Ik weet het ook niet meer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik zou die nieuwe Buffy en Angel ook wel willen lezen, maar weet niet waar![]()
Ik request niets, ik betoog alleen mijn onwetendheidquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:29 schreef Illyria het volgende:
Ebrill, Zhenar etc.: hou eens op met die warez-requests de hele tijd, het is toch geen 1998 meer waarin niemand weet hoe hij iets moet downloaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er gewoon kippenvel van.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:11 schreef Marble het volgende:
OMFG huge spoiler voor Angel ep 6x03!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er gewoon kippenvel van.
OMG!!!!!!!!
Die aflevering was toch wel zoooo hilarischquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:36 schreef Marble het volgende:
Het is de grootste onthulling over Angel sinds
[ afbeelding ]
Toch blijft Something Blue de grappigste B/A-aflevering ooitquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die aflevering was toch wel zoooo hilarisch.
Oh ja, die is ook vrij hilarischquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:14 schreef Marble het volgende:
[..]
Toch blijft Something Blue de grappigste B/A-aflevering ooit.
[ afbeelding ].
Beer Bad, Anne, alles met The Initiative, alles met Jasmine, alles met Holtzquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Welke aflevering vind jij níet hilarisch?
Ik wist dat het antwoord Beer Bad zou komenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beer Bad, Anne, alles met The Initiative, alles met Jasmine, alles met Holtz.
ja, dat is de cover van de bundel. Wat is daar mee? Die is al een hele tijd uit.quote:
Wauw...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beer Bad, Anne, alles met The Initiative, alles met Jasmine, alles met Holtz.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:13 schreef -Mo- het volgende:
Go Fish is de slechtste aflevering. Wentworth Miller
.
En Zhenar, je mag dit weekend bij mij Buffy marathonnen.
Nee, want ze is dan te druk bezig met Buffy kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]! Komt je moeder dan ook cake en snoepjes brengen?
WTF?!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, want ze is dan te druk bezig met Buffy kijken. Vrees dat we het zelf moeten pakken.
Die vond ik juist tof, omdat ik de twist niet aan zag komenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind The Puppet show het stomst.
Ventriloquists.
Ik ga ook maar weer eens alles bekijken.
Eensch. En tevens erg geestigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[ afbeelding ]
Tofste Buffy moment.
Nee, dat is wanneer Angelus Ms. Calender's nek breekt. Voor mij het eerste echte WTF-moment. Vanaf toen wist je: "all bets are off"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[ afbeelding ]
Tofste Buffy moment.
Ik denk dat ATB Buffy-het-personage moment bedoelde, niet Buffy-de-serie moment.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dat is wanneer Angelus Ms. Calender's nek breekt. Voor mij het eerste echte WTF-moment. Vanaf toen wist je: "all bets are off"
Oh, okquote:
Ja, ik volg zelfs Buffy en Angel.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[ afbeelding ]
Tofste Buffy moment.
Nee Angel en Drusilla. Heb net vd week die aflevering weer gezien. Spike zit dan nog in een rolstoel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
That was then, this is now
En dan The Judge die zegt "what's that?", terwijl Spike en Drusilla wegduiken.
Ow jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:42 schreef kv26 het volgende:
[..]
Nee Angel en Drusilla. Heb net vd week die aflevering weer gezien. Spike zit dan nog in een rolstoel.
quote:Regarding the Shanshu prophecy:
David Boreanaz wanted Angel to get hit by a bus when he becomes human
wtf!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb Giles ontmoet!!!!En nog iemand anders van Buffy, maar ik kon er maar niet op komen wie!!!!!
![]()
En toen ging ik met ze op de foto! Maar toen gooide ik per ongeluk modder over de broek van Giles en moest ik de stomerijkosten betalen
En toen gingen we meedoen aan een vossenjacht in Beieren.
Maar het was dus maar een droom![]()
Leukquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb Giles ontmoet!!!!En nog iemand anders van Buffy, maar ik kon er maar niet op komen wie!!!!!
![]()
En toen ging ik met ze op de foto! Maar toen gooide ik per ongeluk modder over de broek van Giles en moest ik de stomerijkosten betalen
En toen gingen we meedoen aan een vossenjacht in Beieren.
Maar het was dus maar een droom![]()
Gilesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:23 schreef Zhenar het volgende:
Maar toen gooide ik per ongeluk modder over de broek van Giles en moest ik de stomerijkosten betalen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |