Dat is toch meer de kant van roze uit.quote:
Een gezonde loper ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch meer de kant van roze uit.
Tenminsteeeee ........bij een gezonde
![]()
Probleem:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:54 schreef avonne het volgende:
[..]
dat is alleen bij de deur: 1 sprong en je hebt hem gehad.
Je gaat maar mooi, want nog niemand heeft gereagererd
Ligt aan de tijd van de maandquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch meer de kant van roze uit.
Tenminsteeeee ........bij een gezonde
![]()
Watje, je durft gewoon niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Probleem:
mijn galajurk hangt bij de stomerij...![]()
en ik heb geen pumps, die heb ik laten staan in Drente ergens bij een ander gala![]()
Hier alvast de postzegelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:00 schreef Dreamboy het volgende:
Als er nog iemand is die een kaartje naar Dennix en Nadia gaat sturen wel blauwe of rose dan hoor!
Ik durf mijn brommert niet zomaar in Amsterdam ergens neer te zetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar is die likkende lassie gebleven?
Die wil vast wel![]()
Kunnen we daar niet iets aan doen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef eeff het volgende:
Ongelooflijk die streamlocks...............
Kijk, dat zijn goede ontwikkelingen. Kreng voelt zich nooit lekker. Kan ik misschien ook weer eens gebruik gaan maken van de streams.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:06 schreef Visual het volgende:
streamlock omdat nadia zich niet goed voelt?
Fulltime aan het werk bij de c1000 hij speelde info door bij la Fet Blanche heeft hem duur gekostquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar is die likkende lassie gebleven?
Die wil vast wel![]()
Gewoon opsturenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:08 schreef akveor het volgende:
Nou ook fraai heb ik eindelijk een kaart gevonden (geen lekkere man te vinden maar wel een met een groot hart met een kikker) moeten ze nu weer blauw of roze zijn..... ik word niet goed van jullie hoor....
Denk het niet, weet het eigenlijk wel zeker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kunnen we daar niet iets aan doen?![]()
Heerlijk, dat is dus tig keer per dag, kom maar op met die locks.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:06 schreef Visual het volgende:
streamlock omdat nadia zich niet goed voelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |