Ja, dat mag. Dan klaag ik meteen even mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:16 schreef Smash-it het volgende:
Mag ik trouwens even klagen over de matige OP en de discutabele TT?
OP vind ik leukquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:16 schreef Smash-it het volgende:
Mag ik trouwens even klagen over de matige OP en de discutabele TT?
quote:
quote:Cordelia: It's disciples are human; they're killing each other. I think the fight is over how to worship it.
Angel: This is why personally I rarely go to church… I thought it was funny.
Dat was een briljante afleveringquote:Op zaterdag 1 september 2007 09:49 schreef Smash-it het volgende:
Boe!
[afbeelding]
(is Willow, al lijkt me dit overbodige info voor de volgers van dit topic)
Ze zag er wel erg mooi uit, haha..quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:13 schreef Wombcat het volgende:
en Buffy die elke keer flauwvalt.
Duhquote:Op zaterdag 1 september 2007 09:49 schreef Smash-it het volgende:
(is Willow, al lijkt me dit overbodige info voor de volgers van dit topic)
Best flauw, haha..quote:Op zondag 2 september 2007 17:17 schreef Zhenar het volgende:
Er is ook een sketch gemaakt over Buffy (duurt even voordat het duidelijk is dat het over Buffy gaat)
Angel is superlekker!!! En een excursie naar Helmond, wat wil je daar doen dan??quote:Op zondag 9 september 2007 05:38 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat de tweede u in de TT (die van "leuker") in een k moet worden veranderd. Who's with me?
Lijkt me een erg goed idee. Misschien kunnen we met z'n allen het kwaad bestrijden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:55 schreef Merkie het volgende:
Hallo [afbeelding]!
Ik had een ideetje.
OMG, ze eten katten!quote:Helmonders worden wel 'kattenmeppers' genoemd, wat hun spotnaam is. Naar verluidt aten ze vroeger katten, of 'dakhazen', hetgeen mogelijk op de toenmalige armoede is terug te voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |