quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:21 schreef Biogarde het volgende:
Hieperdepiep voor de edit-geschiedenis![]()
![]()
Dat topic blijft dicht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:17 schreef Schijtgeit het volgende:
Mag je niet meer over dikke wijven klagen ofzo?
Dikke wijven
Mag dit kwaliteitstopic weer open? JANETJE.
Dat staat in LBT, en daar heb jij blijkbaar geen toegang tot. Ik heb er zelf ook al een topic over geopend in BUG: [FO][TPL] Soms header niet zichtbaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:09 schreef kikoooooo het volgende:
Janetje, wat doe je nou debiel met het topic over de layout? Die link verwijst naar dit:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ik sliep al, maar dat dus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat topic blijft dicht.Verre van een kwaliteitstopic
![]()
Oh excuseer! Ik dacht dat dat topic in BUG stond!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:09 schreef kikoooooo het volgende:
Janetje, wat doe je nou debiel met het topic over de layout? Die link verwijst naar dit:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
het is waargebeurd wtf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:37 schreef The_Terminator het volgende:
Ga naar ONZ. Schijtlemming.
Ik neem het terug dat ik je zou doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:48 schreef Janetje het volgende:
FOK!ker pwnd
Ga daar maar lekker spelen.
Janetje is heel liev hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem het terug dat ik je zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |