Hoogstwaarschijnlijk een Lead?quote:Op zondag 2 september 2007 10:47 schreef Jorikjet het volgende:
zag gisteren een band, en die gitarist had een vette gitaar, een vage fender... geen idee hoe die heet, zag er beetje uit als een strat, maar had een andere slagplaat, ongeveer als een fender TC.. maar was toch anders!
Coole Jazzmaster hoor, iemand op gitaarnet.nl heeft er een gekocht!quote:Op zondag 2 september 2007 10:49 schreef Jorikjet het volgende:
http://cachepe.samedaymus(...)2ba916ebe11866f1.jpg
VET, dinosaur jr!!!
(soms verlang ik weer terug naar de looks van me jaguar...)
Zegt me niks...quote:Op zondag 2 september 2007 10:54 schreef Jorikjet het volgende:
nee geen lead... lijkt dan veel op een fender TC zoals ik poste, maar dan met een strat nek, en geen thinline etc
Met polsdoorsnijsessie, overal bloed enzo?quote:
Emo's zijn veel te depressief om te spelen...quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 11:21 schreef punkjunk het volgende:
Komt net de buurvrouw of ik me raam dicht wil doen of ene koptelefoon wil kopen want ze hoord al 2 jaar het zelfde. Auch, trap in de mentale ballen haha.
http://www.loi.nl/Hobbyenvrijetijd/Muziek/PRD_000185quote:Op zondag 2 september 2007 11:21 schreef punkjunk het volgende:
Komt net de buurvrouw of ik me raam dicht wil doen of ene koptelefoon wil kopen want ze hoord al 2 jaar het zelfde. Auch, trap in de mentale ballen haha.
quote:Op zondag 2 september 2007 11:21 schreef punkjunk het volgende:
na 2 jaar pas klagenquote:Op zondag 2 september 2007 11:21 schreef punkjunk het volgende:
Je heerscht gewoon te hard voor je Realtek devicequote:Op zondag 2 september 2007 20:07 schreef imported_sphinx het volgende:
Mijn pc doet stom
hij sloopt het geluid telkens als ik dingen wil opnemen.. kutzooi![]()
1. Je heerscht gewoon te hard : Ja, uiteraard.quote:Op zondag 2 september 2007 21:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je heerscht gewoon te hard voor je Realtek device
Hebben ze al nieuwe zanger?quote:Op zondag 2 september 2007 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja ik weet alweer waarom ik weer naar rammstein toe wil
[afbeelding]
De fenders in die stijl vind ik ook erg mooi, misschien zou ik die wel liever hebben dan de standaard-stratocaster.quote:Op zondag 2 september 2007 10:49 schreef Jorikjet het volgende:
http://cachepe.samedaymus(...)2ba916ebe11866f1.jpg
VET, dinosaur jr!!!
(soms verlang ik weer terug naar de looks van me jaguar...)
Je wil een paarse gitaar?quote:Op zondag 2 september 2007 23:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De fenders in die stijl vind ik ook erg mooi, misschien zou ik die wel liever hebben dan de standaard-stratocaster.
is dat niet ongeloofelijk slecht voor zo`n ding?quote:Op zondag 2 september 2007 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja ik weet alweer waarom ik weer naar rammstein toe wil
[afbeelding]
Een dieppaarse Jaguar zou ik best willen hebben. De vraag is of ik de glitters ook wil.quote:
Ach geld zatquote:Op zondag 2 september 2007 23:58 schreef Under_Score het volgende:
[..]
is dat niet ongeloofelijk slecht voor zo`n ding?
Dan kleurt hij juist mooi!quote:Op maandag 3 september 2007 00:09 schreef Zyggie het volgende:
Die kleur is best mooi. Tenzij je een foute metalband hebt waar iedereen zwarte kleren aanheeft.![]()
*kuch* en een politie pet op hebt...quote:Op maandag 3 september 2007 00:09 schreef Zyggie het volgende:
Die kleur is best mooi. Tenzij je een foute metalband hebt waar iedereen zwarte kleren aanheeft.![]()
Als je nog een klein loos versterkertje hebt kan je het als set verkopenquote:Op maandag 3 september 2007 01:06 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
*kuch* en een politie pet op hebt...![]()
bah, was ik van plan m'n ibanez gsa60 te koop te zetten zie ik dat ie nieuw voor 210 euro verkrijgbaar is.
Had er nieuw iets meer dan 300 voor betaald (mja is al een tijdje terug). Dus wat zou realistisch zijn? 180 euro ofzo ?![]()
http://ibanez.com/eg/guitar.aspx?m=GSA60&s=p&u=197# <- kheb de zwarte![]()
Not true? Ik weet het niet....quote:Op zondag 2 september 2007 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat fake nieuws dat till weg zou gaan ?
Mooie gitaar, alleen de inlay op het fretboard is mij iets teveel van het goede... als je op het podium staat, verwacht met een salvo á la Petrucci of Vai... bij mij wordt dat dan een anti-climaxquote:Op maandag 3 september 2007 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
paarse gitaar iemand ?
[afbeelding]!!!
Tsja als je het een beetje goed wilt... daar kan je bij die gasten wel zeker van zijn...quote:Op maandag 3 september 2007 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
Vox Humana had ik gevonden ja. Hm, volgens mij best dure grap..
Onze bassist doet heel veel met het bouwen van pedalen, onderhoud van gitaren etc. Af en toe komt ie nog wel eens naar zijn thuisplaats Vlaardingen... ik kan het wel even vragen als je wilt?quote:Op maandag 3 september 2007 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
Weet iemand nog een customizer/onderhoudsdude in omgeving R'dam? Ik wil kijken wat het kost om de electronica van mijn bas volledig te laten vervangen. Crappy draadjes enzo..
quote:Op maandag 3 september 2007 13:39 schreef Neidropje het volgende:
hahahahahhaahahhaa
http://nl.youtube.com/watch?v=XisyfKbMLJY
Ik wil nieuwe elementen kopen (basslines) (daarvan weet ik de prijs wel) en dan die in laten bouwen en direct bedrading en potmeters laten vervangen. Wat denk je?quote:Op maandag 3 september 2007 13:25 schreef Deansensitized het volgende:
Alleen de draden en potmeters enzo?
Dan denk ik inclusief arbeidsloon en onderdelen dat je voor 50-75 euro wel klaar moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |