abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202592
Veronica ziet de bui al hangen.....
Bart zal wel door het publiek weggestemd worden en Sabine voelt zich niet geroepen om met de mensen die haar wegstemden in een huis te bivakeren.

Het liefdesstel verwijnt...en alleen de liefde tussen een jonkie (lees: Maurice) en een ouwe doos (lees: Karin) blijft over.

In de wandelgangen wordt al beweerd dat na deze nominatieronde de kijkcijfers drastisch zullen dalen...we zullen zien...

Ik denk dat hier wel wat in zit!
Wat is de volgende stap van Veronica?

[Dit bericht is gewijzigd door King Ð (Datum 18 Oktober 1999).]

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  maandag 18 oktober 1999 @ 16:14:00 #2
513 Snuffel
Houdt van Acnaib...
pi_202593
Ik denk dat je geen gelijk hebt.
Sterker nog: Sabine is degene die het huis zal verlaten, en Bart zal met liefdesverdriet achterblijven. En wat is er nu mooier voor de kijkcijfers om dit allemaal 'live' mee te maken?
Verder heeft Bart het probleem dat hij door Ruud, Maurice en Willem ondehand wordt uitgescheten (zie de nominaties).
Dus zal het een hele opgaaf voor hem zijn om zich weer in de groep te mengen.
Ook dat is weer erg leuk voor de kijkcijfers.

Verder nog even Mona meenemen. Die is nieuw in de groep en heeft als maatje Sabien (en in mindere mate Ruud).
Ook voor haar zal het moeilijk zijn om zich weer opnieuw in de groep te positioneren.

Kortom: VOO heeft de draaiboeken al klaar liggen om het 'leed' van Bart (en in mindere mate Mona) te filmen.

-----------------
Don't believe everything you see
- But I didn't see anything!

[Dit bericht is gewijzigd door Snuffel (Datum 18 Oktober 1999).]

pi_202594
PFFFFFRRRRRRRRRT!!!!

Daar heeft Veronica toch zelf zeker alle hand in!? Of ze nou genomineerd zijn of niet, ZIJ bepalen wat ze wel en niet aan informatie verstrekken, dus als zijn Bart of Sabine willen houden dan houden ze die. Bart blijft dus, inderdaad, geirriteerd en met liefdesverdriet over....

Grtz,

MiRR0RMaN.
Eet vandaag salami op zn brood.... lekker hoor!

maandag 18 oktober 1999 @ 16:42:00 #4
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_202595
Drama? Ik denk het niet... Ik kon zelf in elk geval na het lezen van de nominaties op de BB-site een zacht fluisterend "Ole, ole ole ole" niet onderdrukken.
Ik denk dat Bientje de sigaar is, dat Bartje vervolgens geen leven meer heeft in het huis, mede door de wetenschap dat de meesten hem genomineerd hebben (hetgeen weer leuke tv kan opleveren als V. het toelaat), en dat hij dus de volgende ronde exit is. Dan de ronde erna Moontje er nog uit, en dan kan ik weer rustig slapen...
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_202596
Ik denk ook dat Sabine eruit gaat/moet.
al is Bart ook niet een goeie om nog in dat huis te houden.
Sabine heeft hem gewoon misbruikt.
en dat vind ik het laagste wat iemand kan doen.

Lukas

http://surf.to/BigBro

pi_202597
Voor de kijkcijfers denk ik dat bart eruit moet. Sabine was wel erg fel toen ze hoorde dat ze eruit moest. misschien als Bart weg is ze het niet weggekropt kan krijgen dat er zoveel tegen haar gestemd hebben en er nog veel meer bommetje losbasrten
*** I have this condition ***
pi_202598
Vergeet niet dat Bart erg impopulair was vanwege Sabine (de 'afzondering' tov de rest). Het zou dus goed kunnen dat Bart weer opleeft. En da's weer GOED voor de kijkcijfers. Als Sabine blijft... Tja, genoeg ruzie, maar ik denk dat dan de situatie onderling onhoudbaar zal worden.
pi_202599
ik sluit me aan bij parena, bart heeft zijn nominaties voornamelijk te danken aan zijn omgang met Sabine. Toen Mona er in kwam was ze ook niet bepaald populair (en is dat nog steeds niet) maar ze heeft zich in de loop van de weken wel een positie weten te veroveren, waarbij ze maximaal 2 stemmen heeft gekregen. Ik denk dat Bart zometeen eraan moet werken om deel te blijven van de groep. Doet hij dat niet, al dan niet door liefdesverdriet, dan is hij ook exit.

Voor de kijkcijfers lijkt het mij trouwens wel leuk als Bart te horen krijgt hoe Bianca nou over hem dacht en hoe ze hem misbruikte. Ik ben al benieuwd naar zijn reactie

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

maandag 18 oktober 1999 @ 17:06:00 #9
593 sjak
Juffie Bloem
pi_202600
Mijn voorspelling:

Sabine gaat weg. Bart is er eigenlijk helemaal niet zo verdrietig om en stort zich op Willem.
Willem die het na de echtscheiding wel gehad heeft met vrouwen is hier erg blij mee en samen zijn ze veel te vinden in de keuken.

Mona gaat huilen als ze hoort dat het Sabine is die weggestemd is door de kijkers (Tranen van vreugde?). Zodra Sabine de deur uit is verteld ze tegen Bart dat Sabine helemaal niet verliefd op hem was en dat het voor de time being was. Dit wakkert de actie zoals beschreven hierboven alleen maar aan.

Ruud gaat zich schuldig voelen omdat hij ook op Sabine gestemd heeft. Ze was een heel klein beetje mijn maatje. Hij kan het niet aan en begeleidt haar, spelend op zijn gitaar, naar de deur. Bij de deur aangekomen bartst hij in een onbedaarlijk snikken uit, "je deed me zo aan Bibi denken", is het enige wat hij nog uit kan brengen.
De emoties worden hem teveel, hij rent naar zijn slaapkamer en pakt zijn koffer in. Gelijk met Sabine arriveert hij de studio, alwaar hij Rolf zal bewerken met de gitaar, Dufne over zijn schouders gooit en gillend als een oermens de studio uit rent.

Hoezo, slecht voor de kijkcijfers de nominatie van Sabine en Bart?????

Lekker douchen!
pi_202601
Zoals je het brengt Sjak klinkt het allemaal heel interessant en zullen de kijkcijfers zeker niet dalen......
alleen is de werkelijkheid niet zo geweldig als je fantasie denk ik....

We zullen zien......en blijf fantaseren !!!

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_202602
Waarom maken wij ons allemaal zo druk om de kijcijfers? Wat maakt ons het uit? Da's toch voor Veronica om moeilijk over te doen? Ik wil weten wie jullie niet meer kunnen zien! (Ruud, Ruud, Ruud!)
*SAM*

pi_202603
quote:
op 10-18-1999 om 05:18 PM schreef sam het volgende:
Waarom maken wij ons allemaal zo druk om de kijcijfers? Wat maakt ons het uit? Da's toch voor Veronica om moeilijk over te doen? Ik wil weten wie jullie niet meer kunnen zien! (Ruud, Ruud, Ruud!)

LOL Sam!
(hint,hint,hint?)

maandag 18 oktober 1999 @ 17:46:00 #13
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_202604
Sjak: LOL!!
Ik zou het trouwens typisch V. vinden om Bart met de beelden van Sabine te confronteren waarin ze zegt dat-ie een broekkie is, en dat alles maar voor the time being is..
Of Sabine ermee confronteren, als ze eruit moet.
Makkelijke TV, dat wel.

pi_202605
Juist als Sabine weg moet gaan de kijkcijfers als een komeet omhoog..Ik zal uitleggen waarom, tis heeeeel simpel n.l.

Als Sabine pleite moet dan kan ze dit niet verkroppen en gaat een nylon koordje kopen bij de ijzerwarenhandel in Tilburg. Vervolgens zoekt ze de hoogste boom uit.
De volgende dag grote krantenkoppen die vermelden dat een ex-BB bewoonster ene
S te Tilburg Zelfmoord heeft gepleegt.
Dit trekt dus een extra aantal mensen naar de
BB uitzendingen en zal op dit forum weer
heftig gediscuseerd worden of Bientje nu wel of nu niet weg had gemoeten enzo...

DUS: BIEN PLEURT MAAR LEKKER OP NAAR HUIS!

Begin bij het begin en eindig nooit!
  maandag 18 oktober 1999 @ 17:51:00 #15
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_202606
quote:
op 10-18-1999 om 05:46 PM schreef MrMurphy het volgende:
(bla bla...) Of Sabine ermee confronteren, als ze eruit moet.
Makkelijke TV, dat wel.

Of wat nog leuker is :
- Verwend nest
- Lui varken
- Mooie spleet

en andere uitspraken van vader Willem

(sabine zojuist op de streams : Maar Willem, daar had ik het juist niet van verwacht!)

Haalt gelijk bij rechter.
pi_202607
Laten we het eens over Ruud hebben. Ruud durfde er niet op te vertrouwen dat hij populair is bij het publiek (en ook Moontje vind dat je wel een rééden moet hebben om op iemand te stemmen, DOM WICHT!!!). Terecht dat Ruud bang werd, denk ik, maar wat schetst mijn verbazing al weken, niemand heeft de schurft aan Ruud! Hoe ken dat nou?
*SAM*

maandag 18 oktober 1999 @ 18:01:00 #17
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_202608
quote:
op 10-18-1999 om 05:55 PM schreef sam het volgende:
Laten we (bla bla ...) schurft aan Ruud! Hoe ken dat nou?

Misschien vergis je je. Als we echt oprecht de schurft aan Ruud hebben laten we hem tot 1 januari in dat huis zitten en kiezen we voor Willem, zodat Ruud de enige is die de volle honderd dagen voor Jan lul heeft zitten verhongeren, vervelen etc.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_202609
LOL! G. Zo had ik er ook nog niet over nagedacht, maar ik vind hem wel errug

maandag 18 oktober 1999 @ 19:20:00 #19
572 Sniper
Gull Catcher
pi_202610
quote:
op 10-18-1999 om 04:05 PM schreef King Ð het volgende:
Bart zal wel door het publiek weggestemd worden en Sabine voelt zich niet geroepen om met de mensen die haar wegstemden in een huis te bivakeren.

Het liefdesstel verwijnt...en alleen de liefde tussen een jonkie en een ouwe doos (lees: Karin) blijft over.

In de wandelgangen wordt al beweerd dat na deze nominatieronde de kijkcijfers drastisch zullen dalen...we zullen zien...

Kijkcijfers dalen? Dacht het niet. Eindelijk afgelopen met dat 100% voorspelbare geneuzel van die twee. Boring! Driewerf BORING.
Het liefst Sabbelien eruit, wat een

pi_202611
En toch heb ik ook de vreemde indruk dat Willem wel eens zou kunnen winnen.... Waarom weet ik niet, maar dat idee heb ik maar steeds....
pi_202612
De interesse van het grote publiek voor BB zal niet afnemen. De nominatiesrondes zullen elkaar snel opvolgen waardoor mensen zeker zullen blijven kijken.

Het spel wordt helaas niet meer bepaald door VOO maar door de groep zelf. Je past in het collectief of niet. Onopvallend groepsgedrag (Maurice) wordt zelfs beloond. De groep, onder aanvoering van Ruud en Willem, bepaalt wat er gebeurd en wie er weg moet. Het soap gehalte zal flink afnemen, de deelnemers willen niet meer buiten de groep vallen door afwijkend gedrag (Bart en Sabine). Zeker nu uitvoerig met de bewoners onderling is besproken wie wie heeft genomineerd en waarom! De beoordelingscriteria zijn dus duidelijk en dus voorspelbaar geworden. De bewoners zullen hierop anticiperen en wel twee keer nadenken voordat ze wat uitspoken.

Waarschijnlijk wordt het een saaie, harmonieuze boel met af en toe wat spanning, waarbij elke bewoner zijn rol binnen de groep vervult.

Tenzij de groepsleider, Ruud, zijn gevoelens niet meer onder controle heeft en Mona een flink te.......... Hierna zal de groep ontploffen en zijn we precies waar we willen zijn..

Pain is temporarily, pride is forever!

maandag 18 oktober 1999 @ 19:53:00 #22
215 misterDre
Paint it black!
pi_202613
quote:
op 10-18-1999 om 05:46 PM schreef MrMurphy het volgende:
Sjak: LOL!!
Ik zou het trouwens typisch V. vinden om Bart met de beelden van Sabine te confronteren waarin ze zegt dat-ie een broekkie is, en dat alles maar voor the time being is..

Dat zou V. best wel eens kunnen doen Bart vertelde net op stream 2 dat hij er serieus over nadenkt om vrijwillig op te stappen.

pi_202614
quote:

Het liefdesstel verwijnt...en alleen de liefde tussen een jonkie en een ouwe doos (lees: Karin) blijft over.

HALLLOOOOOOOOO het schijnt dat we toch echt allemaal die MONADOOS vergeten. Sabine heeft het echt wel verpest maar het is die verdraaide (ogen) MONA die get grote storende element is. Ze zat net ff klef te zijn bij die ZWEI . en nu op dit moment is sabine zelfs bart aan het voorbereiden op haar niet te veel zin hebben in hem. weer heeft ze het lef niet om het eerlijk te vertellen dat ze niets met hem wil behalve wat gefriemel.......bah MAAR MONA moet ook weg. stream 1 maar hou wel een bakje paraat.

savannah
  maandag 18 oktober 1999 @ 20:19:00 #24
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_202615
Als Bart of Sabine eruit gaat en de ander gaat mee, zouden ze er dan weer een nieuwe bijgooien of de volgende nominatie ronde opschorten ??

(of zouden ze stiekum een paar extra's in het huis verstopt hebben die uit uit de een of andere kast komen ?)

Forum ® us
pi_202616
quote:

HALLLOOOOOOOOO het schijnt dat we toch echt allemaal die MONADOOS vergeten. Sabine heeft het echt wel verpest maar het is die verdraaide (ogen) MONA die get grote storende element is. Ze zat net ff klef te zijn bij die ZWEI . en nu op dit moment is sabine zelfs bart aan het voorbereiden op haar niet te veel zin hebben in hem. weer heeft ze het lef niet om het eerlijk te vertellen dat ze niets met hem wil behalve wat gefriemel.......bah MAAR MONA moet ook weg. stream 1 maar hou wel een bakje paraat.

savannah
pi_202617
quote:
op 10-18-1999 om 07:53 PM schreef misterDre het volgende:

Dat zou V. best wel eens kunnen doen Bart vertelde net op stream 2 dat hij er serieus over nadenkt om vrijwillig op te stappen.

[/quote]

Bart denkt waarschijnlijk dat hij een echte gentleman is als hij dat doet. Hij offert zich dan op voor "zijn" Sabine. Wat zal die jongen zich voor z'n kop slaan als hij achteraf de beelden ziet die wij gezien hebben!

Ik hou het er op dat Sabine er uit gaat. Ze heeft het voor mij definitief verpest met haar gedrein over "ik heb er recht op om te weten wie op mij gestemd heeft". Ze zal achteraf wel hard roepen dat het doorgestojken kaart is dat Kain, Maurice én bianca alledrie op haar en Bart stemden.

Dom wijf

pi_202618
quote:
op 10-18-1999 om 07:33 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
En toch heb ik ook de vreemde indruk dat Willem wel eens zou kunnen winnen.... Waarom weet ik niet, maar dat idee heb ik maar steeds....

Willem maakt zeker een hele grote kans! Eerst werd hij wel genomineerd en u helemaal niet..Kijk OOK willem is zichzelf geworden en Ruud kan nu allen nog maar fout doen.

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_202619
..... Kain ....

was dat een verschrijving of een verwijzing naar de bijbel?

Bart vrijwillig opstappen? Zou dat voor of ná donderdag zijn? Zoals ik al eerder zei zie ik hem ervoor aan om Bien te volgen als ze er uit moet (Sabien: "dan gaan we toch gewoon allebei"). Eenmaal op straat wacht hem dan wel een hele bittere pil: de waarheid over Sabine en haar opvattingen over de liefde.

weg 250.000

Maar ik zie hem er ook nog wel voor aan om ridderlijk op te stappen vóór donderdag. Bientje zal hem vast niet tegen houden. Zij kan dan namelijk lekker blijven zitten.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 18 oktober 1999 @ 21:15:00 #29
593 sjak
Juffie Bloem
pi_202620
Is dat zo Hunter?

Dan zou hij vandaag of morgen moeten weggaan, anders tellen volgens mij gewoon de stemmen. En zie de stemming hier in het forum die pakt niet lekker uit voor Sabine.

Oproep voor meelezende V. medewerkers. Laat Bart snel de beelden van Sabine zien voor het te laat is.

Lekker douchen!
pi_202621
[/quote]

Maar ik zie hem er ook nog wel voor aan om ridderlijk op te stappen vóór donderdag. Bientje zal hem vast niet tegen houden. Zij kan dan namelijk lekker blijven zitten.

[/quote]

Weet niet of dat kan volgens de regels.
Het publiek bepaald namelijk wie er van de genomineerde weg moet dus als er een opstapt is dat eigen keus en als het publiek de ander kiest dan gaat die dus ook.
Komt er daar weer iemand anders voor of gaat dit nu niet meer op als er iemand vrijwillig opstapt ?

See you when i see you

Ruud

maandag 18 oktober 1999 @ 21:20:00 #31
593 sjak
Juffie Bloem
pi_202622
Er komt in ieder geval niemand meer bij. Dat was alleen het geval in de eerste twee weken.

Maar ja, je weet het nooit met Veronica.
Zij kunnen de regels niet breken, zij maken ze. (Sorry voor het jatwerk)

Lekker douchen!
pi_202623
Ik hoop dat Bientje haar koffers mag pakken. Ik verheug me namelijk al op de komende kwotenswaardige kreet van Ruud:

Sabiééntje, la-je niet suf krikkuh!!!

pi_202624
Van de officiele site:Bart en Sabine overwegen vroegtijdig vertrek
© Big Brother 18/10/1999 21:05

Sabine en Bart vertellen elkaar dat zij er over denken om het huis uit te gaan. Beide bewoners hebben het de hele dag al moeilijk. Vooral Sabine kan haar nominatie niet verkroppen: “Ik ben er echt over na aan het denken om er niet mee verder te gaan.

Het idee alleen al dat iedereen tegen mij is. Het is geen ideale situatie om hier tussen te zitten. Als bijna niemand je meer wil, dan zoeken ze het ook maar lekker uit met zijn allen.”
Ook Bart denkt er zo over: “Als ik niet hoef te vertrekken vraag ik een gesprek met de psycholoog aan. Als hij mij geen bevredigend antwoord kan geven, ben ik weg.”

Sabine: “Ik zat op de bank en dan ontdek ik bij mezelf dat de gesprekken me a la minute niets meer interesseren. Ik heb geen zin meer om moeite te doen om op te letten waar ze het over hebben.”

Bart: “Op dit moment gaat het er alleen maar om dat we door bijna het hele huis zijn genomineerd.”

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Admin maandag 18 oktober 1999 @ 21:48:00 #34
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_202625
vind je dat leuk!?!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_202626
Wie zeg je? Bart?
Niemand is perfect. Wees niemand!

pi_202627
Jeroen vliegt eruit
  maandag 18 oktober 1999 @ 21:53:00 #37
242 Pinball
Electric Monk
pi_202628
Zo jeroen..

genoeg aandacht gekregen om het tekort in de afgelopen 12 lentes te compenseren?

Heb je trouwens al gelezen wie er genomineerd zijn?

Kan je al lezen?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_202629
Danny, gooi die vent er alsjeblieft UIT?!?
pi_202630
Laten we (bla bla ...) schurft aan Ruud! Hoe ken dat nou?

Ondanks dat wij ons soms wel aan Ruud ergeren, is dat duidelijk niet het geval in het BB-huis.
En zonder nominatie .....
kunnen wij ook niet op hem stemmen.

Vind je dat normaal ofzo?
pi_202631
Wat zullen ze het moeilijk hebben die twee, maar echt niet voor elkaar. (Schijn bedriegt, je ziet wat er niet is). Ze zitten te wikken en te wegen wat nu de beste positie is. Hoe het vege lijf te redden. Ze moeten tussen twee kwade kiezen. Als Sabine weggaat, verwacht ik toch dat Bart besluit te blijven. Hij was onverbloemd: voor het grote geld. Zou Sabien hem zo in haar strik gevangen hebben?
Volgens mij kwam de nominatie van sabien echt als een bliksemschicht bij heldere lucht. Voor haar zal de beslissing heel zwaar gaan vallen, als Bart straks er uit moet (wat ik niet verwacht). In huis heeft zij haar positie verspeelt, maar naar de buitenwereld wil ze haar gezicht niet verliezen. Ze heeft zo haar trots. Als zij solidair is met Bart moet zij daarvoor wel een hoge prijs betalen.
Niemand is perfect. Wees niemand!

pi_202632
Zit die sabien sicht kwaad te maken dat een kliekje Bart & haar heeft weggestemd, terwijl zij samen met haar volgers (Bart & Mona) bijna allemaal op Karin & bianca hebben gestemd...

Verder moet er snel een compilatie van alle topics over Sabien worden gemaakt zodat ze die donderdag in alle rust kan gaan lezen als ze weer in Tilburg is...Daar een camera bij, dan heb je pas leuke televisie...

- WatHadJeDan
pi_202633
Tja, de waarheid komt hard aan als blijkt dat je hele leven een grote leugen is.

"Hoor ik dan niet bij de populairen??!! Dat ben ik altijd al geweest!" NOT!

pi_202634
Het gaat er steeds meer op lijken dat de genomineerden eieren voor hun geld kiezen en pleite gaan!

Veronica....what's next??

|{ing Ð

pi_202635
Ik ben een newbie hier maar die Sabine moet eens volwassen worden, dat is het hele euvel, het kind kan niet tegen kritiek en ze wist waar ze aan begon, om dan nu te zeggen ik praat niet meer met medebewoners is dan ook een kinderlijk gedrag.

Weg met dat kind!!!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_202636
Om nog even terug te komen op het effect van deze nominaties op de kijkcijfers: wij denken dat Hummie zich de haren uit het hoofd zit te rukken.

Big Brother is een programma met meerdere "lagen", waarnaar je dus op meerdere niveaus kunt kijken. De laag waar VOO zich op concentreert is de soap-laag: GTST maar dan met echte mensen. Voor die laag zijn Sabine en Bart gecast als de Katja Schuurman & de Arnie (??) van BB - ze zijn gekozen om hun respectievelijke "Babe"- en "Hunk"-gehalte (zoals besproken in een andere topic). Daar waar soap-schrijvers hun toevlucht zoeken tot dramatische ontwikkelingen als geheugenverlies en ontvoeringen, had BB genoeg aan het natuurlijke gedrag van Sabine & Bart. Een gouden duo, kortom. Dat zij nu door de andere bewoners uit elkaar worden getrokken, stond ongetwijfeld niet in Hummie's draaiboek. Paniek!

Intussen is deze nominatie-ronde voor de "serieuze" en kritische BB-kijkers alleen maar goed nieuws - en bovendien komt het voor hen niet uit de lucht gevallen. Maar BB richt zich niet op de serieuze kijkers, en laten we wel wezen: de échte Veronica-jongere zoals omschreven in het Grote Veronica Boek (blond, jong & lekker) werd vertegenwoordigd door Bart & Sabine. Zonder hen zit het programma opgescheept met een groepje oudere jongeren (Ruud, Mona, Karin, Willem) en twee weliswaar jeugdige maar niet bijster Veronica-minded types (Bianca & Maurice), die
elkaar weliswaar erg aardig schijnen te vinden, maar levert dat spannende televisie op?
Vermoedelijk had Hummie erop gegokt dat de groep de meest "afwijkende" persoonlijkheid eruit zou pleuren (Bianca), of desnoods de meest kleurloze (Maurice), maar zo werkt het dus niet in een groep - weten we nu. Want de bewoners zitten zich niet thuis voor de buis te verlekkeren, die moeten het 100 dagen zien uit te zingen met een volstrekt onaangepaste en arrogante Sabine, en met een dolverliefde en dus ontoerekeningsvatbare Bart.
Hoe dan ook scoort Sabine het hoogst op de Veronica-ladder: blond, lekker & oliedom. Zij zal wel mogen blijven, ongeacht de mening van het publiek. En die arme Bart kan zijn scheerspulletjes gaan inpakken. De vraag of Sabine wel wíl blijven ("Hullie vinden me niet meer ááááááárdig..!") is daarmee nog niet beantwoord. We zullen zien.

Een schizofreen is nooit alleen
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 10:42:00 #46
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_202637
Strakke analyse, Two Sisters!
pi_202638
We hebben het er steeds over dat Sabine en/of Bart elkaar vijwillig zullen volgen bij vertrek uit het Big brother huis. Maar mag dat zo maar van veronica? Kan Veronica niet gewoon zeggen:"Sorry, we vinden niet dat je een gegronde reden hebt om weg te willen, je moet blijven." en zo Bart/Sabine tegen haar/zijn wil in in het huis houden. Wat op zich weer goed zou zijn voor irritaties en conflicten...

- WatHadJeDan
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 11:22:00 #48
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_202639
Nee, ik denk niet dat V. mensen verbiedt om vrijwillig op te stappen. Ik ga er vanuit dat ze dan serieus gedonder krijgen met de psycholoog én met de rechter, want je kan niet iemand onvrijwillig 'gevangen' houden.

Kan nog leuk worden, en goed voor de kijkcijfers, als ze alletwee opstappen!!

pi_202640
Ik zou het wel een strakke actie vinden als ze er allebei nu uit zouden stappen.

Wat doet veronica dan..? in ieder geval een hoop inkomsten mislopen en alle spanning voor de komende week weg

WAR IS PEACE
FREEDOM IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 12:04:00 #50
778 The Joker
The man who hates Bartman!
pi_202641
Mij lijkt het toch ook wel leuk als Bart en Sabine het huis verlaten. Wat zal er dan gebeuren? Het volgende! Sabine en Bart zullen na hun vertrek bij Rolf en Dufne in de studio komen. Als VOO het slim aanpakt laten ze eerst Bart vertellen, waarom hij met Sabine is meegegaan! Hij vertelt dan waarschijnlijk, dat hij verliefd op d'r is en dat hij denkt dat er een complot is geweest om hun twee weg te werken! Vervolgens laat VOO de beelden zien dat Sabine zegt dat ze hem niet moet en dat ze hem een broekie vindt enz.. Kijken wat ze dan zeggen ?!

Leuke tv

WHHOOOAAAHAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')