G-star?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:41 schreef veldmuis het volgende:
Maar het is dus in? Mooi, dan kan ik m'n G-Star truitjes weggooien en Chasin gaan kopen!
Vandaar ook de naamquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
G-Star is al zwaar ongeinspireerde kutkleding. Chasin is daar een wannabee merk van in cheapere uitvoering. Mensen die geen G-Star kunnen betalen kopen maar Chasin.
Chasin.![]()
![]()
Toen nog niemand van het merk gehoord had droeg ik het al en betaalde je er ook al veel voor..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat kut is aan Chasin en gelijke is....
Je betaald naar verhouding teveel voor een kledingstuk wat zo'n beetje iedereen aan heeft. Athans..als je dan toch redelijk wat geld besteed aan kleding, zorg er dan voor dat het een beetje uniek is. Daar draait het toch om, heus niet omdat het lekker zit. Daar hoef je echt geen 50 euro voor longsleeve voor neer te tellen.
Maar voor de rest wat loop je nou te zeiken erover... behalve dat het te duur is naar verhouding is het voor de rest een prima kleding merk. ....
Het zijn dure merken voor de jan modaal.. jan getting fucked in the ass over and over modaal..
Dat geld voor elk merk, Levi en Gay-Star enzo.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Toen nog niemand van het merk gehoord had droeg ik het al en betaalde je er ook al veel voor..
Vond ze vroeger wel geinig en nog apart. Tegenwoordig is het idd 13 in een dozijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |