Hij heeft in ieder geval geen garantie dat die het niet heeft.quote:
Wie is els?quote:
Ik word er ook STRONTZIEK van ! Kom je net thuis, gelijk weerquote:
Misschien zien ze nu eindelijk wat ze in huis gehaald hebben, vandaar de locks.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef tipsch het volgende:
Ik meen me te herinneren dat gesprekken over vermeende zwangerschap van zowel Amanda als Lieke ooit gewoon te zien zijn geweest (geen locks) Wat een AFGANG, KUTREDACTIE![]()
ach van haar moet alles kunnen....een abortusje meer erbij wat maakt het uit zal ze wel denken....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef mootie het volgende:
Zijn Lieke en Huub nou werkelijk de enige die sex MET condoom hebben gehad tot ze getest zijn? Wat een stel koeien die Amanda en Nadia![]()
Dus Nadia kan voor haar tweede abortus gaan...... gesjellug...
Ik ben hier echt klaar meequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien zien ze nu eindelijk wat ze in huis gehaald hebben, vandaar de locks.![]()
Of welke geslachtsziekte dan ook...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:08 schreef mazaru het volgende:
Sinds wanneer beschermt een spiraaltje trouwens tegen HIV?
Klopt met amanda was zelfs de hele test te zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef tipsch het volgende:
Ik meen me te herinneren dat gesprekken over vermeende zwangerschap van zowel Amanda als Lieke ooit gewoon te zien zijn geweest (geen locks) Wat een AFGANG, KUTREDACTIE![]()
Zijn haar borsten nu kleiner geworden???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |