Ach, wel meer mensen tellen de nacht bij de vorige dag. En het was midden in de nacht van 30 op 31 augustus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:25 schreef SunChaser het volgende:
Je topic is een dag te vroeg prutser.![]()
Amenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:26 schreef CANARIS het volgende:
De dame in kwestie was tijdens haar leven al enorm overgewaardeerd.
Na haar dood is dit op een niet meer te verdragen niveau gestegen.
Mag ik het crú zeggen ; IK word niet goed van Diana!
Misschien krijgt het topic in Memory Lane meer reacties. Zinnige reacties. Of toch, reacties.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Even naar de vriendelijke vrienden van GC verhuizen.
NWS -> GC
Beter plan iddquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:25 schreef dwerg het volgende:
[..]
Misschien krijgt het topic in Memory Lane meer reacties. Zinnige reacties. Of toch, reacties.
Of dat, maar het kan ook betekenen dat je de afgelopen jaren met een buitensporig hoge snelheid { v=O(c) | v<c } hebt gereisd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:18 schreef karr-1 het volgende:
Shit dat betekend dat ik al weer 10 jaar geleden in Australie was om mijn stage te volbrengen. Gaat de tijd zo snel?
Ik speel`m nog steeds graag op de piano.quote:Op zondag 2 september 2007 12:02 schreef J-DOGG het volgende:
Dan is het dus ook bijna 10 jaar geleden dat dat k*tnummer van Elton John een hit was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |