Het liefdesstel verwijnt...en alleen de liefde tussen een jonkie (lees: Maurice) en een ouwe doos (lees: Karin) blijft over.
In de wandelgangen wordt al beweerd dat na deze nominatieronde de kijkcijfers drastisch zullen dalen...we zullen zien...
Ik denk dat hier wel wat in zit!
Wat is de volgende stap van Veronica?
[Dit bericht is gewijzigd door King Ð (Datum 18 Oktober 1999).]
Verder nog even Mona meenemen. Die is nieuw in de groep en heeft als maatje Sabien (en in mindere mate Ruud).
Ook voor haar zal het moeilijk zijn om zich weer opnieuw in de groep te positioneren.
Kortom: VOO heeft de draaiboeken al klaar liggen om het 'leed' van Bart (en in mindere mate Mona) te filmen.
-----------------
Don't believe everything you see
- But I didn't see anything!
[Dit bericht is gewijzigd door Snuffel (Datum 18 Oktober 1999).]
Daar heeft Veronica toch zelf zeker alle hand in!? Of ze nou genomineerd zijn of niet, ZIJ bepalen wat ze wel en niet aan informatie verstrekken, dus als zijn Bart of Sabine willen houden dan houden ze die. Bart blijft dus, inderdaad, geirriteerd en met liefdesverdriet over....
Grtz,
MiRR0RMaN.
Eet vandaag salami op zn brood.... lekker hoor!
Lukas
Voor de kijkcijfers lijkt het mij trouwens wel leuk als Bart te horen krijgt hoe Bianca nou over hem dacht en hoe ze hem misbruikte. Ik ben al benieuwd naar zijn reactie
Sabine gaat weg. Bart is er eigenlijk helemaal niet zo verdrietig om en stort zich op Willem.
Willem die het na de echtscheiding wel gehad heeft met vrouwen is hier erg blij mee en samen zijn ze veel te vinden in de keuken.
Mona gaat huilen als ze hoort dat het Sabine is die weggestemd is door de kijkers (Tranen van vreugde?). Zodra Sabine de deur uit is verteld ze tegen Bart dat Sabine helemaal niet verliefd op hem was en dat het voor de time being was. Dit wakkert de actie zoals beschreven hierboven alleen maar aan.
Ruud gaat zich schuldig voelen omdat hij ook op Sabine gestemd heeft. Ze was een heel klein beetje mijn maatje. Hij kan het niet aan en begeleidt haar, spelend op zijn gitaar, naar de deur. Bij de deur aangekomen bartst hij in een onbedaarlijk snikken uit, "je deed me zo aan Bibi denken", is het enige wat hij nog uit kan brengen.
De emoties worden hem teveel, hij rent naar zijn slaapkamer en pakt zijn koffer in. Gelijk met Sabine arriveert hij de studio, alwaar hij Rolf zal bewerken met de gitaar, Dufne over zijn schouders gooit en gillend als een oermens de studio uit rent.
Hoezo, slecht voor de kijkcijfers de nominatie van Sabine en Bart?????
We zullen zien......en blijf fantaseren !!!
quote:
op 10-18-1999 om 05:18 PM schreef sam het volgende:
Waarom maken wij ons allemaal zo druk om de kijcijfers? Wat maakt ons het uit? Da's toch voor Veronica om moeilijk over te doen? Ik wil weten wie jullie niet meer kunnen zien! (Ruud, Ruud, Ruud!)
Als Sabine pleite moet dan kan ze dit niet verkroppen en gaat een nylon koordje kopen bij de ijzerwarenhandel in Tilburg. Vervolgens zoekt ze de hoogste boom uit.
De volgende dag grote krantenkoppen die vermelden dat een ex-BB bewoonster ene
S te Tilburg Zelfmoord heeft gepleegt.
Dit trekt dus een extra aantal mensen naar de
BB uitzendingen en zal op dit forum weer
heftig gediscuseerd worden of Bientje nu wel of nu niet weg had gemoeten enzo...
DUS: BIEN PLEURT MAAR LEKKER OP NAAR HUIS!
quote:
op 10-18-1999 om 05:46 PM schreef MrMurphy het volgende:
(bla bla...) Of Sabine ermee confronteren, als ze eruit moet.
Makkelijke TV, dat wel.
en andere uitspraken van vader Willem
(sabine zojuist op de streams : Maar Willem, daar had ik het juist niet van verwacht!)
quote:
op 10-18-1999 om 05:55 PM schreef sam het volgende:
Laten we (bla bla ...) schurft aan Ruud! Hoe ken dat nou?
quote:
op 10-18-1999 om 04:05 PM schreef King Ð het volgende:
Veronica ziet de bui al hangen.....
Bart zal wel door het publiek weggestemd worden en Sabine voelt zich niet geroepen om met de mensen die haar wegstemden in een huis te bivakeren.Het liefdesstel verwijnt...en alleen de liefde tussen een jonkie en een ouwe doos (lees: Karin) blijft over.
In de wandelgangen wordt al beweerd dat na deze nominatieronde de kijkcijfers drastisch zullen dalen...we zullen zien...
Kijkcijfers dalen? Dacht het niet. Eindelijk afgelopen met dat 100% voorspelbare geneuzel van die twee. Boring! Driewerf BORING.
Het liefst Sabbelien eruit, wat een
Het spel wordt helaas niet meer bepaald door VOO maar door de groep zelf. Je past in het collectief of niet. Onopvallend groepsgedrag (Maurice) wordt zelfs beloond. De groep, onder aanvoering van Ruud en Willem, bepaalt wat er gebeurd en wie er weg moet. Het soap gehalte zal flink afnemen, de deelnemers willen niet meer buiten de groep vallen door afwijkend gedrag (Bart en Sabine). Zeker nu uitvoerig met de bewoners onderling is besproken wie wie heeft genomineerd en waarom! De beoordelingscriteria zijn dus duidelijk en dus voorspelbaar geworden. De bewoners zullen hierop anticiperen en wel twee keer nadenken voordat ze wat uitspoken.
Waarschijnlijk wordt het een saaie, harmonieuze boel met af en toe wat spanning, waarbij elke bewoner zijn rol binnen de groep vervult.
Tenzij de groepsleider, Ruud, zijn gevoelens niet meer onder controle heeft en Mona een flink te.......... Hierna zal de groep ontploffen en zijn we precies waar we willen zijn..
quote:
op 10-18-1999 om 05:46 PM schreef MrMurphy het volgende:
Sjak: LOL!!
Ik zou het trouwens typisch V. vinden om Bart met de beelden van Sabine te confronteren waarin ze zegt dat-ie een broekkie is, en dat alles maar voor the time being is..
quote:
Bart zal wel door het publiek weggestemd worden en Sabine voelt zich niet geroepen om met de mensen die haar wegstemden in een huis te bivakeren.Het liefdesstel verwijnt...en alleen de liefde tussen een jonkie en een ouwe doos (lees: Karin) blijft over.
HALLLOOOOOOOOO het schijnt dat we toch echt allemaal die MONADOOS vergeten. Sabine heeft het echt wel verpest maar het is die verdraaide (ogen) MONA die get grote storende element is. Ze zat net ff klef te zijn bij die ZWEI . en nu op dit moment is sabine zelfs bart aan het voorbereiden op haar niet te veel zin hebben in hem. weer heeft ze het lef niet om het eerlijk te vertellen dat ze niets met hem wil behalve wat gefriemel.......bah MAAR MONA moet ook weg. stream 1 maar hou wel een bakje paraat.
(of zouden ze stiekum een paar extra's in het huis verstopt hebben die uit uit de een of andere kast komen ?)
quote:
HALLLOOOOOOOOO het schijnt dat we toch echt allemaal die MONADOOS vergeten. Sabine heeft het echt wel verpest maar het is die verdraaide (ogen) MONA die get grote storende element is. Ze zat net ff klef te zijn bij die ZWEI . en nu op dit moment is sabine zelfs bart aan het voorbereiden op haar niet te veel zin hebben in hem. weer heeft ze het lef niet om het eerlijk te vertellen dat ze niets met hem wil behalve wat gefriemel.......bah MAAR MONA moet ook weg. stream 1 maar hou wel een bakje paraat.
quote:
op 10-18-1999 om 07:53 PM schreef misterDre het volgende:
[/quote]
Bart denkt waarschijnlijk dat hij een echte gentleman is als hij dat doet. Hij offert zich dan op voor "zijn" Sabine. Wat zal die jongen zich voor z'n kop slaan als hij achteraf de beelden ziet die wij gezien hebben!
Ik hou het er op dat Sabine er uit gaat. Ze heeft het voor mij definitief verpest met haar gedrein over "ik heb er recht op om te weten wie op mij gestemd heeft". Ze zal achteraf wel hard roepen dat het doorgestojken kaart is dat Kain, Maurice én bianca alledrie op haar en Bart stemden.
Dom wijf
quote:
op 10-18-1999 om 07:33 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
En toch heb ik ook de vreemde indruk dat Willem wel eens zou kunnen winnen.... Waarom weet ik niet, maar dat idee heb ik maar steeds....
Willem maakt zeker een hele grote kans! Eerst werd hij wel genomineerd en u helemaal niet..Kijk OOK willem is zichzelf geworden en Ruud kan nu allen nog maar fout doen.
was dat een verschrijving of een verwijzing naar de bijbel?
Bart vrijwillig opstappen? Zou dat voor of ná donderdag zijn? Zoals ik al eerder zei zie ik hem ervoor aan om Bien te volgen als ze er uit moet (Sabien: "dan gaan we toch gewoon allebei"). Eenmaal op straat wacht hem dan wel een hele bittere pil: de waarheid over Sabine en haar opvattingen over de liefde.
weg 250.000
Maar ik zie hem er ook nog wel voor aan om ridderlijk op te stappen vóór donderdag. Bientje zal hem vast niet tegen houden. Zij kan dan namelijk lekker blijven zitten.
Dan zou hij vandaag of morgen moeten weggaan, anders tellen volgens mij gewoon de stemmen. En zie de stemming hier in het forum die pakt niet lekker uit voor Sabine.
Oproep voor meelezende V. medewerkers. Laat Bart snel de beelden van Sabine zien voor het te laat is.
Maar ik zie hem er ook nog wel voor aan om ridderlijk op te stappen vóór donderdag. Bientje zal hem vast niet tegen houden. Zij kan dan namelijk lekker blijven zitten.
[/quote]
Weet niet of dat kan volgens de regels.
Het publiek bepaald namelijk wie er van de genomineerde weg moet dus als er een opstapt is dat eigen keus en als het publiek de ander kiest dan gaat die dus ook.
Komt er daar weer iemand anders voor of gaat dit nu niet meer op als er iemand vrijwillig opstapt ?
Ruud
Maar ja, je weet het nooit met Veronica.
Zij kunnen de regels niet breken, zij maken ze. (Sorry voor het jatwerk)
Sabiééntje, la-je niet suf krikkuh!!!
Sabine en Bart vertellen elkaar dat zij er over denken om het huis uit te gaan. Beide bewoners hebben het de hele dag al moeilijk. Vooral Sabine kan haar nominatie niet verkroppen: “Ik ben er echt over na aan het denken om er niet mee verder te gaan.
Het idee alleen al dat iedereen tegen mij is. Het is geen ideale situatie om hier tussen te zitten. Als bijna niemand je meer wil, dan zoeken ze het ook maar lekker uit met zijn allen.”
Ook Bart denkt er zo over: “Als ik niet hoef te vertrekken vraag ik een gesprek met de psycholoog aan. Als hij mij geen bevredigend antwoord kan geven, ben ik weg.”
Sabine: “Ik zat op de bank en dan ontdek ik bij mezelf dat de gesprekken me a la minute niets meer interesseren. Ik heb geen zin meer om moeite te doen om op te letten waar ze het over hebben.”
Bart: “Op dit moment gaat het er alleen maar om dat we door bijna het hele huis zijn genomineerd.”
genoeg aandacht gekregen om het tekort in de afgelopen 12 lentes te compenseren?
Heb je trouwens al gelezen wie er genomineerd zijn?
Kan je al lezen?
Ondanks dat wij ons soms wel aan Ruud ergeren, is dat duidelijk niet het geval in het BB-huis.
En zonder nominatie .....
kunnen wij ook niet op hem stemmen.
Verder moet er snel een compilatie van alle topics over Sabien worden gemaakt zodat ze die donderdag in alle rust kan gaan lezen als ze weer in Tilburg is...Daar een camera bij, dan heb je pas leuke televisie...
"Hoor ik dan niet bij de populairen??!! Dat ben ik altijd al geweest!" NOT!
Veronica....what's next??
|{ing Ð
Weg met dat kind!!!
Big Brother is een programma met meerdere "lagen", waarnaar je dus op meerdere niveaus kunt kijken. De laag waar VOO zich op concentreert is de soap-laag: GTST maar dan met echte mensen. Voor die laag zijn Sabine en Bart gecast als de Katja Schuurman & de Arnie (??) van BB - ze zijn gekozen om hun respectievelijke "Babe"- en "Hunk"-gehalte (zoals besproken in een andere topic). Daar waar soap-schrijvers hun toevlucht zoeken tot dramatische ontwikkelingen als geheugenverlies en ontvoeringen, had BB genoeg aan het natuurlijke gedrag van Sabine & Bart. Een gouden duo, kortom. Dat zij nu door de andere bewoners uit elkaar worden getrokken, stond ongetwijfeld niet in Hummie's draaiboek. Paniek!
Intussen is deze nominatie-ronde voor de "serieuze" en kritische BB-kijkers alleen maar goed nieuws - en bovendien komt het voor hen niet uit de lucht gevallen. Maar BB richt zich niet op de serieuze kijkers, en laten we wel wezen: de échte Veronica-jongere zoals omschreven in het Grote Veronica Boek (blond, jong & lekker) werd vertegenwoordigd door Bart & Sabine. Zonder hen zit het programma opgescheept met een groepje oudere jongeren (Ruud, Mona, Karin, Willem) en twee weliswaar jeugdige maar niet bijster Veronica-minded types (Bianca & Maurice), die
elkaar weliswaar erg aardig schijnen te vinden, maar levert dat spannende televisie op?
Vermoedelijk had Hummie erop gegokt dat de groep de meest "afwijkende" persoonlijkheid eruit zou pleuren (Bianca), of desnoods de meest kleurloze (Maurice), maar zo werkt het dus niet in een groep - weten we nu. Want de bewoners zitten zich niet thuis voor de buis te verlekkeren, die moeten het 100 dagen zien uit te zingen met een volstrekt onaangepaste en arrogante Sabine, en met een dolverliefde en dus ontoerekeningsvatbare Bart.
Hoe dan ook scoort Sabine het hoogst op de Veronica-ladder: blond, lekker & oliedom. Zij zal wel mogen blijven, ongeacht de mening van het publiek. En die arme Bart kan zijn scheerspulletjes gaan inpakken. De vraag of Sabine wel wíl blijven ("Hullie vinden me niet meer ááááááárdig..!") is daarmee nog niet beantwoord. We zullen zien.
Kan nog leuk worden, en goed voor de kijkcijfers, als ze alletwee opstappen!!
Wat doet veronica dan..? in ieder geval een hoop inkomsten mislopen en alle spanning voor de komende week weg
Leuke tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |