Maar het is ook een standaardprocedure om dan een zwangerschapstest te doen, dus het zal allemaal wel loslopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:07 schreef riri het volgende:
ieder vrouw die een spiraaltje draagt en het voelt niet goed en je hebt bloedingen tussendoor die gaat naar de dokter
onverantwoordelijk gedrag van haar uit
Heeft nix HIV dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:08 schreef mazaru het volgende:
Sinds wanneer beschermt een spiraaltje trouwens tegen HIV?
Je hebt gelijk hoor, maar Casanovaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:07 schreef Verida het volgende:
vind het bovendien vrij stom om gelijk te vrijen zonder condoom, geen test gedaan of zo van te voren? nix stond bekend als casanova en nadia vertelde ook dat ze heel wat vriendjes had gehad.
echt een gevalletje eigen schuld lijkt mij
ja maar dit is naadje.............weet je welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:07 schreef riri het volgende:
ieder vrouw die een spiraaltje draagt en het voelt niet goed en je hebt bloedingen tussendoor die gaat naar de dokter
onverantwoordelijk gedrag van haar uit
Hij heeft in ieder geval geen garantie dat die het niet heeft.quote:
Wie is els?quote:
Ik word er ook STRONTZIEK van ! Kom je net thuis, gelijk weerquote:
Misschien zien ze nu eindelijk wat ze in huis gehaald hebben, vandaar de locks.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef tipsch het volgende:
Ik meen me te herinneren dat gesprekken over vermeende zwangerschap van zowel Amanda als Lieke ooit gewoon te zien zijn geweest (geen locks) Wat een AFGANG, KUTREDACTIE![]()
ach van haar moet alles kunnen....een abortusje meer erbij wat maakt het uit zal ze wel denken....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef mootie het volgende:
Zijn Lieke en Huub nou werkelijk de enige die sex MET condoom hebben gehad tot ze getest zijn? Wat een stel koeien die Amanda en Nadia![]()
Dus Nadia kan voor haar tweede abortus gaan...... gesjellug...
Ik ben hier echt klaar meequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien zien ze nu eindelijk wat ze in huis gehaald hebben, vandaar de locks.![]()
Of welke geslachtsziekte dan ook...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:08 schreef mazaru het volgende:
Sinds wanneer beschermt een spiraaltje trouwens tegen HIV?
Klopt met amanda was zelfs de hele test te zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef tipsch het volgende:
Ik meen me te herinneren dat gesprekken over vermeende zwangerschap van zowel Amanda als Lieke ooit gewoon te zien zijn geweest (geen locks) Wat een AFGANG, KUTREDACTIE![]()
Zijn haar borsten nu kleiner geworden???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |