goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef Jeanetteke het volgende:
Hoe met ik eea aansluiten?
-> DIG.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef Jeanetteke het volgende:
Ik dacht dat jullie heel de dag op de computer zitten? Kan niemand mij helpen?
ik zit op een stoel hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef Jeanetteke het volgende:
Ik dacht dat jullie heel de dag op de computer zitten?
jawelquote:Kan niemand mij helpen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:26 schreef Jeanetteke het volgende:
Het lukt me niet. Het kabel is nu zelfs helemaal om mijn arm gedraaid en ik krijg de knopen er niet meer uit.
nog even prutsen totdat de kabel goed strak om je nek zitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:26 schreef Jeanetteke het volgende:
Het lukt me niet. Het kabel is nu zelfs helemaal om mijn arm gedraaid en ik krijg de knopen er niet meer uit.
Dit meen je toch zekers niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:26 schreef Jeanetteke het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:30 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
nog even prutsen totdat de kabel goed strak om je nek zit![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dit meen je toch zekers niet?
Serieus, je koopt gewoon een modem en denkt te gaan internetten ofzo?
Heb je je laten adviseren in een winkel? Wat voor provider heb je?
Wat heb je nu al thuis? Zodat je dit bericht kan posten/lezen?!
Ik heb nu een draadloze modem. Kan ik internetten met mijn laptop. Maar volgens mijn college had ik deze spulletjes moeten kopen. Snap er alleen niet zo veel vanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
Ik d8 al.. Zal niemand er over beginnen ofzo.. Ze heb wel internet om iets te vragen...
Je gaat toch niet allemaal dingen halen zonder dat je weet wat het is, wat het doet, en hoe je het moet aansluitenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef Jeanetteke het volgende:
[..]
Ik heb nu een draadloze modem. Kan ik internetten met mijn laptop. Maar volgens mijn college had ik deze spulletjes moeten kopen. Snap er alleen niet zo veel van
Viswijfjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:26 schreef Jeanetteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |