FF over jullie persoonlijke bandsites... welke host gebruiken jullie? Wij moeten er denk ik ook eens naar gaan zoeken.quote:
http://www.pcextreme.nl/quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
FF over jullie persoonlijke bandsites... welke host gebruiken jullie? Wij moeten er denk ik ook eens naar gaan zoeken.![]()
http://www.flaxe.euquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
FF over jullie persoonlijke bandsites... welke host gebruiken jullie? Wij moeten er denk ik ook eens naar gaan zoeken.![]()
Je moet niet gaan springenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Even zootje foto's van gisteravond neerpleuren [hope you don't mind]![]()
Ik ben diegene met de zwarte V en die dikke kop [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Naaaiisquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo nu heb ik tenminste een goeie reden om te spammen
Nieuwe bandfoto's en livefoto's zijn geupload op de myspace bij pictures
klikklikkliknlinkkliklinkenz
Je hebt toch je eigen gitaar wel nodig dus kopen moet je sowieso wel doen maar als ik dit zo zie zou ik voor een blauwe gaan!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:26 schreef Thealexfiles het volgende:
Even een vraag voor alle Fok gitaarexperts![]()
Ik heb donderdag m'n eerste gitaarles, maar ik heb te horen gekregen dat ik toch geen gitaar kan lenen van de organisatie waar ik les krijg. Oftewel: ik moet er een kopen. Nu ben ik zelf een totale n00ben weet niet erg veel van merken, maar gelukkig jullie wel. Ik zoek dus een goede beginnersgitaar voor een redelijke prijs. Ik zat zelf al even te kijken naar Squier (submerk van Fender of iets?) en dat leek me wel aardig. Iemand tips?
Alvast bedankt!
mijn dean is cooler :pquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Even zootje foto's van gisteravond neerpleuren [hope you don't mind]![]()
Ik ben diegene met de zwarte V en die dikke kop [afbeelding]
als feedback in ehv eens iets op voorraad zou hebben, had ik hem zelf kunnen testen en eventueel mee kunnen nemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je me het geld geeft koop ik hem test ik hem en schrijf ik wel een review voor je![]()
Oke het is in ieder geval electrisch dus er moet ook nog een versterker bij. Ik wil gewone rock/indie gaan spelen, dus geen metalgitaar enzulksquote:Je hebt toch je eigen gitaar wel nodig dus kopen moet je sowieso wel doen maar als ik dit zo zie zou ik voor een blauwe gaan!
Nee maar ff serieus zet ff op een rijtje
-electrisch/akkoesitsch
-prijsklasse
-versterker heb je ook nodig (als het electrisch is dan)
-wat voor muziekstijl wil je gaan spelen
dan kunnen we teninste iets aanbevelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |