Ja, bedank er nog even voor.quote:
Wat heb jij gezien dan, ik heb nl geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze heeft het denk ik over een tijdje terug. Heb ik ook gezien
Dus moet je het ook gewoon NOOIT doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Het gaat om de centjes, dus smssen zal nooit maar 1 keer zijn.
In dat geval zal Huub winnen, want ik lees hier regelmatig dat er meerdere malen door dezelfde personen zijn gesmst voor Huub.en ook bij andere forums.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Het gaat om de centjes, dus smssen zal nooit maar 1 keer zijn.
The Fonsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelfs ik weet het nog niet, wat is de bron van dit alles?
Zal dat voor bijvoorbeeld Brian dan niet nog een tandje harder gebeuren?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:43 schreef maril het volgende:
[..]
In dat geval zal Huub winnen, want ik lees hier regelmatig dat er meerdere malen door dezelfde personen zijn gesmst voor Huub.en ook bij andere forums.
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=33391&roddels=51040quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen een vage Belgische showbizsite en Zijonline....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat die vliegere evenzeer opgaat voor andere 'miljonairs', zoals bijvoorbeeld Brian.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:43 schreef maril het volgende:
In dat geval zal Huub winnen, want ik lees hier regelmatig dat er meerdere malen door dezelfde personen zijn gesmst voor Huub.en ook bij andere forums.
Zo heb je genoeg fans van Brian, Amanda etc die ook meerdere keren voor hun SMS-en, dus dat compenseert elkaar toch wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:43 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat ze dan de laatste maanden op rantsoen moeten leven. Dan zijn Amanda en Nadia zo weg!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:46 schreef Shayndel het volgende:
Als ze er achter komen dan het via sms stemmen gaat straks dan zal het waarschijnlijk ook wat saaier worden.Niemand hoeft meer na huis te worden gepest. Dus geen lichte terrror, gestook of pesterijen en misschien gaan ook de stelletjes wel uit elkaar. Dat is dan allemaal niet meer nodig. Enigste wat ze nog moeten doen is hun tijd uitzitten tot dat ze weggestemt worden.
Daarom een x dan wordt er eerlijk gespeeld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat die vliegere evenzeer opgaat voor andere 'miljonairs', zoals bijvoorbeeld Brian.
Tenzij ze denken dat een beetje rellen en stoken ze populair maakt, en in feite is dat ook zo, mits je dat binnen bepaalde grenzen kunt doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:46 schreef Shayndel het volgende:
Als ze er achter komen dan het via sms stemmen gaat straks dan zal het waarschijnlijk ook wat saaier worden.Niemand hoeft meer na huis te worden gepest. Dus geen lichte terrror, gestook of pesterijen en misschien gaan ook de stelletjes wel uit elkaar. Dat is dan allemaal niet meer nodig. Enigste wat ze nog moeten doen is hun tijd uitzitten tot dat ze weggestemt worden.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:48 schreef maril het volgende:
[..]
Daarom een x dan wordt er eerlijk gespeeld.
Hoe bedoel je, een x?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:48 schreef maril het volgende:
Daarom een x dan wordt er eerlijk gespeeld.
Ik denk het juist niet. Dat zal ze dwingen om zichzelf van een positieve kant te laten zien, oftewel hun echte (nep) karakter. Ze zullen heus wel weten dat de hele dag niets uitspoken ze geen stemmen zal opleveren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:46 schreef Shayndel het volgende:
Als ze er achter komen dan het via sms stemmen gaat straks dan zal het waarschijnlijk ook wat saaier worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |