Heksquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen is aan z'n laatste sigaret bezig, maar als jij haantje de eerste wilt zijn:
welterusten![]()
Soms weet je het niet, he. Mijn shagje is bijna op.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
goed om het soms even te checken - te checken, weet je![]()
Jij moet gaat zeker nog tot vroeg in de ochten tennis streamen ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Truste en toedeloe PPI, slaap lekker![]()
![]()
ik ben er een aan het rollen en ik volgquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms weet je het niet, he. Mijn shagje is bijna op.
Hij snurkt al, hoef er alleen maar tegen aan te schurenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen is aan z'n laatste sigaret bezig, maar als jij haantje de eerste wilt zijn:
welterusten![]()
je kat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij snurkt al, hoef er alleen maar tegen aan te schuren![]()
Oh, zit je nu opeens in Groningen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij snurkt al, hoefb er alleen maar tegen aan te schuren![]()
Vannacht nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Jij moet gaat zeker nog tot vroeg in de ochten tennis streamen ?
![]()
Waar ben ik terecht gekomen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij snurkt al, hoef er alleen maar tegen aan te schuren![]()
tennis streamen? wordt er tennis gestreamt? waarzo?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Jij moet gaat zeker nog tot vroeg in de ochten tennis streamen ?
![]()
IK heb gelezen dat jij het terecht vindt dat FdW mij basht omdat anderen bq aanvallenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar ben ik terecht gekomen?![]()
Volgens mij had ik een keer gelezen dat disana dat seksistische gedrag maar niks vind?![]()
en ik weet al hoequote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
Ik rook altijd maar 1/3 shagje, namelijk.
Eurosport en Bwinquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
tennis streamen? wordt er tennis gestreamt? waarzo?
moby is je echtgenoot?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:54 schreef mootie het volgende:
Hmpf....... Moby maar naar buiten gelaten, die was zo aan het piepen.........
En Lobasca, we hebben geen tussendeur.... open trap in de kamer, dus zo kan ik ze helaas niet scheiden.![]()
Hoe is het nu met Daantje dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:54 schreef mootie het volgende:
En Lobasca, we hebben geen tussendeur.... open trap in de kamer, dus zo kan ik ze helaas niet scheiden.![]()
Mooooooootsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:54 schreef mootie het volgende:
Dan zou ik het nog maar een keer lezenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
IK heb gelezen dat jij het terecht vindt dat FdW mij basht omdat anderen bq aanvallen![]()
Nee, je moet het zelf nog maar eens een keer goed lezen. Was behoorlijk dom geredeneerdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou ik het nog maar een keer lezen
En als het echt zo is, er een flink drama van maken![]()
gute nacht freundquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
Weltruste![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=cyClq3DUrQw
Daantje hobbelt een beetje rond en kaant de speciale blaasgruisbrokjes van Tijger..... ook Moby vindt die natuuuuurlijk veel lekkerder dan zijn eigen voer. Tijjger is even missing in action.quote:
kun je wel zeggen jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, je moet het zelf nog maar eens een keer goed lezen. Was behoorlijk dom geredeneerd![]()
Oh ja, nu weet ik het weer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
nou ja, de asbak: tienvingerige typmiep, is al eens uitgebreid besproken.![]()
Dan moet je het zin voor zin uit elkaar trekken en in mijn gezicht wrijvenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, je moet het zelf nog maar eens een keer goed lezen. Was behoorlijk dom geredeneerd![]()
gute nacht freundinquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, nu weet ik het weer.
Lieve jongens en meisjes, ik ga ook echt slapen nu. Allemaal een goede nachtrust gewenst![]()
Ik ken dat, ik zou precies hetzelfde hebben. Bedenk dat het tijdelijk is, en dat ze waarschijnlijk, hopelijk, wel aan elkaar wennen in de tussentijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Daantje hobbelt een beetje rond en kaant de speciale blaasgruisbrokjes van Tijger..... ook Moby vindt die natuuuuurlijk veel lekkerder dan zijn eigen voer. Tijjger is even missing in action.
Echt niet gezond, bij elk geluidje spring ik op om te kijken wat het is![]()
maar dan zou het zo'n ongwenst lang staartje krijgenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je het zin voor zin uit elkaar trekken en in mijn gezicht wrijven
Dat zou ik tenminste doen
Wat vallen jullie toch op rare typesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 04:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken dat, ik zou precies hetzelfde hebben. Bedenk dat het tijdelijk is, en dat ze waarschijnlijk, hopelijk, wel aan elkaar wennen in de tussentijd.
Afleiden wil ook wel eens helpen. Op de grond gaan liggen en met een propje of een takje spelen. Dan vergeten ze elkaar misschien.
Ik stel me jou altijd voor als een beetje een sneu figuur... zo iemand die leeft door anderen... En dan kan ik me voorstellen dat je zo iemand als mij kiest om het gevoel te krijgen dat je nog wat in de melk te brokkelen hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je het zin voor zin uit elkaar trekken en in mijn gezicht wrijven
Dat zou ik tenminste doen
lekker stoerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 04:00 schreef ppi het volgende:
Lonely Hearts Club
http://uk.youtube.com/watch?v=ELpmmeT69cE&mode=related&search=
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel me jou altijd voor als een beetje een sneu figuur... zo iemand die leeft door anderen... En dan kan ik me voorstellen dat je zo iemand als mij kiest om het gevoel te krijgen dat je nog wat in de melk te brokkelen hebt.
Welterusten hoor![]()
Welnee zeg. Ik ben er ook vandoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 04:04 schreef tipsch het volgende:
mooi, iedereen weggejaagd. ga ik ook maar, welterusten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |