Dat zou je sowieso kunnen doen...de rode loper ligt al uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn goede ontwikkelingen. Kreng voelt zich nooit lekker. Kan ik misschien ook weer eens gebruik gaan maken van de streams.
Absoluutquote:
Kantorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:12 schreef Zora01 het volgende:
ehmm.. weet iemand waar Lieke is?
Bij de buren hoor ik netquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:12 schreef Zora01 het volgende:
ehmm.. weet iemand waar Lieke is?
Hé morgen 100%quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:15 schreef wie.. het volgende:
Nou toe maar Dennis laat ons een voorproefje zien van je terror voor vanavond .
Got ya !!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik durf mijn brommert niet zomaar in Amsterdam ergens neer te zetten.
Hij is net 3 weken oud !
Heb je gewonnen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Got ya !!
"Er zijn parkeerplaatsen gereserveerd in parkeergarage P1, direct voor Mercurius tegenover Amsterdam CS"
serieus:
Ik heb dus nog steeds 2 kaarten.
Misschien wil iemand alleen met nog een andere Fokkert?
Stuur dan ook een PM
Schenk ze aan Brian en Dennix, hebben Huub en Lieke ook eens een leuk avondjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:20 schreef avonne het volgende:
[..]
ja dus...
ik win alleen dingen die ik weer kwijt wil
Ik ga alleen als er een dame van Fok! mee gaat...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Got ya !!
"Er zijn parkeerplaatsen gereserveerd in parkeergarage P1, direct voor Mercurius tegenover Amsterdam CS"
serieus:
Ik heb dus nog steeds 2 kaarten.
Misschien wil iemand alleen met nog een andere Fokkert?
Stuur dan ook een PM
Misschien heeft ze die twee verwisseldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Shayndel het volgende:
Nada kan misschien zwanger zijn.
Ik snap het niet. Ze slik de pil en heeft een spiraaltje tegelijk?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die twee verwisseld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |