kan je de myspace link nog eens posten?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mjah,... zodra de Deftones onze Level in every cloud gaan horen wel
Het klinkt idd net als Knife Prty
Maar goed... je kunt nooit alle nummers kennen natuurlijk
[..]
Hey cool! Drenthe Groningen!![]()
Hey thanks nu weet ik eindelijk op wat voor gitaren VADER speeltquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:50 schreef Witchfynder het volgende:
In plaats dat je dat nou eerst vraagt..
http://www.ranguitars.com/
Ze maken oa custom gitaren voor de jongens van Annihilator.
Zie hier bijv het hilarische filmpje waarin Jeff "God" Waters vertelt over zijn 2 custom models:
http://www.ranguitars.com/movie/320x240.wmv
Jij hebt een VX toch? welk type heeft die zingert van je band?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Even zootje foto's van gisteravond neerpleuren [hope you don't mind]![]()
Ik ben diegene met de zwarte V en die dikke kop [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De pickups zijn doorgaands zo toonloos dat men dat mogelijke verschil enkel hoort als men gaat upgraden hoor...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:38 schreef R-Mon het volgende:
Standards zouden betere hardware hebben dan de Affinity's, maar de Affinity's hebben een body van elshout dat betere tonen zou geven dan het agathishout van de Standards. ("zouden" want geen ervaring mee verder). Oftewel probeer ze alletwee als je kan.
De Monsterlijk Lelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:40 schreef SNArky het volgende:
Ziet eruit als een ML...
ML Xquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:17 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Jij hebt een VX toch? welk type heeft die zingert van je band?
Ik ken eerlijk gezegd helemaal geen wireless systemen met merkbare delay. Dan kan je er toch ook meteen niet meer mee spelen lijkt me. Mijn hele goedkope Rexer setje heeft ook geen delay.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dit is wel een leuk regeltje er uit
belangrijk dat er dus geen/zeer weinig delay is
Ik heb nog wel een oude crappy nep strat body liggen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:00 schreef Jorikjet het volgende:
ik zit er over te denken om een crappy electrische gitaar te kopen, en dan zelf een body en slagplaat (crappy hout) te zagen (flying v ofzo) en daar dan de hardware op te zetten. gewoon voor de lol.
iemand hier toevallig nog een crapgitaar over die weg moet?
Heb ook maar mijn sig aan gepastquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:00 schreef ibaneX het volgende:
[..]
kan je de myspace link nog eens posten?
Ja... de Deftones zijn inderdaad goede artiestenquote:
Zit je nou je eigen band naar beneden te halen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja... de Deftones zijn inderdaad goede artiesten
Nee.. maar als je na een jaar of 2 erachterkomt dat je in hetzelfde schema zit te spelen, voel je je toch zo'n kopieernazi...quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zit je nou je eigen band naar beneden te halen?
Wie zingt er bij level in every cloud?
Hammond... Hammond...quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:47 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, dat klinkt echt goed!.
Laundry Man is mijn favoriet.. Rock orgel, yeah!
Seriously, Thanksquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Ah, ik vind die zang echt goed.
Het lijkt er idd wel op, maar de zang en drum is wel anders, dus ik zou het er niet meteen mee vergelijken!
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:53 schreef Witchfynder het volgende:
Ho ho, ik leg de lat hoog. Als je Jon Lord kunt evenaren dan noem ik het Hammond..
(ok, moet je je hammond wel door een Marshall stack sturen, maar ok)..
Wij willen toevallig in een nieuw nummer er ook mee gaan experimenten. Dan denk je: so what? Maar als folk metalband kom je meestal niet verder dan trekzakken, fluiten enzo..
Idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:37 schreef Sloggi het volgende:
[..].
Is zo'n Affinity dan de budget-versie van Squier?
Whahaquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Seriously, Thanks
Over 2,5 week zangles... kijken wat mijn lerares ervan gaat vinden
[..]
[afbeelding]
The Laundryman (de enige echte) achter zijn Hammond![]()
Probeer eens doedelzakken
hele vette foto!quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Seriously, Thanks
Over 2,5 week zangles... kijken wat mijn lerares ervan gaat vinden
[..]
[afbeelding]
The Laundryman (de enige echte) achter zijn Hammond![]()
Probeer eens doedelzakken
Klopt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:25 schreef Deansensitized het volgende:
Doedelzakken heerschen man! [afbeelding]
Ja het moet ook niet te druk worden natuurlijk met al dat optredenquote:
Pro-gitaren ook hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:10 schreef Doodkapje het volgende:
EDIT: Beginnersgitaren etc. blijven terugkerende issues... kunnen we niet in de Wiki (desnoods een linkje in de OP plaatsen) een tutorialtje maken met waar je op moet letten, welke prijsklasses en ervaringen etc.?
*geen plugin geïnstelleerd?quote:Op zondag 2 september 2007 00:24 schreef ibaneX het volgende:
grrr, ik kan geen muziekjes op myspace kijkenflash word totaal geweigerd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |