Strekking lijkt me duidelijk.quote:Calcio: Liga, il Siviglia ritira la maglia di Puerta
MADRID - Il Siviglia ha deciso di ritirare la maglia numero 16 che apparteneva ad Antonio Puerta, il difensore deceduto martedi' scorso. Il numero 16 pero' non scomparira' definitivamente. Il club ha fatto sapere che l'unico che potra' indossare quel numero in futuro sara' il figlio del nazionale spagnolo, che nascera' tra circa due mesi.
Ja want iedereen hier begrijpt italiaansquote:
Ik ben geen ster in Italiaans, maar het gaat over het feit dat Sevilla nummer 16 niet meer gebruikt. Dat nummer was van Puerta.quote:Op zondag 2 september 2007 21:56 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ja want iedereen hier begrijpt italiaansvertaal het of plaats het niet
Huillie.quote:Op zondag 2 september 2007 21:56 schreef Flashwin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2007 21:56 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Goed.quote:Op zondag 2 september 2007 22:09 schreef TornadoDK het volgende:
Hoe speelt Sneijder verder behalve die goal en assist.
Koelbloedig en controlerend. Probeert altijd een gaatje te vinden met zijn traptechniek en tot dusver lukt dat prima. Speelt meer dan solide in mijn ogen.quote:Op zondag 2 september 2007 22:09 schreef TornadoDK het volgende:
Hoe speelt Sneijder verder behalve die goal en assist.
quote:Op zondag 2 september 2007 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een doelpunt van Sneijder![]()
Een ''lelijke'' kop misschien, maar hij laat zich wel gelden.
Ruud![]()
Ariel Ibagaza deed dat vorige week in één wedstrijd. Is toch niet echt iets bijzonders voor een aanvallende middenvelder?quote:Op zondag 2 september 2007 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch al 2 erin, en dat voor een middenvelder![]()
Sneijder heeft zich snel weten aan te passen en laat zich na vorige week nu wéér gelden. Niets meer dan lof. Het is niet alleen Raúl die de ''sterren van de hemel'' speelt.quote:Op zondag 2 september 2007 22:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ariel Ibagaza deed dat vorige week in één wedstrijd. Is toch niet echt iets bijzonders voor een aanvallende middenvelder?
23.30 rtl7quote:Op zondag 2 september 2007 22:32 schreef BonJovi het volgende:
hoelaat is het te zien op tv?
Van Spaanse wedstrijden?quote:
nee die spelen op de andere dagenquote:Op zondag 2 september 2007 22:40 schreef TornadoDK het volgende:
beetje offtopic:
hoe zit het met de CL en Real? Spelen ze op gelijke dagen met psv?
Ik hoop het niet, ik wil de Nederlanders wel eens aan het werk zien.
Had toch wat meer verwacht van hun start. Maar goed het is natuurlijk nog wat te vroeg om te gaan oordelenquote:Op zondag 2 september 2007 22:45 schreef WeebI het volgende:
Atleti op 1-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |