Nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat die kermisattractie gebruikt word door een bedrijf hé?
BWAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:01 schreef Elixabete het volgende:
Mooier
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
BWAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA.
Sorry, vergelijk die debiele kinderdisco van je alsjeblieft niet met de creaties van een onderscheiden industrieel vormgever. En kom niet aanbullshitten met die 'over smaak valt niet te twisten' van je..
Voor straf vier uur in de kolenkelder.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:12 schreef Elixabete het volgende:
Over smaak valt niet te twisten.
Kolenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Voor straf vier uur in de kolenkelder.
Als er iets is waar juist wel over te twisten valt is het smaak.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:12 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Softijsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:19 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Als er iets is waar juist wel over te twisten valt is het smaak.
ik weet niet eens hoe dat ding eruit ziet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:21 schreef MrX1982 het volgende:
Je herkent direct de mensen die teveel willen betalen om hip te lijken.
Het idee alleen al van de iCar.
Mocht het idee uitgewerkt worden zal het wel Apple "hip" wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe dat ding eruit ziet.
wat is het?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:01 schreef Elixabete het volgende:
Kijk wat een ding dan:
Krachtiger dan jou Apple.
Mooier (want Apple Design is zo bagger dat ik spontaan een hartaanval krijg)
En mijn systeem heeft mij nooit in de steek gelaten.
En dat allemaal dankzij WINDOWS 2003.
[afbeelding]
Ja ja haha, daar gaat jou plassertje slap van hangen he.
(er zijn gerust wel mooiere Casemods, maar alles nog beter dan Apple)
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:39 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Bij elkaar geraap zooitje
Dell,
Apple,
Apple,
Microsoft muis?
En jij die semi spaanse >insert-moeilijkenaam< persoon die trots is op haar afkomst enzquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:57 schreef Elixabete het volgende:
[..]
En je bent die pauper van Turkije
jupquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef Dibble het volgende:
[..]
En jij die semi spaanse >insert-moeilijkenaam< persoon die trots is op haar afkomst enzcommunist
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |