Dat komt op hetzelfde neer?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Waarom laat je je pa dan niet gewoon hierheen komen?
Of je leest de OP daadwerkelijk...quote:
Z'n pa:quote:retourticket amsterdam-aberdeen kost ons elke keer ongeveer 300 euro!!!!!
quote:een retourticket Aberdeen - Amsterdam kost omgerekend ongeveer 150 euro.
-edit-quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:22 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Of je leest de OP daadwerkelijk...
TS:
[..]
Z'n pa:
[..]
Dude, retourticket. Ik weet dat het laat is voor je, maar toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar als hij hier heen komt a ¤150 dan zal hij terug ¤300 moeten betalen.
Dat heeft TS ook, maar dan andersom.
Of bedoel je permanent?
Of een maandtrajectkaartquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:35 schreef Koewam het volgende:
Kun je niet je ticket daar kopen dan? En dan zonder datum? En dan afstempelen of zo?
ja...dumbass...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:55 schreef Dibble het volgende:
ben ik de enige die niet weet wat aberdeen is en waar het ligt?
noobquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:55 schreef Dibble het volgende:
ben ik de enige die niet weet wat aberdeen is en waar het ligt?
WHAHAHAHAHAAHAHAHAHHHAquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef Rosbief het volgende:
Heb je geen OV-kaart?
En als je dan je kaartje vergeet af te stempelen wordt je er zo op de volgende halte uitgezet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:35 schreef Koewam het volgende:
Kun je niet je ticket daar kopen dan? En dan zonder datum? En dan afstempelen of zo?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:51 schreef ForumGek het volgende:
Maar ik geef je wel gelijk, ik ging met mijn vriendin naar Parijs toe, en daar vliegt alleen KLM / Air France op. En die vlucht is dus echt heel duur.![]()
Ga dan ook met de trein...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:51 schreef ForumGek het volgende:
Maar ik geef je wel gelijk, ik ging met mijn vriendin naar Parijs toe, en daar vliegt alleen KLM / Air France op. En die vlucht is dus echt heel duur.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:30 schreef Keiichi het volgende:
En als je eens met andere maatschappijen probeerd? Misschien met overstapje in london?
Easyjet (Willekeurige datum in toekomst gepakt):
Amsterdam -> Luton: Eur 33.99
Luton - Aberdeen: Eur 28.79
En dat maal 2: Eur 125,56
Je bent wel wat langer bezig, maar het is goedkoper en daar draait het toch om?![]()
Dat was het plan ook, maar daar zijn de goedkope tickets ook zo van weg. Terwijl we in Januari al aan het boeken gingen om in mei weg te gaan. Dus toen maar vliegtuig genomen, geeft ook een wat meer romantisch vakantie gefühlquote:
Pardon?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:16 schreef BadDay het volgende:
Aberdeen is indeed de oliehoofdstad van europa. Die opties werken niet, je zit mits je een keer overstapt met easyjet altijd vast aan KLM of BMI maar BMI is even duur, zoniet duurder dan KLM.
KLM verpaupert?haha, zo ver wil ook niet gaan. KLM is verder prima, ik vlieg ongeveer 8 keer per jaar met ze, geen echte grote problemen gehad..
Wijze woorden jongen, uit de praktijk? Het gaat mij om het feit dat ze je veilig van A naar B brengen, de bagage op tijd is en je nog iets van service aan boord krijgt. Mijn vader, ik, mijn zusje en mijn moeder vliegen samen tientalle keren per jaar met KLM over de hele wereld. Die keren dat ik met andere heb gevlogen, ik noem: Quantas, British Airways, United Airlines, British Midland leverde vaker problemen op.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:36 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Pardon?
1) De prijzen van tickets zijn duurder dan menig ander maatschappij; de seat pitch is 30-31" waar andere maatschappijen toch wel 32" bieden.
2) Europe Select stelt geen bal voor en hier betaal je grof geld voor. Vergelijk dit bijvoorbeeld met BA of Swiss binnen Europa. Kost hetzelfde, betere service.
3) 60% van de vluchten zijn overbooked en in heel veel gevallen zoeken ze 'vrijwilligers' die een volgende vlucht willen nemen (tegen compensatie, maar toch)
4) World Business Class stelt HELEMAAL niets voor. 160 graden recline MAXIMAAL, oud, oncomfortabel, slechte service en hier betaal je 2000-2100 euro voor. Mij niet gezien; dan vlieg ik liever C met AF (170-180 graden recline/lieflat in alle vliegtuigen) en dan moet ik maar overstappen op CDG (ramp trouwens)
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:44 schreef BadDay het volgende:
[..]
Wijze woorden jongen, uit de praktijk? Het gaat mij om het feit dat ze je veilig van A naar B brengen, de bagage op tijd is en je nog iets van service aan boord krijgt. Mijn vader, ik, mijn zusje en mijn moeder vliegen samen tientalle keren per jaar met KLM over de hele wereld. Die keren dat ik met andere heb gevlogen, ik noem: Quantas, British Airways, United Airlines, British Midland leverde vaker problemen op.
60% overbooked? Ik heb er nooit last van gehad en mijn vader ook nooit over gehoord. Kwestie van online in-checken, kan je zo doorlopen als je alleen hand bagage hebt.
Amen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:03 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
als ze zich uit de markt prijzen ben ik zo weer weg, want het is zeker geen superieur product wat wordt aangeboden, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Singapore Airlines, Malaysia Airways of Cathay Pacific.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |