Fulltime aan het werk bij de c1000 hij speelde info door bij la Fet Blanche heeft hem duur gekostquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar is die likkende lassie gebleven?
Die wil vast wel![]()
Gewoon opsturenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:08 schreef akveor het volgende:
Nou ook fraai heb ik eindelijk een kaart gevonden (geen lekkere man te vinden maar wel een met een groot hart met een kikker) moeten ze nu weer blauw of roze zijn..... ik word niet goed van jullie hoor....
Denk het niet, weet het eigenlijk wel zeker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kunnen we daar niet iets aan doen?![]()
Heerlijk, dat is dus tig keer per dag, kom maar op met die locks.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:06 schreef Visual het volgende:
streamlock omdat nadia zich niet goed voelt?
Dat zou je sowieso kunnen doen...de rode loper ligt al uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn goede ontwikkelingen. Kreng voelt zich nooit lekker. Kan ik misschien ook weer eens gebruik gaan maken van de streams.
Absoluutquote:
Kantorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:12 schreef Zora01 het volgende:
ehmm.. weet iemand waar Lieke is?
Bij de buren hoor ik netquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:12 schreef Zora01 het volgende:
ehmm.. weet iemand waar Lieke is?
Hé morgen 100%quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:15 schreef wie.. het volgende:
Nou toe maar Dennis laat ons een voorproefje zien van je terror voor vanavond .
Got ya !!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik durf mijn brommert niet zomaar in Amsterdam ergens neer te zetten.
Hij is net 3 weken oud !
Heb je gewonnen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Got ya !!
"Er zijn parkeerplaatsen gereserveerd in parkeergarage P1, direct voor Mercurius tegenover Amsterdam CS"
serieus:
Ik heb dus nog steeds 2 kaarten.
Misschien wil iemand alleen met nog een andere Fokkert?
Stuur dan ook een PM
Schenk ze aan Brian en Dennix, hebben Huub en Lieke ook eens een leuk avondjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:20 schreef avonne het volgende:
[..]
ja dus...
ik win alleen dingen die ik weer kwijt wil
Ik ga alleen als er een dame van Fok! mee gaat...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Got ya !!
"Er zijn parkeerplaatsen gereserveerd in parkeergarage P1, direct voor Mercurius tegenover Amsterdam CS"
serieus:
Ik heb dus nog steeds 2 kaarten.
Misschien wil iemand alleen met nog een andere Fokkert?
Stuur dan ook een PM
Misschien heeft ze die twee verwisseldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Shayndel het volgende:
Nada kan misschien zwanger zijn.
Ik snap het niet. Ze slik de pil en heeft een spiraaltje tegelijk?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die twee verwisseld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |