Ik ben het zo met je eens, dit is niet meer om aan te zien of horen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:31 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Waarom maken ze er in godsnaam een Big Brother van...deze mensen moeten gewoon van de buis....
Oooooooh wie hebben we, qua Amsterdammers! Ik kies voor Mokum! Of Pumastreamerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:44 schreef avonne het volgende:
Wie wil naar de premiere van Miljonaire morgenavond?
Stuur mij een PM!!
aanstaande vrijdag 31 augustus in Mercurius Amsterdam (Prins Hendrikkade 20/21, recht tegenover Amsterdam CS).
20.30 uur Ontvangst op de rode loper (uiteraard met champagne)
21.15 uur Première Millionaire
Aansluitend Feestelijke borrel (tot +/- 22.30 uur)
naar die straat gaan en tegen nadia en amanda roepen....hoepel op naar huis jullie twee,stelletje sukkels, en laat Lieke met rustquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:44 schreef avonne het volgende:
Wie wil naar de premiere van Miljonaire morgenavond?
Stuur mij een PM!!
aanstaande vrijdag 31 augustus in Mercurius Amsterdam (Prins Hendrikkade 20/21, recht tegenover Amsterdam CS).
20.30 uur Ontvangst op de rode loper (uiteraard met champagne)
21.15 uur Première Millionaire
Aansluitend Feestelijke borrel (tot +/- 22.30 uur)
Puma is een Hageneesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooooooh wie hebben we, qua Amsterdammers! Ik kies voor Mokum! Of Pumastreamer![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooooooh wie hebben we, qua Amsterdammers! Ik kies voor Mokum! Of Pumastreamer![]()
quote:
dat is alleen bij de deur: 1 sprong en je hebt hem gehad.quote:
Het is ook een kutkleurquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:54 schreef avonne het volgende:
[..]
dat is alleen bij de deur: 1 sprong en je hebt hem gehad.
Je gaat maar mooi, want nog niemand heeft gereagererd
Waar is die likkende lassie gebleven?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:54 schreef avonne het volgende:
[..]
dat is alleen bij de deur: 1 sprong en je hebt hem gehad.
Je gaat maar mooi, want nog niemand heeft gereagererd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |