zuchttttt dat heb ik eerder gehoord
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:56 schreef Mr_Baus het volgende:
Jongens..
Het gras is groen, en de bal is rond! Zo is het gewoon, maar das logisch![]()
3-0 nog eenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:06 schreef ursel het volgende:
[..]AZ al op 2 - 0, nog 2 stuks te gaan..
4 - 0quote:
Volgens de statistieken van mij zou dat niet kloppen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:38 schreef Veerie het volgende:
zojuist mn eerste Eagle geslagen met Tiger woods 08
Hehe vet spel man
AZ moet 3-0 bllijven10 puntjes
(sickie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:44 schreef FJD het volgende:
Arrow Rock
Kut, te laat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:59 schreef FJD het volgende:
http://youtube.com/watch?v=EMzoBkaFxh4
Nooit meer te laat
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:47 schreef FJD het volgende:
Als je aan het wachten bent op helictoperachtervolgingen en tank-shootouts dan moet ik je teleurstellen
tubbie cerialsquote:Op zaterdag 1 september 2007 09:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mmmm net lekker ontbeten![]()
[afbeelding]
Ik wacht eerst wel even op de recensiesquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:33 schreef ursel het volgende:
Hans Teeuwen maakt toch nieuw programmaGeweldig die theeuwen..
Als er nieuwe show komt hebben we gelijk nieuwe bof-meet..
Inderdaad hij is regelmatig erg sterk en vond hem vooral opmerkelijk sterk met improviseren tijdens die meiden van Halal show. Echter er waren shows van Teeuwen die gewoon te ver gingen en alleen maar gebaseerd waren op choqueren om te choqueren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wacht eerst wel even op de recensies
Dat dan weer wel was leuk maar de rest was niet heel erg sterk.
gepost..kon het niet laten..dan maar een vervuilde AT.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:55 schreef BugWorks het volgende:
Potentieël reltopic?![]()
meters lange cumshots
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:57 schreef jpjedi het volgende:
gepost..kon het niet laten..dan maar een vervuilde AT.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:32 schreef BugWorks het volgende:
Het vervolg van MoH:Airborne is ook al bekend: EA toont Medal of Homer
In mijn Sig staat er nog 1 : mijn eerste bf2 moviequote:
leuk filmpje. Alleen zijn sommige gasten wel echt noob als je het zo zietquote:Op zondag 2 september 2007 00:02 schreef Viro het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qd_clnjgdoQ
Mijn Sniper Video. Enjoy watching it![]()
Die had ik al gezien toen je de link had gepostquote:Op zondag 2 september 2007 03:54 schreef Viro het volgende:
[..]
In mijn Sig staat er nog 1 : mijn eerste bf2 movie![]()
quote:
Alleen wij 2 hebben geen winst voor Ajax..quote:Op zondag 2 september 2007 15:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Medailles boeien niet, gaat erom hoeveel punten je hebt bij de winterstop
Ik heb 1-2 voor FC Groningen staan en 2-1 voor FC Utrecht.
Je moet t zo zien, als Ajax wint heb ik extra punten, als Ajax verliest is Feyenoord koploper en kan ik Diamond, Raffie en Kev pesten. Een pure win-win situatie dus!quote:Op zondag 2 september 2007 15:22 schreef ursel het volgende:
Alleen wij 2 hebben geen winst voor Ajax..
Das mooi ruk. Dan krijg je straks vast een leuke controle als je download iets te hoog isquote:Op zondag 2 september 2007 15:37 schreef ursel het volgende:
Ballin wil downloaden mp3s en films verbieden
Ben benieuwd. Kunnen ze half nederland oppakken..quote:Op zondag 2 september 2007 15:38 schreef FJD het volgende:
Gans kwijt
Ow noes
[..]
Das mooi ruk. Dan krijg je straks vast een leuke controle als je download iets te hoog is![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 15:51 schreef FJD het volgende:
Doen ze zo hun best om de beste speler van Groningen te kopen, kopen ze de verkeerde
leuk filmpje, mooie kills, vooral het in de voet schieten met de m95 was leuk, altijd mooi een kill op zo'n manier te maken, miste de type88 sniper een beetje, denk dat die voor jou zeker net zo lekker schiet als de m95, makkelijker headshots maken op afstand en semiautomatisch,quote:Op zondag 2 september 2007 00:02 schreef Viro het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qd_clnjgdoQ
Mijn Sniper Video. Enjoy watching it![]()
Dat wij het nog een keer eens zouden zijnquote:Op zondag 2 september 2007 16:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jammer had ajax liever zien verliezen met het vertoonde spel en met het oog op de uitschakeling
Zelfs al uitgeprint op A2 formaatquote:Op zondag 2 september 2007 16:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hebben jullie al 818 --> save ass gedaan?![]()
Vanaf volgende week gaat de echte telling toch?quote:Op zondag 2 september 2007 16:47 schreef ursel het volgende:
1. 4. Francis 11-8-2007 138 (+49)
1. 1. Kevin 17-8-2006 138 (+37)
3. 5. ursel Rondewinnaar 17-8-2006 137 (+48)
4. 2. Yoshka van de Vaart 29-5-2006 130 (+38)
5. 3. Ferdi Dorr Manager Rondewinnaar 28-5-2006 121 (+31)
6. 7. Jorrit Postma 17-8-2006 119 (+36)
7. 9. Frank 28-8-2006 108 (+37)
8. 6. Frank Dijkstra 21-8-2006 84 (+0)
9. 8. Diamond3d 9-8-2007 72 (+0)
10. 10. Misterfox 25-8-2006 50 (+0)
Die hoere francis nog steeds 1 punt meer..
Geloof het wel.. Medailles blijven gelukkig wel hangen..quote:Op zondag 2 september 2007 16:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Vanaf volgende week gaat de echte telling toch?
thanks voor de tips henkusquote:Op zondag 2 september 2007 16:16 schreef henkus_ het volgende:
[..]
leuk filmpje, mooie kills, vooral het in de voet schieten met de m95 was leuk, altijd mooi een kill op zo'n manier te maken, miste de type88 sniper een beetje, denk dat die voor jou zeker net zo lekker schiet als de m95, makkelijker headshots maken op afstand en semiautomatisch,
probeer gulf of oman eens als sniper, 64 player map, l96a1, op een van de huisjes bij village, (die waar je niet op kan klimmen zonder autotje) 2 stuks aa om leeg te schieten, goed zicht op 4 spawnpunten, 9 veel gebruikte sniperspots in duidelijk zicht (+/- 350 m1 naar die groote hal en +/- 180 m1 naar dak van het hotel) en eigenlijk niemand die daar een sniper zoekt
qftquote:Op zondag 2 september 2007 17:19 schreef Stefan740 het volgende:
Laat het een waarschuwing zijn voor iedereen die een oman server joined, kijk of henkus er is voordat je begint te spelen, ik ben al vaak genoeg gepwnd door henkus![]()
Als commander kun je henkus juist weer pwnenquote:Op zondag 2 september 2007 17:19 schreef Stefan740 het volgende:
Laat het een waarschuwing zijn voor iedereen die een oman server joined, kijk of henkus er is voordat je begint te spelen, ik ben al vaak genoeg gepwnd door henkus![]()
cartilleryquote:Op zondag 2 september 2007 18:17 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Als commander kun je henkus juist weer pwnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |